Utolsó kommentek

  • Rio Arnett: Klassz az oldal, jó, hogy sok minden egy helyen megvan. Csupán figyelmetekbe ajánlanék egy oldalt,... (2012.05.27. 11:03) Sorozatokról röviden
  • DeadBodiesEverywhere: Szia, megvettem a kártyát, szétvágtam microsim -nek, beraktam az Ipadba, szépen működik, A forgal... (2011.02.02. 19:08) Mire jó az iPad?
  • Dewla: Elég szarul van leírva, és az eladók sincsenek a toppon általában. A csomagokat is a 3000-ből vesz... (2010.12.29. 00:55) Mire jó az iPad?
  • DeadBodiesEverywhere: Értem. Vhogy nekem ez a csomag és 5ft/MB nem jött át mint különbség. Azt hittem h rátöltöm a 3000... (2010.12.28. 23:10) Mire jó az iPad?
  • Dewla: Hi, Nem így működik. A ReloadNet-nek két féle működési lehetősége van. Rakszr rá mondjuk 5000 ft-... (2010.12.28. 06:55) Mire jó az iPad?
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

Nike+

Konnektor.org - Dewla Blog Podcast

Nincs megjeleníthető elem

Podcast Feed


All time favorites

Star Trek: Voyager, DS9, TNG
Buffy
Angel
Veronica Mars
Firefly
Sopranos

Hogyan lesz új iPhone-om?

2009.05.27. 15:25 Dewla

A kérdés a WWDC előtt szerintem sokakat foglalkoztat. A probléma ott van, hogy az iPhone 3G magyarországi megjelenése kevesebb, mint egy éve volt. Akik akkor, vagy azt követően vásároltak hivatalos csatornán keresztül a T-mobile-tól telefont azoknak még ketyegő hűségszerződésük van valamelyik Ikon díjcsomagra. Ráadásul a legötbb ember két évre írta alá, mert az egy éves hűség esetén a készülék ára irreálisan magas volt. Most kijön az új telefon és a rabság köti kezeinket, nem tudunk új telefonhoz jutni. A magam részéről tisztességes "youtube HQ" minőségű videó rögzítése és egy jobb kamera is nagyon jó lenne, használnám sokat, vágyom tehát az új technikára. Angelday legutóbbi írása lényegében biztossá tesz, hogy ezek megvalósuló fejlesztések. Függetlenül 100 sokezerért megvenni teljesen esélytelen, szürke import kizárt, nagyon élvezem a legálisan frissíthető telefont. Volt jailbreak de hamar visszálítottam az eredeti állapotot mert nem kellett igazán. A 3.0-ás szoftver eljövetelével ráadásul a legtöb csak jailbreak-el elérhető lehetőség megvalósul hivatalosan (mms, tehtering, copy-paste, stb.). 

Nehéz tehát az egyszeri iPhone fanatikus élete ha legálisan vásárolt a T-nél készüléket az utóbbi időben. Újabb hűséget csak akkor írhat alá, ha magasabb díjcsomagra vált, amit én pl. biztosan nem használnék ki, két évre biztos nem vállanám be a 16.000 forint körüli Ikon400-at.

A magam részéről egy etikailag talán vitatható megoldást fontolgatok. A telefonom felső részén a szegéllyel párhuzamosan apró "légbuborék" képződött, mintha az üveg nem lenne jól leragasztva. A telefon működését nem zavarja, picit zavaró esztétikai hiba ha direkt arra figyelek. Mivel garis a telefon, visszavihetném és nagy valószínűséggel adnának egy újat. Azt fogom csinálni, hogy várok ezzel még pár hónapot, amíg kifogynak a 3G készletek és mondjuk valamikor év végén viszem vissza, reménykedve, hogy már az új telefonból fogok kapni. Ez nem tudatosan már jártam így, egy régi Nokia modell helyett kaptam újabbat ily módon. Persze lehet direkt ilyen célzattal egy csomó 3G-t be fog tartalékolni a T, tehát nagyon sokáig kéne várnom. Majd meglátjuk.


5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dewla.blog.hu/api/trackback/id/tr201146980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

koh 2009.05.27. 20:32:46

Hi!

Nekem ugyanez a helyzet. Nekem jobb oldalról a második alkalmazásnál van egy ilyen légbuborék. Megnéztem nem a kijelző, de akkor is zavaró. Illetve nekem az üveg alatti széleknél közép tájt enyhe fémes keretet lehet felfedezni. 16gb modell ikon400 :) 2év hűség.

Jofkov · http://www.digitalbridge.hu 2009.05.27. 21:39:46

A dilemma valós.

Louis Alberto szomorú:-(,:-)

_fogtunder_ 2009.05.31. 16:37:49

a T-nél szokványosan a kereskedelmi forgalom 2%-a a swap, amiket ilyen módon ki szoktak adni, bár lehet, hogy az telefon eljövetelekor átkonvertálják kicsit a megmaradt raktárkészletet - nem hinném, hogy az apple vagy a T fog itthon rohadt sok pénzt ölni a készletek kiseprésébe, mikor az újat majd tolni kell. talán pár hónappal a rajt után már el lehet ezt játszani, ha még mindig garis lesz a teló, de nem tuti. két évet ad rá a T? mert ha igen, akkor lehet jobban jársz, ha kivársz alaposan.

amúgy én kihagytam a 3g szériát és még mindig az elsőt nyomom, most talán el fogok gondolkodni egy cserén. én sem akarok már a jailbreakkel meg pwn toollal szarakodni, szép dolog a cydia is, de a skype pl. nem fut a telómon, ami szar, mert szeretném használni eléggé. a T nem jöhetett szóba, mert a család a vodához köt, de most állítólag már az elejétől lesznek független telók, majd egy olyat kellene gyorsan amerikából beszipkázni, ha igaz lesz a pletyka. kell egy gyárilag független, legális telefon.

Dewla · http://konnektor.org 2009.06.01. 13:08:14

fogtunder, igen lehet egy ideig még eltart mire kifogynak. Szerencsére még jó sokáig garis a teló, mert pár hónapja tönkre ment a hangszóróm ezért kaptam újat és újra indult a gari. Lehet majd megpróbálok valahogy belülről érdeklődni, hogy mikor fogynak ki a szervíz készletek :)

rivera 2009.09.21. 20:27:31

Légbuborék nekem is volt, előbb csak néhány aztán egyre több, a jobb felső sarokból indulva. Német T szó nélkül cserélte szerencsére.
süti beállítások módosítása