Utolsó kommentek

  • Rio Arnett: Klassz az oldal, jó, hogy sok minden egy helyen megvan. Csupán figyelmetekbe ajánlanék egy oldalt,... (2012.05.27. 11:03) Sorozatokról röviden
  • DeadBodiesEverywhere: Szia, megvettem a kártyát, szétvágtam microsim -nek, beraktam az Ipadba, szépen működik, A forgal... (2011.02.02. 19:08) Mire jó az iPad?
  • Dewla: Elég szarul van leírva, és az eladók sincsenek a toppon általában. A csomagokat is a 3000-ből vesz... (2010.12.29. 00:55) Mire jó az iPad?
  • DeadBodiesEverywhere: Értem. Vhogy nekem ez a csomag és 5ft/MB nem jött át mint különbség. Azt hittem h rátöltöm a 3000... (2010.12.28. 23:10) Mire jó az iPad?
  • Dewla: Hi, Nem így működik. A ReloadNet-nek két féle működési lehetősége van. Rakszr rá mondjuk 5000 ft-... (2010.12.28. 06:55) Mire jó az iPad?
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

Nike+

Konnektor.org - Dewla Blog Podcast

Nincs megjeleníthető elem

Podcast Feed


All time favorites

Star Trek: Voyager, DS9, TNG
Buffy
Angel
Veronica Mars
Firefly
Sopranos

Best of 2009

2010.01.04. 16:02 Dewla

Retrospektív  jelleggel az 2009-es számomra emlékezetes videó játékai platformonként csoportosítva:

  • Xbox360: Grand Theft Auto IV, Fallout 3, Fable 2, Resident Evil 5, Gears of War 2, Batman: Arkham Asylum, Shadow Complex, Dirt 2, Dragon Age: Origins, Assassin's Creed 2

  • Wii: Mad World, Wii Sports Resort, Muramasa: The Demon Blade, New Super Mario Bros

  • Nintendo DS: Dragon Quest V, Henry Hatsworth, Shin Megami Tensei: Devil Survivor, Scribblenauts, Mario and Luigi: Bowser's Inside Story, Legend of Zelda: Spirit Tracks, Grand Theft Auto: Chinatown Wars, Professor Layton and the Diabolical Box

  • PSP: 30 Minute Hero

  • PS3: Uncharted 2

A listában vannak olyan játékok amelyeket nem játszottam végig illetve kimaradtak olyanok amelyeket igen (pl. Woverine Origins, Prototype, Infamous, stb) és mégsincsenek a listában. Ezen az arányon kéne javítnai a jövőben és nem tölteni időt átlagos vackokkal.

Több dolog tűnik ki a listából. Az egyik, hogy a Wii szerintem idén nem zárt nagyon erős évet. Talán nem is volt igazán ütős exkluzív cím a komolabb játékosok számára, ami 2008-ban a Super Mario Galaxy és a Zelda Twillight Princess volt. Persze van egy két jó cucc, meg a Motion Plus irányítás állati jó. 

Nagyon érdekes, hogy DS-re, az öt (!) éves 66 Mhz-es konzolra a mai napig mennyi elképesztőn jó minőségű anyag jön, míg a PSP-re én egész évben egyetlen egy számomra értékelhető játékkal találkoztam (Patapon és Loco Roco sorozat nem bejövős valamiért).

Két játékot emelnék ki ugyan akkor az idei personal best-ek közül. A Batman Arkham Asylum-ot és az Uncharted 2-t.

Az elsőt azért mert egy bitang jól megcsinált remek anyag. Egész egyszerűen minden a helyén van. Jó a grafika, jók a hangok, az irányítás remek, a helyszínek marha jól meg vannak csinálva. Végig izgalmas élvezetes, jól váltják egymást az akció és a puzzle részek. Minden percét élveztem.

A másodikat azért, mert szerintem korszakalkotó alkotással állunk szemben. Ilyen intenzív és élvezetes játélményben nekem még életemben nem volt részem. Mintha egy elképesztő műgonddal megírt és megrendezett kalandfilmmel játszanánk kb. 10 órán keresztül. A grafika szerintem az ma létező legjobb, a helyszínek kidolgozottsága minden eddigit felülmúl. Az események úgy sodornak hogy csak kapkodjuk a fejünket jobbra balra. Az egyik pillanatban egy gleccserről lelógó vonatról menekülön, nem sokkal később egy épületből próbáljuk magunkat menteni miközben az ránkdől és egy helikopter lő ránk. Gigantikus pörgés végig, adrenalin az egekben. Közel állok hozzá, hogy azt mondjam rá: "Best. Ever." Persze műfaji korlátokból adódóan nem érhet fel az Uncharted 2 a Mass Effect, vagy a Fallout 3 történetbeni kidolgozottságának a színtjére, de a valaha volt legjobb akció játék címet gondolkodás nélkül osztanám ki nek

 


5 komment

Címkék: game

A bejegyzés trackback címe:

https://dewla.blog.hu/api/trackback/id/tr351645449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jofkov · http://www.digitalbridge.hu 2010.01.04. 21:45:08

Google Phone vs. Apple Tablet.

A Nexus ára már kiszivárgott:

digitalbridge.hu/blog/blogs/blog4.php/2010/01/04/kiszivargott-a-nexus-one-ara

Te hogy látod a kérdést Dewla?

Dewla · http://konnektor.org 2010.01.05. 09:42:28

Igen láttam már. Piszok gyors az tetszik. Nincs multi-touch az nem tetszik. A böngészője azért nem annyira gyors, de lehet flash-t is visz.

Nekem egy esetleges váltás ellen szól a bizonytalan iTunes integráció, valamint a több száz dollárnyi megvásárolt iPhone App. Az Apple jó munkát végzett, hogy a platformhoz láncoljon.

Mindenesetre remélem, hogy felkötik a gatyát Cupertinóba és a nyáron esedékes új iPhone már valóban új lesz, és az UI-n is változtatnak most már.

2010.01.09. 13:53:24

re játékok: MGS4?

(bár a korábbi részek egyértelműen ütősebbek voltak, én mindháromba szerelmes voltam/vagyok)

Dewla · http://konnektor.org 2010.01.13. 12:01:12

Metal Gear Solid 2 és 3 nekem is a szívem csücskei. A 4-est most tolom szeritnem első harmadánál járhatok kb, ezért az nem került a listára.

Nagyon bejön a 4-es. Elképesztő odafigyelés minden apró részletre, egészen egyedi hangvétel, mesteri kamerakezelés és dialógusok. Mintha túllépne a film és a videójátékok határain. Csillagos ötös. Nekem a 2 és a 4 tetszenek a legjobban, nehezen tudnék rangsorolni, valamiért a hármas kevésbé kapott el.

2010.01.13. 19:21:47

szerintem igazából mindegyik remekmű, a maga idejében mindegyik iszonyatosat szólt. a 3 tényleg kilóg picit, többen mondták. sokat gondolkodtam rajta, mert úgy voltam vele, hogy szerintem 3 a csúcs. aztán mindig arra jutottam, hogy egyszerűen nincs szívem a 2 fölé sorolni egyértelműen. ami meg elválaszthatatlan az 1-től. a 4 látványra tényleg lebilincselő. többet meg nem írok, majd ha végeztél... ;-)

PS3/MGS POWWWAAAAA!
süti beállítások módosítása