Utolsó kommentek

  • Rio Arnett: Klassz az oldal, jó, hogy sok minden egy helyen megvan. Csupán figyelmetekbe ajánlanék egy oldalt,... (2012.05.27. 11:03) Sorozatokról röviden
  • DeadBodiesEverywhere: Szia, megvettem a kártyát, szétvágtam microsim -nek, beraktam az Ipadba, szépen működik, A forgal... (2011.02.02. 19:08) Mire jó az iPad?
  • Dewla: Elég szarul van leírva, és az eladók sincsenek a toppon általában. A csomagokat is a 3000-ből vesz... (2010.12.29. 00:55) Mire jó az iPad?
  • DeadBodiesEverywhere: Értem. Vhogy nekem ez a csomag és 5ft/MB nem jött át mint különbség. Azt hittem h rátöltöm a 3000... (2010.12.28. 23:10) Mire jó az iPad?
  • Dewla: Hi, Nem így működik. A ReloadNet-nek két féle működési lehetősége van. Rakszr rá mondjuk 5000 ft-... (2010.12.28. 06:55) Mire jó az iPad?
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

Nike+

Konnektor.org - Dewla Blog Podcast

Nincs megjeleníthető elem

Podcast Feed


All time favorites

Star Trek: Voyager, DS9, TNG
Buffy
Angel
Veronica Mars
Firefly
Sopranos

Macworld

2008.01.02. 12:12 Dewla

Így az év elején marhára várom a Macworld eseményt ahol a próféta Steve Jobs remélhetőleg izgalmas dolgokat jelent be. Én a következő dogokat várom:

  • iPhone2, UMTS-el, esetleg GPS-el, 16 Gb-al.
  • 12 colos Macbook Pro optikai meghatjó nélkül SSD-vel
  • Apple UMPC azaz ultra hordozható számítógép, 5 colos kürüli multi-touch érintőképernyő,     nagyfelbontású kijelző, fullos OSX-el.
Steve Jan. 15-én fogja tartani a keynote-ot, azaz a Macworld kulcsfontosságú beszédét, és itt szokta bejelenteni az újdonságokat is. Már csak keveset kell addig aludni.

1 komment · 1 trackback

Címkék: mac

A bejegyzés trackback címe:

https://dewla.blog.hu/api/trackback/id/tr73281878

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: marvel filmy wszystkie 2018.02.27. 12:39:31

Bicikli bolt - A kerékpár defektről - Bicikli bolt

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

prezzey · http://www.prezzey.net 2008.01.06. 17:39:46

Én amit nagyon várok, az egy rendes méretű (nem UMPC) Mac tablet convertible, már ígérik egy ideje... de az én szempontomból egy évet késtek vele, mert már tavaly megvettem a Lenovo X60T-t, és nem tervezek évente venni egy újabbat. Komolyan meggondoltam volna pedig, amikor utánajártam, nagyon meg voltam lepődve, hogy nem létezik ilyen (csak moddolt dolgok vannak, azok is dögnehezek). Az Apple mindig is nyomult pedig a grafikusokra, és vázlatolni egyszerűen *tökéletes* egy ilyen, kb. olyan szintűen immerzív csoda, mint játékra a Wiimote. (Sőt én már 'nagy' képet is csináltam ilyenen, pedig mindenki mondja, hogy nem lehet, mert nem X gazillió szintű a nyomásészlelés, csak X-N... Dehogynem lehet, a végeredmény alapján meg nem mondod.) Szóval egyszerűen nem értem, simán letarolhatta volna a piacot az Apple már évekkel ezelőtt. Persze nem nagy piac, de akkor is.

(Habár az X60T-vel nagyon elégedett vagyok, mondjuk a hozzá adott Windows XP for Tablet PC az maga volt a siralomvölgy, folyamatosan meghaltak a tablet-specifikus driverek, stb. teljesen használhatatlan volt. Felgyömöszöltem rá a Debiant, azóta is azzal megy nagyon kellemesen, meglepetésre még a kedvenc natural-media vázlatoló programom is remekül fut. De a hülye IBM rázkódásvédelmen három napot szenvedtem, mire hajlandó volt működni, végül öcsémnek sikerült megcsinálnia.)
süti beállítások módosítása