Utolsó kommentek

  • Rio Arnett: Klassz az oldal, jó, hogy sok minden egy helyen megvan. Csupán figyelmetekbe ajánlanék egy oldalt,... (2012.05.27. 11:03) Sorozatokról röviden
  • DeadBodiesEverywhere: Szia, megvettem a kártyát, szétvágtam microsim -nek, beraktam az Ipadba, szépen működik, A forgal... (2011.02.02. 19:08) Mire jó az iPad?
  • Dewla: Elég szarul van leírva, és az eladók sincsenek a toppon általában. A csomagokat is a 3000-ből vesz... (2010.12.29. 00:55) Mire jó az iPad?
  • DeadBodiesEverywhere: Értem. Vhogy nekem ez a csomag és 5ft/MB nem jött át mint különbség. Azt hittem h rátöltöm a 3000... (2010.12.28. 23:10) Mire jó az iPad?
  • Dewla: Hi, Nem így működik. A ReloadNet-nek két féle működési lehetősége van. Rakszr rá mondjuk 5000 ft-... (2010.12.28. 06:55) Mire jó az iPad?
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

Nike+

Konnektor.org - Dewla Blog Podcast

Nincs megjeleníthető elem

Podcast Feed


All time favorites

Star Trek: Voyager, DS9, TNG
Buffy
Angel
Veronica Mars
Firefly
Sopranos

iTunes a családban

2009.09.08. 10:01 Dewla

A korábbi posztokból kiderülhetett, hogy megvásároltam az iGo navigációs alkalmazást iPhone-ra. Mivel a zenék vásárlása miatt az amerikai iTunes store tagja vagyok, ezért feltöltő kártyás módszerrel töltöm fel az egyenlegemet, majd vásárolom meg a programokat. Mivel a teljes Európa térképet tartalmazó iGo 120 dollárba került, ezért ismét a DigitaBridge hathatós segítségét vettem igénybe. A gondolat megfogalmazásától az iTunes kredit beváltásáig 24 óra sem telt el, az ügyintézés továbbra is roppant figyelmes és gördülékeny csak ajánlani tudom őket. Egyébként a működésükben némi átszervezés történt. A DB új oldalán lehet az iTunes kredit, PSN Credit beszerzését intézni (www.digitalbridge.hu), és az iDealer intézi az egyéb termékbeszerzéseket (www.idealer.hu).  Bővebb információkat egyébként a honlapokon lehet olvasni, én a krediteken kívül az egyéb termékbeszerzéseket is csak ajánlani tudom, hiszen én így vásároltam a házimozi hangfalrendszeremet. Ígéretük szerint egyébként lesz TomTom bölcső is csak késik.

Megvettem tehát a kreditet, letöltöttem az iGo-t. Aztán belegondoltam, hogy van még iPhone a családban (oké, igazság szerint gyakorlatilag mindenkinek az van), használhatják e ők is az iGo-t? Elvileg persze ha egy telefonon beállítom az iTunes accountomat, akkor a már megvásárolt programokat újra és újra ingyen letölthetem. Egy picit utána néztem, és kiderült, hogy családon belül ez az Apple szerint is teljesen legális. Nem kell tehát többször megvenni a programokat, zenéket. 120 dollárért tehát négyünk telefonja lett egyszerre teljes (vagy ahhoz nagyon közeli) értékű navigációs berendezés teljes Európa térképpel. Így nézve már nem is annyira drága a program. Egyébként Eszterrel több játékot is használunk mindkettőnk iPhone-ján (Peggle, Boulder Dash) teljesen legálisan.

Roppant szimpatikus, hogy az Apple ezt a kérdést ilyen lazán kezeli. Nyilván összeállhatnánk 20-an, összedobjuk a pénzt az iGo-ra aztán jól használjuk. Miért nem teszik? Azért mert aki hekkelni akar az már most letöltheti és felhekkelheti ingyen az iGo-t a telefonra. Aki meg legálisan meg akarja venni, élvezni akarja a frissítéseket az meg úgyis megveszi. Ráadásul iTunes accountnál fokozottan működik a közös lónak túros a háta effektus. Ki rak rá mennyi pénzt, ki mit tölt le, mit fizet stb. Ráadásul ugye alapesetben a hitelkártyánk hozzá van kötve az iTunes accountunkhoz, tehát akiknek azt meg merjük adni, az családnak számít és nyugodtan használhatja az általunk megvásárolt programokat.

Az iGo-val kapcsolatban zárszóként meg kell jegyeznem, hogy 3GS-en remekül működik, nagyon ritkán csúszik csak el a navigáció, jól fut, gyors, a térképet is remekül lehet böngészni. Sima 3G-n a helyzet sokkal rosszabb. Lehet használni navigációra ott is, de a felhasználói élmény elég gyatra. Akadozás van, a térkép is sokkal többet késik. Én nagyon komolyan úgy gondolom, hogy ez elsősorban optimalizálás kérdése, és nagyon remélem hogy a következő frissítéskor javulni fog a teljesítmény.


Szólj hozzá!

Címkék: mac iphone

A bejegyzés trackback címe:

https://dewla.blog.hu/api/trackback/id/tr131367756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása