Utolsó kommentek

  • Rio Arnett: Klassz az oldal, jó, hogy sok minden egy helyen megvan. Csupán figyelmetekbe ajánlanék egy oldalt,... (2012.05.27. 11:03) Sorozatokról röviden
  • DeadBodiesEverywhere: Szia, megvettem a kártyát, szétvágtam microsim -nek, beraktam az Ipadba, szépen működik, A forgal... (2011.02.02. 19:08) Mire jó az iPad?
  • Dewla: Elég szarul van leírva, és az eladók sincsenek a toppon általában. A csomagokat is a 3000-ből vesz... (2010.12.29. 00:55) Mire jó az iPad?
  • DeadBodiesEverywhere: Értem. Vhogy nekem ez a csomag és 5ft/MB nem jött át mint különbség. Azt hittem h rátöltöm a 3000... (2010.12.28. 23:10) Mire jó az iPad?
  • Dewla: Hi, Nem így működik. A ReloadNet-nek két féle működési lehetősége van. Rakszr rá mondjuk 5000 ft-... (2010.12.28. 06:55) Mire jó az iPad?
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

Nike+

Konnektor.org - Dewla Blog Podcast

Nincs megjeleníthető elem

Podcast Feed


All time favorites

Star Trek: Voyager, DS9, TNG
Buffy
Angel
Veronica Mars
Firefly
Sopranos

Sorozatokról röviden

2009.03.12. 13:45 Dewla

 Mostanában egyre gyakrabban fordul elő, hogy más sorozatokhoz van kedvünk. Eddig szinte mindig volt egy-két olyan sorozat amiből volt sok rész és néztük őket közösen. Én meg külön néztem egy-két másikat. A probléma abból adódik, hogy jelenleg nem nagyon van már olyan sorozat amit mind a ketten szeretünk és van belőle mondjuk hét évad és adja, hogy közösen mindig azt nézzük. Lehet elkezdjük újra nézni a Star Trek Voyagert. Legutóbb a The Wire-t fejeztük be, ami elképesztően jó sorozat, picit lassú de aki szereti a karakterközpontú bűnügyi sorozatokat annak be fog jönni. Remek színészek, izgalmas forgatókönyv, és nagyon valóság-szagú feeling ahol sosem fekete-fehérek a dolgok, és jó megoldás sosincs, csak kevésbé rossz.

Eszter a fárasztó napja végén kerüli a stresszes túl izgalmas sorozatokat, nincs kedve komoly drámát nézni, így pl. a Battlestar Galactica, vagy a Mad Men, illetve a Friday Night Lights is folyamatos parkolópályán vannak. Smallville és Supernatural most szünetel. Eszter a klasszikus akció sorozatokat régóta hanyagolja, szerinte gagyi már mind (24, Prison Break). Mondjuk nála egy gyengébb évadkezdés elég, hogy az egész sorozatot elkaszálja. Esténként ő elsősorban ilyen nyomozós, egy rész alatt megoldott rejtélyeket szereti. Psych, Mentalist, Burn Notice jó példa. Monkot már nem néz, mert szerinte túl idióta. Szitkomokat alapból nem szereti. Egy mondatos kommentár szintjén most akkor sorra vennén a vinyómon levő sorozatokat. Picit más a lista, mint a sidebar, jelenleg ezek a könyvtárak vannak a sorozatok mappán belül. Ezek az aktualitások.

24: A 7. évad végre megint jó, izgalmas, fordulatos, Jack kőkemény. "WHO ARE YOU WORKING FOR??"

30 Rock: Zseniális és egyedi szitkom, Alec Baldwin egy zseni minden héten nézős

Battlestar Galactica
: 5. résznél tartunk az utolsó évadból, remélem ha meglesz az összes egy gyors darálással megnézzük

Breaking Bad: A meth kristályokat készítő kémiatanár története nem rossz, pár részt láttam de nem rántott be. Még lehet folytatom.

Burn Notice: Miami, fülledtség, jó dumák. Magát nem túl komolyan vevő nyomozós akció sorozat. Könnyed kikapcsolódás, nagyjából naprakészek vagyunk benne.

Californication: David Duchovny nagyon jó, imádom a sorozatot, de csak én nézem.

Chuck: Eszter lemorzsolódott valahol az első évadnál, én hétről hétre követem a nerd kémesdit. Valahogy szórakoztat. Ha van új rész az elsők között nézem meg.

Clone Wars: HD-ben töltöm a Star Wars animációs sorozatot, 2-3 részt láttam, de nem igényelem a tovább nézést. Majd egyszer.

Day Break: Nagyon jó kis sorozat volt. A főszereplő rendőr minden nap ugyan azt a napot éli, és így kell kiderítenie és megoldania az összeesküvést aminek ő az áldozata. Mindenkinek ajánlom!

Dexter: Nemrég fejeztem be a 3. évadot. Sokáig halogattam, aztán miután Eszter közölte, hogy neki túl brutális az egész Dexter ezért ő bele se kezd a 3. évadba, elkezdtem nézni, és kb. 1 hét alatt végeztem az egész évaddal. Izgalmas, fordulatos, szürreális. Michael C. Hall-t mintha erre a szerepre teremtették volna. Aki bírja a vért az próbálja be!

Dirty Sexy Money
: Teljes egészében hanyagolt sorozat, az első részt láttam, érdekel, de valahogy mindig van jobb.

Dollhouse: Mindketten nézzük a Buffy alkotójának legújabb sorozatát. Pengeélen táncol, még lehet nagyon jó és izgalmas sorozat, de sajnos arra utaló jelek is vannak, hogy elbukik. A színészek a dolog gyenge pontja, de ha a sztori feljön akkor nézős lesz.

Dr. Who: 3. évad elején járok ebben az angol sci-fi-ben. A főszereplők cserélődése roppant idegesítő, de idővel megszokható. Néha bájosan gagyi megoldásokkal.

Entourage: Maximálisan feelgood sorozat, alig várom a következő évadot. Vigyorral a száján nézi az ember a feltörekvő hollywoodi sztár és kísérete kalandjait.

Eureka: Ígéretesen indult, a 3. évadra kicsit ellaposodott. Mindketten néztük, de egyenlőre szüneteltetjük.

Farscape: Ígéretes sci-fi, egyesek szerint a 3. évad egyszerűen zseniális. Az első pár rész után ebből nem sokat látok. Nem tudom ki tudok e tartani a 3. évadig.

Flight of The Conchords: Alapmű, nézem, rajongok. Bret és Jemaine a legnagyobb királyok!

Friday Night Lights
: 2. évadot befejeztük, túlzott drámai tartalom miatt Eszterrel csak a megfelelő körülmények együtállása mellett tudjuk nézni ezért lassan haladunk. Egyébként az egyik legjobb dráma ever.

Fringe: Picit erőltetettnek érzem az egész sorozatot, de nézhető.

Heroes: Első évadban az egyik kedvenc volt, ma szinte nézhetetlen. A mostani évadból vagy 10 résszel vagyok lemaradva és nem tudom mikor fogom pótolni. Szánalom

How I Met Your Mother: Egyik kedvenc szitkom, Barney zseniális. Ahogy kijön nézem. Időnként majdnem Jóbarátok szint.

IT Crowd: Brutál angol geek sorozat, 6 rész van egy évadban, aki szereti a kocka humort az nézze.

Las Vegas: Az utolsó Tom Selleck-es évaddal egyszerűen nem haladok. Pedig feltett szándékom, hogy mivel az első pár évad annyira jó szórakozás volt, már emiatt csak azért is befejezem, hogy lássam a finálét. Nagyon legyengült az 5. évadra.

Life: Szeritnem a ma futó legjobb nyomozós sorozat. A főszereplő zen beszólásai miatt már megéri nézni. Egyszerre komoly és vicces, csak ajánlani tudom. Ahogy kijön az új rész nézzük. Érdekes a bűntények és a fő sztori is jó.

Lost: A most futó évad egyszerűen zseniális. Ha izgalmas azért, ha rejtélyes azért, ha csak simán visszaemlékezős mesélős azért. Valamit nagyon eltaláltak a készítők, mesterien adagolják a rejtélyeket és a megoldásokat. Minden rész mellől úgy kelünk fel, hogy megint megtudtunk valami fontosat. Szerencsére egyre kevesebb esélyt látok arra, hogy valami megalázó "Hurley csak álmodta az egészet" típusú vége legyen. Csillagos ötös, idén ez a legjobb.

Mad Men
: Két részt láttam belőle, 60-as évek New York-i reklámszakmája. Mindenhol cigiznek, eszméletlen jó hangulat, nyomasztó dráma. Mindenképp szeretném megnézni a többi részt.

Medium: Az most futó 5. évad engem már kevésbé érdekel, Eszter lelkesen nézi. Alig újul meg, nincs fősztori engem nem köt le.

Monk: Eszter szerint már túl idióta én nézem. 7 évad után szinte mindent megbocsátok a a kényszeres nyomozónak.

My Name is Earl: Hullámzó teljesítmény, de van annyira idióta, hogy én nézem. Randy nagy arc.

Prison Break: 1. évad nagyon jó, 2. évad nagyon rossz, 3. évad nagyon jó, 4. évad erős közepes, de a végére ha belehúznak még bármi lehet. Már elkaszálták, így a 4. évad vége egyben sorozatfinálé is lesz. Scofield meg állítólag meleg, de nem biztos.

Psych: Kellemesen bugyuta nyomozós sorozat, nekem pont a megfelelő mértékig vicces. Szeretem, általában végig mosolygós.

Pushing Daisies: Valamiért az első évad 8. részénél leragadtam vele. Nincs magyarázat, pedig szeretem, szinte már-már zseniális, kellemesen szürreális a hangulat, de valamiért nem haladok vele. Majd egyszer megfejtem miért.

Rescue Me: Első részt láttam, mindenhol égre földre dicsérik. Még nem látom a zsenialitást, de fogom nézni. Picit nyomasztónak tűnik, tényleg el sem tudom képzelni mi lehet benne a jó, de az első rész után szinte semelyik jó sorozatból nem látni, hogy mennyire jó.

Rules of Engagement: Kellemes szitkom, a színészek viszik el, valamiért szeretem. Régen volt új rész, most már jöhetne a következő évad.

Scrubs: Az utolsó 8. évad már közel sem annyira vicces, mint a korábbiak, de azért még simán nézem. Szerintem ez lesz az utolsó évad, egy 9. évad már szenvedés lenne ebből a kórházas szitkomból. Az első részben még vicces, hogy a nyugalmazott kórházigazgató egész nap a kávézóban lóg az életre szóló ingyen muffin miatt, de a 10-ben már nem.

Smallville: Hát bizony lesz 9. évad, pedig a 8. is már gyengus a korábbiakhoz képest. Én bízok benne, hogy felfut, mert van benne fantázia. Lex-nek vissza kéne térnie, mert remek karakter volt és egy remek színész játszotta. Állítólag a sorozat fináléban sem fogja még magára ölteni Clark a Superman kosztümöt, ami már most idegesít, hiszen annyira adja magát, hogy ez legyen a vége.

Stargate Atlantis: Pár rész van még hátra a leköszönő 5. évadból, nem kapkodjuk el, szépen lassan majd valamikor megnézzük.

Stargate SG-1: 3. évadot fejeztük be a 10-ből. 3-4 havonta egy évad sebességgel haladunk. Lassú víz partot most, remélem azért lesznek jobb évadok is, mint az első három. Nem kiemelkedően jó, a Star Trek Voyagerhez hasonlítva sokkal kevesebb zseniális rész van egy évadban, de azért van egy kettő nagyon jó sztori.

Supernatural: Egyből nézős nagy kedvenc mindkettőnknek. Kellemes kikapcsolódás, kontrollált izgalmak. Pont annyira horror hogy még ne legyen zavaró, a fő szál is mindig elég izgalmas, a két testvér viszonya is érdekes, jók a színészek mi kell még? Ja igen, néha hatalmas nagy dumák.

The Big Bang Theory: Nálam ez ma a no.1 szitkom, azonnal nézem ahogy kijött. Nagyon vevő vagyok az ilyen nerd humorra. Esztert a világból ki lehetne kergetni vele, nekem meg az egyik kedvencem. Tudom, hogy a Lost jobb, mégis előbb nézem meg a Big Bang-et. És még két évad tuti lesz, yay!

The Mentalist
: Újabb nyomozós a Psych-Monk-Life páros mellé. Elég jó, kezdetben nem volt szimpi, de megszerettem. Egyértelműen a főszereplő viszi az egész sorozatot. Izgalmas karakter, kíváncsi vagyok hova fog fejlődni, elkapja e valaha Red John-t.

The Office: Második számú szitkom kedvenc. Igazi fan vagyok, Steve Carell zseniális, nekem szinte minden rész bejön. Gyakran hangosan hahotázok, és akarok szerezni egy Dwight bólogatós babát az asztalomra!

The Shield
: Kőkemény zsarus sorozat. Első pár részen vagyunk túl, de jó lesz. Még nem kapott el teljsen minket, de van remény.

The Simpsons
: Második évadnál járok a 21-ből. Feltett szándékom, hogy megnézem az összeset, de nem haladok vele. Majd. Érzem, hogy nagy király lesz.

Two and a Half Men
: Hát ez egy érdekes dolog, a papírforma szerint nagyon kéne szeretnem ezt a sorozatot, de valahogy nem bírom megszeretni, de azért letörölni sem. Néha nézek 1-1 részt, ráébredek, hogy ez nem vicces. Még nem dőlt el a meccs.

Hát nagyjából ezek vannak most. Idáig szerintem már senki nem jutott el az olvasásban, és lehet egy ilyen felsorolásnak nincs is semmi értelme, de most már késő. Ha már megírtam kiteszem. Jöhet bármi kérdés, illetve ha valaki szerint valami alapmű hiányzik ne tartsa magában :)

 


7 komment

Címkék: sorozatok

A bejegyzés trackback címe:

https://dewla.blog.hu/api/trackback/id/tr75997876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ProZsolt · http://ingyencuccok.blogspot.hu 2009.03.12. 14:36:12

En vegigolvastam az egeszet, mivel ahogy eszrevettem nagyabol hasonlo az izlesunk sorozatok teren, bar nalam a Lost es a Prison Break nem bejovos. Na ezzel azt akartam irni, hogy igy bele tudok kezdeni uj sorozatba, mivel jelenleg ket sorozatom (Doctor Who, Torchwood) is pihen ebben az evben.
Ajanlom figyelmedbe a Sanctuary nevu sororozatot, jelenleg az elso evad futott le. Azon kivul, hogy nehol az alaptortenet kicsit bugyuta, nagyon bejovos.

wice 2009.03.12. 16:21:37

a true blood-ot probald ki (mar ha belefer az idodbe ennyi sorozat mellett), nekem nagyon bejott. de nem szabad az elso egy-ket resz alapjan itelni, kb harmat-negyet erdemes megnezni belole. tapasztalatbol mondom, az elso resz pre-air verziojanak megnezese utan elkonyveltem rettenetes hulyesegnek, egyszeruen nem ertettem, most akkor ki miert csinal mit, keptelen voltam a szereplok motivacioit hova tenni, es mindenki kibaszott ellenszenvesnek tunt. aztan egy haverom annyira lelkesedett erte, h megis belevagtam, es rajottem, h azert nem ertettem a szereploket, mert sokkal tobbdimenziosabbak, mint amire egy ilyen vampiros sorozatnal szamitani lehet. fekete-feher jellemeket vartam, erre kaptam egy rakas osszetett figurat, akik folyamatosan valtoznak az esemenyek hatasara. de nem csak emiatt erosen ajanlott, hanem a hihetetlenul autentikus(nak tuno) louisianai kornyezet miatt is.

porkolabisti 2009.03.12. 19:19:47

szoktatok azért beszélgetni is néha Eszterrel?

iqfighter 2009.03.13. 00:33:23

Cso!

Na látom végre megnézted a Wire-t.McNulty for president! Shield nagyon másmilyen, de szintén zsír. És a meglepetés-színészek...

Dewla · http://konnektor.org 2009.03.13. 11:26:07

Oké, jegyzetelek, tehát Sanctuary és True Blood. Vámpírosakat amúgy is szeretjük :)

naive: igen szoktunk, igazából tv helyett sorozatozunk.

iqfighter, Wire első résznek 3x futottunk neki annyira lassú és érdektelen volt. Mert a Wire-ben a karakterek a lényeg szerintem és nyilván az első résznél még nem ismeri őket az ember. Nálunk Omar volt a legszimpibb karakter.

dagobratyo 2009.04.28. 11:28:05

A Dollhouse elég jónak tűnik! Csakhát a szituációs poénok messze nem Firefly...

A Daybreaket én is lenyomtam 2 nap alatt. Jó volt, elég volt.

24 mindent üt most. Heroesra ujjal mutogatva röhögök. Medium dögunalom. Prison breaknek mindjárt vége, elig várom a befejezést, csak nehogy Galactica-csalódás-szindrómát kapjak. :)

Supernaturalnél most indítom a 2. évadot. Kellemeske.

A drót még nem fogott meg. Pusztán sznomizmusból (www.ugo.com/tv/top50tvshows/shows.asp?groupID=shows10-1&showID=thewire) folytatom. Kurva Buffy mitől az első???? ;)))

Van valakinek fingja, hogy az új Dexter mikor indul?

Rio Arnett 2012.05.27. 11:03:17

Klassz az oldal, jó, hogy sok minden egy helyen megvan. Csupán figyelmetekbe ajánlanék egy oldalt, aminek hasonló a profilja. Az oldal néhány sorozattal foglalkozik, amelyekkel ez is, de vannak ott olyanok is, amelyeket itt nem találni. Nézzétek meg és lájkoljátok :)

www.facebook.com/pages/Amerikai-akci%C3%B3sorozatok-Magyarorsz%C3%A1gon/128720540597032
süti beállítások módosítása