Utolsó kommentek

  • Rio Arnett: Klassz az oldal, jó, hogy sok minden egy helyen megvan. Csupán figyelmetekbe ajánlanék egy oldalt,... (2012.05.27. 11:03) Sorozatokról röviden
  • DeadBodiesEverywhere: Szia, megvettem a kártyát, szétvágtam microsim -nek, beraktam az Ipadba, szépen működik, A forgal... (2011.02.02. 19:08) Mire jó az iPad?
  • Dewla: Elég szarul van leírva, és az eladók sincsenek a toppon általában. A csomagokat is a 3000-ből vesz... (2010.12.29. 00:55) Mire jó az iPad?
  • DeadBodiesEverywhere: Értem. Vhogy nekem ez a csomag és 5ft/MB nem jött át mint különbség. Azt hittem h rátöltöm a 3000... (2010.12.28. 23:10) Mire jó az iPad?
  • Dewla: Hi, Nem így működik. A ReloadNet-nek két féle működési lehetősége van. Rakszr rá mondjuk 5000 ft-... (2010.12.28. 06:55) Mire jó az iPad?
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

Nike+

Konnektor.org - Dewla Blog Podcast

Nincs megjeleníthető elem

Podcast Feed


All time favorites

Star Trek: Voyager, DS9, TNG
Buffy
Angel
Veronica Mars
Firefly
Sopranos

KEF KHT3005 update

2008.07.10. 10:36 Dewla

A netet böngészve rátaláltam, hogy kijött az általam kinézett KEF hangfalaknak kijött egy Special Edition (SE) változata. Ez lényegében egy frissített modell. Két helyen történt változás, az egyik a képen látható ezüst magas sugárzók kaptak egy extra merevítést. Összeahasonlító képek: EREDETI vs. SPECIAL EDITION

Ettől a tesztek szerint tovább javult hangszórók teljesítménye a magas tartományban. A másik változás a mélynyomót érintette, javult a teljesítmény, kapott egy music mode kapcsolót. Minden teszt azt írja, hogy "this great product just got better".

Még nem vásároltam meg a hangfalakat, gondoltam tök jó, akkor már rámegyek inkább az újabbra, a hangfalakat úgyis hosszú távra veszi az ember. Hát persze, hogy magyarországon nem lehet kapni. Netes áruházakat túrva egyetlen helyet találtam ahonnan idehoznák. Meg is örültem, írtam is a szóban forgó Hong Kongi-i direkt hifivel foglalkozó webes áruháznak. Mondták, persze van, küldik, 3-4 nap alatt ideér Fedex-szel. Ja, a szállítás 309 font (kb. 93.000 Ft). De mondom az van a honlapjukon, hogy Ausztriába 130 fontért nyomatják (kb. 39.000 Ft). Konkrétan 200 km-el közelebb vagyunk Hong Kong-hoz mint Bécs. Hát hogy a FEDEX-nél zónákra vannak osztva az országok és hát mi már egy másikba tartozunk. Azért megdöbbentő, hogy több, mint 8500 km-t meg bír tenni a csomag 130 fontért, majd a maradék 200 km-t meg további 179-ért teszi meg.

Ennyit arról, hogy Európa vagyunk vagy sem.

Azon már nem is idegesítem magam, hogy amerikában a SE kb. fele annyiba kerül, mint itthon a normál. A doboz elég nagy és vagy 30 kiló, szóval ismerőst nehezen tudok megkérni, hogy hozza be. Nehéz szívvel adnék ki sok pénzt egy előző modellért, tudván hogy már kijött a fejletebb. Aki kicsit is technikailag érzékeny az megérti ezt. Akkor persze más lenne a helyzet, ha a normál modellt itthon lényegesen olcsóbban lehetne beszerezni...

 


9 komment

Címkék: rant gadget

A bejegyzés trackback címe:

https://dewla.blog.hu/api/trackback/id/tr3561842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-Thingol- · http://iTouch.hu 2008.07.10. 12:28:44

rendelni nem lehet amerikából?

-Thingol- · http://iTouch.hu 2008.07.10. 12:29:17

hoppá, az lemaradt, hogy esetleg ausztriai ismerőst is meg lehet kérni, hogy vegye már át, aztán postázza tovább az egészet.

Dewla · http://konnektor.org 2008.07.10. 13:52:18

Ilyen ausztriai ismerős nincs sajnos, USA-ból nem szállítanak magyarországra. Most azt próbálom, hogy a bécsi FEDEX központba szállítsák le, én meg oda elmegyek érte kocsival.

Kovacs Jozsef 2008.07.10. 19:44:12

Udv!

Ha megmondod,hol lehet beszerezni, en megprobalhatom hazakuldeni Neked, uis en kint elek az U.S.A.-ban. Nem igerem, de tehetunk egy kiserletet.

Reszletekert:spartanburg@freemail.hu

swarci 2008.07.10. 23:20:23

esetleg ha nem egybe, hanem külön külön csomagba küldetnél el az usából.. persze macera meg minden, de mégse egyszerre 30 kg lenne. most nem tudom mekkora hülyeséget mondtam:)

Dewla · http://konnektor.org 2008.07.11. 14:06:32

Kovacs Jozsef, nagyon köszi a felajánlást, lehet élni fogok vele, egyenlőre próbálok még köröket futni, írok ha aktuális!

Swarci: külön-külön nem láttam kapni minden alkatrészét :)

Kovacs Jozsef 2008.07.13. 17:14:45

Udv!

Hogy mirol is beszelunk:

www.digitalbridge.hu

ezen belul: "Ablak a vilagra".

Talan igy jobban ertheto.

swarci 2008.07.13. 17:29:49

ez jó: Jelszó: minden van, mint Karácsonykor! ;-)

Dewla: nem, nem úgy értem. egyben megvenni a készletet és külön külön csomagokban hazahozatni.. persze ez egy ilyen hangcuccnál meredek, de ha jól tudom pl laptopoknál szokták alkalmazni.

Kovacs Jozsef · http://www.digitalbridge.hu 2008.07.15. 04:36:44

Swarci!

Akkor mar sokkal egyszerubb,ha megveszi kinnt a ceg, ad egy alacsonyabb szla-t es eleve kevesebb lesz a vam es a FA is, ami ennel az arnal azert nagyon nem mindegy! Nem az USPS a draga itt sem,hanem az otthoni vam es FA!
süti beállítások módosítása