Utolsó kommentek

  • Rio Arnett: Klassz az oldal, jó, hogy sok minden egy helyen megvan. Csupán figyelmetekbe ajánlanék egy oldalt,... (2012.05.27. 11:03) Sorozatokról röviden
  • DeadBodiesEverywhere: Szia, megvettem a kártyát, szétvágtam microsim -nek, beraktam az Ipadba, szépen működik, A forgal... (2011.02.02. 19:08) Mire jó az iPad?
  • Dewla: Elég szarul van leírva, és az eladók sincsenek a toppon általában. A csomagokat is a 3000-ből vesz... (2010.12.29. 00:55) Mire jó az iPad?
  • DeadBodiesEverywhere: Értem. Vhogy nekem ez a csomag és 5ft/MB nem jött át mint különbség. Azt hittem h rátöltöm a 3000... (2010.12.28. 23:10) Mire jó az iPad?
  • Dewla: Hi, Nem így működik. A ReloadNet-nek két féle működési lehetősége van. Rakszr rá mondjuk 5000 ft-... (2010.12.28. 06:55) Mire jó az iPad?
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

Nike+

Konnektor.org - Dewla Blog Podcast

Nincs megjeleníthető elem

Podcast Feed


All time favorites

Star Trek: Voyager, DS9, TNG
Buffy
Angel
Veronica Mars
Firefly
Sopranos

Elveszett Nintendo DS játékok...

2009.06.01. 13:21 Dewla

Most is épp a németországi Aschaffenburgban vagyok hivatalos úton egy hétig. A csomagoláskor természetesen bekészítettem a DS-t némi játékkal együtt. Jelenleg a most elérhető egyik legjobb DS-re megjelent játék a Grand Theft Auto - Chinatown Wars van a gépben. Arra gondoltam, hogy rápróbálok újra  Chrono Trigger főbossára, mert bár eljutottam a játék végére, a végső szörny kettő kör alatt rendezett le. Na de hol a Chrono Trigger? Táska kiborít, sehol. Néhány hónappal ezelőtt ugyan így veszett el a Final Fantsy IV DS. Egyszer csak nyoma veszett. Baromi ideges lettem, mert tényleg végre egy konzol ahol semmi warez, tényleg megveszem a játékokat. Nem sokat, 2-3 havonta egyet. Erre eltűnnek. Baromi bosszantó, de tényleg. Biztos kiestek a táskámból - gondoltam. Felforgattam a fiókokat, semmi. Aztán valami oknál fogva kinyitottam a GTA - Chinatown Wars tokját és csodák csodájára benne volt a Chrono Trigger. Nagyon megörültem, mondván legalább ez megvan. Biztos amikor megjött a postán a GTA, akkor kivettem a gépből a Chrono Triggert betettem a GTA-t, és hogy ne veszítsem el a Chrono Triggert azt betettem a GTA tokjába. Legalább ez megvan. Ekkor elgondolkoztam, hiszen a Final Fantasy után vettem a Chrono Triggert. Követve a logikát, a Final Fantasy-nek a Chrono Trigger dobozában kell lennie, oda tehettem a gépből amikor megjött a CT. Reménykedve nyitottam ki a Chrono Trigger dobozát (újra felfedezve azt a tök király posztert amit adtak hozzá. Kár hogy már nem vagyok 14 éves hogy teleragasszam a szobám poszterekkel) és ott találtam a több hónapja elveszettnek hitt és még messze nem végig játszott Final Fantasy IV DS-t.

Meglettek hát az elveszett játékok, helyre állt a világ rendje. Ilyen az amikor legalább következetesen vagyunk rendetlenek...


1 komment

Címkék: game más

A bejegyzés trackback címe:

https://dewla.blog.hu/api/trackback/id/tr581156745

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Donor Libon 2009.10.09. 21:18:36

Nos annyit fűznék hozzá hogy ds-re hihetetlenül virágzik a warez. Szerintem nagyon kevés magyar veszi meg az eredeti ds játékokat, mert egy r4 kártya olcsóbb mint egy eredeti játék, és arra rápakolhatsz akár százat. Ne értsd félre én warez ellenes vagyok, csak ne mondd hogy nincs warez ds-re, mert nagyon erősen jelen van. Az meg a másik hogy a játékok hamisítása hihetetlenül megy. Én beszéltem kínai gyártóval, aki ds játékokat hamisít, soha nem jön rá senki hogy az eredeti játék nem eredeti, mindez filléres áron és azt mondta, hogy nagyon sok vásárlójuk van Magyarországról. Ez nem azt jelenti hogy 1-2 ember vesz 1-2 játékot, mert ezek nagykereskedők, hanem százasával, ezresével jönnek be az országba a hamisított ds játékok amiket lehet hogy a boltban megveszel, ha olyan helyen veszed vagy aukciós portálokon népszerű ez a dolog.
süti beállítások módosítása