Utolsó kommentek

  • Rio Arnett: Klassz az oldal, jó, hogy sok minden egy helyen megvan. Csupán figyelmetekbe ajánlanék egy oldalt,... (2012.05.27. 11:03) Sorozatokról röviden
  • DeadBodiesEverywhere: Szia, megvettem a kártyát, szétvágtam microsim -nek, beraktam az Ipadba, szépen működik, A forgal... (2011.02.02. 19:08) Mire jó az iPad?
  • Dewla: Elég szarul van leírva, és az eladók sincsenek a toppon általában. A csomagokat is a 3000-ből vesz... (2010.12.29. 00:55) Mire jó az iPad?
  • DeadBodiesEverywhere: Értem. Vhogy nekem ez a csomag és 5ft/MB nem jött át mint különbség. Azt hittem h rátöltöm a 3000... (2010.12.28. 23:10) Mire jó az iPad?
  • Dewla: Hi, Nem így működik. A ReloadNet-nek két féle működési lehetősége van. Rakszr rá mondjuk 5000 ft-... (2010.12.28. 06:55) Mire jó az iPad?
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

Nike+

Konnektor.org - Dewla Blog Podcast

Nincs megjeleníthető elem

Podcast Feed


All time favorites

Star Trek: Voyager, DS9, TNG
Buffy
Angel
Veronica Mars
Firefly
Sopranos

X-Mas Recap

2007.12.27. 09:17 Dewla

Ebben a postban összefoglalom, hogy mi lett a karácsony "eredménye" a blog témáinak szempontjából.

Sorozatok terén megajándékoztam magam a Csengetett Milord díszdobozzal ami 4 évad és 8500 Ft körüli pénzért szerintem ajándék. Ezen kívül beszerzésre került még a BBC féle The Office 2. évad és a karácsonyi különkiadás. Ezt a sorozatot mindenkinek be kell próbálnia, nem fog mindenkinek bejönni, de akinek igen annak nagyon (viszont akinek nem annak nagyon nem).

Kaptam ezen kívül még egy iPhone-os rövidújjú pólót, aminek az elején iPhone ikonok vannak és tök jól néz ki.

Kedvesem meglepett egy Nintendo DS Lite géppel, aminek nagyon örültem, viszont eddig alig volt a kezembe mert Ő rögtön rákattant a Brain Training c. játékra amit adtak a géphez. Viszont nemsokára indulok és beszerzem a Zelda: Phantom Hourglass-t hogy nekem is legyen rá valami :) Egyébként zseniális kis szerkezet, a Wii-hez hasonlóan az élményre kihegyezve (érintőképernyő, mikrofon), nem a grafikára. (PSP-DS pont mint X360-Wii) Az új Zeldában van olyan rész amikor úgy kell elfújni a gyertyát, hogy belefújsz a DS mikrofonjába!!! A Nintendo-Apple design rokonságról pedig annyit, hogy a DS három színben kapható. Fehér, fekete, ezüst. Jééé az Apple notebookok is pont ebben a három színben érhetők el. Szerencsére nekem a Macbook Pro-ra hajazó ezüst jutott, a mac notebookok közül is az tetszik a legjobban.


Játékok terén ami a karácsonyi bevásárlást illeti egy Super Mario Galaxyt szereztem be ami teljes hiánycikk az egész városban, de végül sikerült egy helyet találnom. Fogok róla hosszabban írni, egyenlőre annyit hogy az egyik legkreatívabb és legszórakoztatóbb játék amivel valaha játszottam.

Természetesen a karácsony nem (csak) az ajándékokról meg a vásárlásról szól egy csomó minden tök jó dolog is történt, de miután ez egy tematikus blog ezért nem írom le pl. hogy milyen volt kaja és hogy hányan voltunk karácsony este pl. (bár ennek némileg ellentmond az a tény, hogy 24-én délelőtt még az Arénát róttuk ajándékok és egyéb után kutatva...dammit jövőre máskép lesz)

1 komment

Címkék: game sorozatok gadget

A bejegyzés trackback címe:

https://dewla.blog.hu/api/trackback/id/tr6276052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

prezzey · http://www.prezzey.net 2007.12.31. 00:51:04

Dehogyis - az legalábbis teljesen biztos, hogy van rózsaszín is, mert nekem mindenhol olyat akartak eladni. Persze az tavaly volt, és én nőnemű vagyok :D (Feketét vettem.)

Boldog új évet :]
süti beállítások módosítása