Utolsó kommentek

  • Rio Arnett: Klassz az oldal, jó, hogy sok minden egy helyen megvan. Csupán figyelmetekbe ajánlanék egy oldalt,... (2012.05.27. 11:03) Sorozatokról röviden
  • DeadBodiesEverywhere: Szia, megvettem a kártyát, szétvágtam microsim -nek, beraktam az Ipadba, szépen működik, A forgal... (2011.02.02. 19:08) Mire jó az iPad?
  • Dewla: Elég szarul van leírva, és az eladók sincsenek a toppon általában. A csomagokat is a 3000-ből vesz... (2010.12.29. 00:55) Mire jó az iPad?
  • DeadBodiesEverywhere: Értem. Vhogy nekem ez a csomag és 5ft/MB nem jött át mint különbség. Azt hittem h rátöltöm a 3000... (2010.12.28. 23:10) Mire jó az iPad?
  • Dewla: Hi, Nem így működik. A ReloadNet-nek két féle működési lehetősége van. Rakszr rá mondjuk 5000 ft-... (2010.12.28. 06:55) Mire jó az iPad?
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

Nike+

Konnektor.org - Dewla Blog Podcast

Nincs megjeleníthető elem

Podcast Feed


All time favorites

Star Trek: Voyager, DS9, TNG
Buffy
Angel
Veronica Mars
Firefly
Sopranos

[Wien] Macbook Air

2008.03.28. 12:39 Dewla



Szóval volt a kezemben. Nyomogattam sokat. Bécsben. Amikor nyomogattam akkor még picit nagy szám volt maga tény is, hogy közvetlen közelről lehet nézni. Gondolom ma már a "sarki" Apple boltban is van itthon. Véleményem szerint döbbenetes a gép. Elsősorban a fizikai megjelenésére célzok. Baromi vékony, nagy-nagyon minőségi. Tudja azt amit számos Apple termék, képes felkelteni a birtoklási vágyat. Nem racionális módon, hogy ennyi-meg annyi usb van rajta, meg mittomén. Egyszerűen kell. Majdnem elcsábultam. Ott a boltban olyan könnyűnek tűnt. "Ein Macbook Air, bitte!". Lehúzzák a hitelkártyát, az összeget akár 45 nap múlva kéne csak visszafizetnem. 1500 euró az alig 300.000 Ft, ennyiért megéri. (Persze 1599 euró volt, ami egész pontosan 416.000 Ft. De persze ilyenkor az ember 250-el számolja az eurót, kerekít, szóval megy az önámítás. Aztán szerencsére megláttam a német kiosztású billentyűzetet, és ez visszazökkentett a valóságba. Ami pedig az, hogy semmi szükségem egy ilyen gépre. Otthon ott az iMac, itt bent itt a céges noti, on the move meg ott az iPhone. Ha nem lenne meg az iMac-em, akkor sem lenne jó választás számomra. Fő gépnek egyértelműen kevés, arra iMac, vagy Macbook Pro. De második hordozós-utazós gépnek, vagy csak úgy, remek vétel. Drága játékszer.

Szinte sajnáltam, hogy nem vagyok sokat utazó reptéren-repülőgépen dolgozó yuppie, mert akkor igazolhatnám, hogy miért van rá szükségem, miért tök jó, hogy vékony és csak másfél kiló.

2 komment

Címkék: mac

A bejegyzés trackback címe:

https://dewla.blog.hu/api/trackback/id/tr38400488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása