Utolsó kommentek

  • Rio Arnett: Klassz az oldal, jó, hogy sok minden egy helyen megvan. Csupán figyelmetekbe ajánlanék egy oldalt,... (2012.05.27. 11:03) Sorozatokról röviden
  • DeadBodiesEverywhere: Szia, megvettem a kártyát, szétvágtam microsim -nek, beraktam az Ipadba, szépen működik, A forgal... (2011.02.02. 19:08) Mire jó az iPad?
  • Dewla: Elég szarul van leírva, és az eladók sincsenek a toppon általában. A csomagokat is a 3000-ből vesz... (2010.12.29. 00:55) Mire jó az iPad?
  • DeadBodiesEverywhere: Értem. Vhogy nekem ez a csomag és 5ft/MB nem jött át mint különbség. Azt hittem h rátöltöm a 3000... (2010.12.28. 23:10) Mire jó az iPad?
  • Dewla: Hi, Nem így működik. A ReloadNet-nek két féle működési lehetősége van. Rakszr rá mondjuk 5000 ft-... (2010.12.28. 06:55) Mire jó az iPad?
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

Nike+

Konnektor.org - Dewla Blog Podcast

Nincs megjeleníthető elem

Podcast Feed


All time favorites

Star Trek: Voyager, DS9, TNG
Buffy
Angel
Veronica Mars
Firefly
Sopranos

Az iMacről

2007.11.30. 17:19 Dewla






















Sokáig honolt csend itt a blogon az iMac használata során szerzett gyakorlati tapasztalatairól, de kb. mostanra lett időm hogy összefogaljam őket. A fenti képen látható a jelenlegi rig immáron végleges formájában. Azt gondolom, hogy az eszközről sugárzó letisztult minimalizmus magáért beszél.

Az operációs rendszer is számos kellemes meglepetést okozott az eddigi használast során. Az már most látszik, hogy amit az egész váltástól vártam azt a gép tudni fogja. Halk, szép, és öröm legyen használni ne nyűg. Az ember digitális élete egész egyszerűen örömetelibb ha ezt Apple eszközök segítségével éli. az iLife programocsomag ami az oprendszer része tényleg nagyon jól átgondolt, látszik rajta hogy a fejlesztése közben azon agyaltak a dev-ek, hogy milyen ötletekkel tehetnék minél jobbá/felhasználóbarátabbá, annak érdekében hogy úgy lehessen a fényképeket a zenéket szervezni majd megtekinteni/hallgatni, hogy az élmény legyen.

Számos helyen találkoztam az "It just works" gyakorlati megnyilvánulásával. Rádugtam a HDTV-t, erre villan egyet a monitor, és máris tökéletes volt minden. A PC-n komolyan mondom órákig tweakeltem a beállításokat mire ehhez közeli eredményt értem el. Sharpness, ez-az, overscan, overlay, hertzek, felbontások, és a többi. Itt rádugtam és megy. Ugyan ez volt amikor a fényképezőgép flash kártyáját rádugtam. Bejött az iPhoto 1 kattintással beimportálta a képeket, eseményekbe rendezte, nekem már csak azokat elnevezni kellett. Ezt követően pedig a képeket rászinkronizálta az iPhone-ra természetesen megtartva az iPhoto kivállóan áttekinthető struktúráját. És mindez része az operációs rendszernek. Alig kellett valamit felistallálnom a már fent lévő programokhoz, mert minden lényeges fent van. Windows-on alapból még tisztességes képnézegető sincs, nemhogy szervező/editáló.

Aztán amikor a párom hazaért ő is megnézte a gépet, és rátaláltunk a Photo Booth nevű alkalmazára ami gyakorlatilag arra jó, hogy real time-ban torzíja el a beépített webkamera képét és ezekről lehet fényképeket és videókat csinálni. A művelet vége könnyes röhögés lett, de komolyan. Íme az egyik eredmény:























Egy pár perccel ezelőtt betöltöttem a Skype-ot. Megnyomtam a tárcsázást, elkezdtünk beszélgetni. Működött a webkamera is, és a mikrofon is. Azt se tudom hol a mikrofon. Nem is érdekel. IT JUST WORKS.

Az olyan megdöbbentően jól működő featúrákról mint Exposé, Dashboard, Spaces, Time Machine, valamint az installálás folyamata Mac-en majd később emlékezek meg.

Szólj hozzá!

Címkék: mac

A bejegyzés trackback címe:

https://dewla.blog.hu/api/trackback/id/tr5248066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása