Utolsó kommentek

  • Rio Arnett: Klassz az oldal, jó, hogy sok minden egy helyen megvan. Csupán figyelmetekbe ajánlanék egy oldalt,... (2012.05.27. 11:03) Sorozatokról röviden
  • DeadBodiesEverywhere: Szia, megvettem a kártyát, szétvágtam microsim -nek, beraktam az Ipadba, szépen működik, A forgal... (2011.02.02. 19:08) Mire jó az iPad?
  • Dewla: Elég szarul van leírva, és az eladók sincsenek a toppon általában. A csomagokat is a 3000-ből vesz... (2010.12.29. 00:55) Mire jó az iPad?
  • DeadBodiesEverywhere: Értem. Vhogy nekem ez a csomag és 5ft/MB nem jött át mint különbség. Azt hittem h rátöltöm a 3000... (2010.12.28. 23:10) Mire jó az iPad?
  • Dewla: Hi, Nem így működik. A ReloadNet-nek két féle működési lehetősége van. Rakszr rá mondjuk 5000 ft-... (2010.12.28. 06:55) Mire jó az iPad?
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

Nike+

Konnektor.org - Dewla Blog Podcast

Nincs megjeleníthető elem

Podcast Feed


All time favorites

Star Trek: Voyager, DS9, TNG
Buffy
Angel
Veronica Mars
Firefly
Sopranos

Harmadik

2010.04.08. 09:35 Dewla

Adásunk a Konnektoros srácokkal közösen a harmadik résszel jelentkezik, ez már sorozat nincs mese. Ráadásul titkos terveink is vannak a következő adásokra.

A hard-core RPG-kről ejtünk szót általánosságban, van benne Dragon Quest V kis Final Fantasy (kiderül miért nem fejeztem be a FF VII főbossát) és részletesebben számolunk be a Demon's Souls c. különleges akció RPG-ről. Beszélünk a co-op multiplayer játékokról. Kicsit nosztalgiázunk is a modemes és a "14-es monitor cipelős lanparty" időkbe. Elemezzük a Playstation Network és az Xbox Live közötti különbségeket. Végül kicsit rátérünk a Killzone 2-re.

Szokásos módon letöltés itt, RSS és iTunes feliratkozás az oldalsávban, jó szórakozást!


3 komment

Címkék: game podcast

A bejegyzés trackback címe:

https://dewla.blog.hu/api/trackback/id/tr301903596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

veddvelem · http://veddvelem.hu 2010.04.10. 14:30:22

A konnektorra kommenteltem, ide is beszúrom:

Állat volt ez a rész, most hallgattam meg bpről hazafelé. Nyomjátok tovább ugyanígy. :)

Annyi észrevételem lenne, hogy az egyikőtök mikrofonja elég halk, így mindig hangosítgatnom kellett a kocsiban.

csiiik 2010.04.10. 14:31:36

Na ez előbb nem azzal a profillal akartam kommentelni... Már mindegy. :)

Jofkov · http://www.digitalbridge.hu 2010.04.10. 19:59:44

Udv Dewla!

Otthon van a track. numb szerint az Ipad, szoval keresd Gregmastert.

Az androidos mini tablet most jott meg hozzam Hongkong-bol, remelem nemsokara tudom majd haza postazni.

Take care!
süti beállítások módosítása