Utolsó kommentek

  • Rio Arnett: Klassz az oldal, jó, hogy sok minden egy helyen megvan. Csupán figyelmetekbe ajánlanék egy oldalt,... (2012.05.27. 11:03) Sorozatokról röviden
  • DeadBodiesEverywhere: Szia, megvettem a kártyát, szétvágtam microsim -nek, beraktam az Ipadba, szépen működik, A forgal... (2011.02.02. 19:08) Mire jó az iPad?
  • Dewla: Elég szarul van leírva, és az eladók sincsenek a toppon általában. A csomagokat is a 3000-ből vesz... (2010.12.29. 00:55) Mire jó az iPad?
  • DeadBodiesEverywhere: Értem. Vhogy nekem ez a csomag és 5ft/MB nem jött át mint különbség. Azt hittem h rátöltöm a 3000... (2010.12.28. 23:10) Mire jó az iPad?
  • Dewla: Hi, Nem így működik. A ReloadNet-nek két féle működési lehetősége van. Rakszr rá mondjuk 5000 ft-... (2010.12.28. 06:55) Mire jó az iPad?
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

Nike+

Konnektor.org - Dewla Blog Podcast

Nincs megjeleníthető elem

Podcast Feed


All time favorites

Star Trek: Voyager, DS9, TNG
Buffy
Angel
Veronica Mars
Firefly
Sopranos

Az új jövevény

2008.07.10. 10:12 Dewla

Hétfőn a Bécsi út és az Ürömi út kereszteződésében vettük észre, hogy az út közeépn ül egy pici fekete gombolyag, és fölötte mentek át az autók (a "jó fejek" nem mentek át felette, hanem kikerülték). Mi persze megáltunk, hogy biztonságba helyezzük, de olyan sokkos állapotban volt, hogy már menekülni sem tudott. Nem volt szívünk otthagyni, szóval most van egy új lakónk.

A cica egyébként 4-5 hetes, most már sokkal jobban van, bár még mindentől fél és folyamatosan a bútorok alá menekül ahol mondjuk úgy más a por koncentráció, mint a lakás többi részében.

Eleinte enni is csak kézből volt hajlnadó, és az első alkalommal igen vicces hangokat adott ki. Készült is erről egy videó. 

 

Elképesztően helyes a cica, szinte minden mozdulatára kiugrik a cukiság mutató, de a kiscicák már csak ilyenek. Úgy néz ki Ibu-nak fogjuk elnevezni, ha megerősödik, megnő, felbátorodik azért szeretnénk házkörüli kinti cicát nevelni belőle, tekintve, hogy allergiás vagyok a macskákra, bár eddig nem jött elő még.

 


7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dewla.blog.hu/api/trackback/id/tr48561801

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dark 2008.07.10. 11:03:28

Dewla ez a cica nagyon edes..foleg a hang amit kiad:)
Nekunk is egy ilyen cicank van csak kicsit idosebb mar (1eves)

-Thingol- · http://iTouch.hu 2008.07.10. 12:25:24

milyen terminátor agresszor hangot adott már ki kajálásnál :)

amúgy... régen volt egy ilyen cicám, kis talpraesetlen' volt. Próbáltunk belőle ház körüli cicát csinálni, de nem jött össze. Végül kiderült, hogy valaki a családból allergiás a cicára, ezért falura lett "száműzve". Ott ő lett az alfahím :D

Dewla · http://konnektor.org 2008.07.10. 13:53:19

Szerintem akkor jól járt a száműzéssel :)

-Thingol- · http://iTouch.hu 2008.07.10. 16:23:54

hát, én meg nem :) imádtam dögönyözni.

dago 2008.07.11. 14:14:12

macskák abszolut rulez!
nekünk 3 van.
az utolsot mar nem akartuk, de a 2/A-n mentek el fölötte az autók. naná, hogy én is megálltam.
csipesz lett, mert ugy csiptem fel az utcan (na, nem ugy azert ;))
dewla, abszolut kinti-benti macsek lesz, es semmi kart nem tesz nagykoraban. ha kell macskatanacs, hivj!
a morgas abszolut kemény. siman mehet neki a Tyson név is. :)
amugy meg lehet Zelda, nem? ;P
ja es ide kivankozik 2 klasszikus:
www.youtube.com/watch?v=w0ffwDYo00Q
www.youtube.com/watch?v=4rb8aOzy9t4

suzy 2008.07.21. 12:45:51

Szia!

A vicces hangot azért adja ki, mert még védeni szeretné magát. A cicák akkor adnak ki ilyen hangot, amikortöbben esznek együtt, esetleg a közelben van egy számukra fenyegető macsek. Ez ilyen bekódolt dolog nála, ha megnyugszik nálatok akkor valószínű nem fog tovább morogva enni :)

Dewla · http://konnektor.org 2008.07.22. 09:20:41

Köszi a hozzászólást! :) Már egyébként nem csinálja és egyre bátrabb. Közben idekerült egy kutya is, néha már őt is kiosztja :)
süti beállítások módosítása