Utolsó kommentek

  • Rio Arnett: Klassz az oldal, jó, hogy sok minden egy helyen megvan. Csupán figyelmetekbe ajánlanék egy oldalt,... (2012.05.27. 11:03) Sorozatokról röviden
  • DeadBodiesEverywhere: Szia, megvettem a kártyát, szétvágtam microsim -nek, beraktam az Ipadba, szépen működik, A forgal... (2011.02.02. 19:08) Mire jó az iPad?
  • Dewla: Elég szarul van leírva, és az eladók sincsenek a toppon általában. A csomagokat is a 3000-ből vesz... (2010.12.29. 00:55) Mire jó az iPad?
  • DeadBodiesEverywhere: Értem. Vhogy nekem ez a csomag és 5ft/MB nem jött át mint különbség. Azt hittem h rátöltöm a 3000... (2010.12.28. 23:10) Mire jó az iPad?
  • Dewla: Hi, Nem így működik. A ReloadNet-nek két féle működési lehetősége van. Rakszr rá mondjuk 5000 ft-... (2010.12.28. 06:55) Mire jó az iPad?
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

Nike+

Konnektor.org - Dewla Blog Podcast

Nincs megjeleníthető elem

Podcast Feed


All time favorites

Star Trek: Voyager, DS9, TNG
Buffy
Angel
Veronica Mars
Firefly
Sopranos

Nintendo DS játék egy Hong Kongi ebay store-ból

2008.07.28. 09:57 Dewla

Alapvetően baromira elegem van abból, hogy egy csomó jó játék jelenik meg DS-re, de ide kis hazánkba borzasztó nagy késéssel ér ide, ráadásul aranyáron kaphatók. A Nintendo DS az a platform, ahol semmiképpen sem vagyok hajlandó warezolni, nem veszek R4-es kártyát, nem töltöm a romokat, stb.

A The World Ends With You c. játékot (by Square Enix!) már nagyon rég ki a akartam próbálni, de itthon még mindig nem lehet kapni. Há ebay-t ragadtam, és elkezdtem keresgélni. A legjutányosabb áron egy hong kongi- üzletben találtam, szállítással együtt olyan 20 dollár között volt. Kint az új játékok 40 dollár körül vannak, gondoltam megvette végignyomta eladja. Aztán már a buy it now megnyomása után vettem észre, hogy "vám és adó okokból" csomagolás nélkül jön a cucc műanyag dobozban. Itt kezdtem gyanakodni. Távol Keletről érkezik, gyári csomagolás nélkül, gyanúsan olcsón.

Nemrég megjött a termék, kiválóan működik, a játék remek, itt lehet olvasni róla.

Nézzük meg közelebbről mit is kaptam pontosan. A képekre kattintva megtekinthetők a teljes méretű képek.

Érdemes a teljes méretű képen bezoomolni, hogy láthatóvá váljon a nyomtatási minőségek közötti különbség. Nyilvánvalóan látható, hogy a középső kártyán lévő kép silányabb minőségű nyomat, márpedig a Nintendo ilyet biztos nem engedne meg magának. Vakuval készült a kép, előben a különbség nem ennyire drámai, de közelebbről megnézve látni, hogy valami nem stimmel.

 A következő képeken tovább közelítünk. Ismét érdemes a teljes méretű képen nézelődni.

Itt az alábbi különbségekre hívnám fel a figyelmet. A Nintendo felirat piros kerete el van csúszva. Az arany pecsét kerek helyett ovális, és a másik oldalon van. Ha nagyon közelről nézzük kivehető, hogy a Super Mario Bros.-on "Original Nintendo Seal of Quality" felirat van, míg a másikon "Official Nintendo Seal of Quality".

 Azt gondolom minden kétséget kizárólag kijelenthetjük, hogy hamisítványról van szó. A mai flash kártya árak mellett nyilván fillérekbe kerül az anyagköltség, a szoftvert meg nyilván letöltik. Ráálltak, biztos egy kisebb gyár ontja magából ezeket. Doboz meg azért nincs, mert jó eséllyel azzal bajlódni többe kerülne, mint maga a játék.

Az egyik szemem sír, a másik nevet. Nevet, mert megvan a játék végre, és nem kellett ilyen feltörő kártyát vennem. Sír viszont, mert ha jól belegondolunk ez semmiben nem különbözik a wareztől, a pénzem a hamisítóhoz került. Nem a játékért fizette, hanem a hamisításért. Ebből nyilván egy fillért nem láttak a játék készítői, ergo ugyan annyira jártak rosszul, mintha lewarezoltam volna.

Még két játékot rendeltem (máshonnan) , azok már dobozosak, és többe kerültek (Final Fantasy IV, Mario and Luigi Partners in Time).

Tanulság: Ezentúl csak dobozosat, megbízható(bb) forrásból. 


4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dewla.blog.hu/api/trackback/id/tr10588991

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kovacs Jozsef · http://www.digitalbridge.hu 2008.07.28. 15:01:46

Most mit mondjak kedves Dewla? Annyit teszek hozza,hogy sajnos nagyon el van ez terjedve mindenhol. Mindegy,hogy a Nokia N95-t vagy Soniccameras-t mondom. Ezeknek mindegyiknek behuznek egy nagyot... abba a strigulasorba,amelyik a kenyszermunkaval toltott honapjaikat tartja nyilvan:-)

Annyi,hogy nincs mese a gamestop-bol vagy ilyen helyrol kell vasarolni.

prezzey · http://www.prezzey.net 2008.07.28. 17:26:09

404-et ad, ha a képre kattintok. Amúgy nagyon informatív, ki is raktam a Gémeskútra a linkblogba.

Egy flashcarttel már csak azért is jobban járnál viszont, mert nemcsak warezolásra használható, sőt! Én olvasni meg rajzolni szoktam a DS-emen, deadcabbit meg emulál rajta mindent - pont most írt a Gémeskútra cikket arról, hogy milyen jó a NeoGeo emulátor. (Én PC-n egy időben rengeteget NeoGeóztam szintén emulátor segítségével, mindenkinek melegen ajánlom a platformot.) Sajnos viszont DS-re az SNES emulátor még nem az igazi, de SNES játékokat legalább többet hoznak ki Virtual Console-ra, mint NeoGeókat *szipp*

gemeskut.blog.hu/2008/07/25/jatekterem_a_zsebemben
gemeskut.blog.hu/2008/05/02/homebrew_ds_colors

ja meg még egy ilyet is írtam:
gemeskut.blog.hu/2008/05/01/mi_is_az_a_homebrew

Dewla · http://konnektor.org 2008.07.28. 19:52:18

Köszi, linkeket javítottam!

igen, az emluációk jó dolgok. :) Pedig ha SNES lett volna, akkor már nagyon gondolkodnék. Retro feelingből nekem elég ami a Wii-n van :)

DobayAdam · http://www.dobayadam.hu 2008.07.28. 20:37:20

Uh... de csúnya lehúzás, pedig már megörültem, hogy végre lehetne legálisan olcsón beszerezni játékot...
süti beállítások módosítása