Utolsó kommentek

  • Rio Arnett: Klassz az oldal, jó, hogy sok minden egy helyen megvan. Csupán figyelmetekbe ajánlanék egy oldalt,... (2012.05.27. 11:03) Sorozatokról röviden
  • DeadBodiesEverywhere: Szia, megvettem a kártyát, szétvágtam microsim -nek, beraktam az Ipadba, szépen működik, A forgal... (2011.02.02. 19:08) Mire jó az iPad?
  • Dewla: Elég szarul van leírva, és az eladók sincsenek a toppon általában. A csomagokat is a 3000-ből vesz... (2010.12.29. 00:55) Mire jó az iPad?
  • DeadBodiesEverywhere: Értem. Vhogy nekem ez a csomag és 5ft/MB nem jött át mint különbség. Azt hittem h rátöltöm a 3000... (2010.12.28. 23:10) Mire jó az iPad?
  • Dewla: Hi, Nem így működik. A ReloadNet-nek két féle működési lehetősége van. Rakszr rá mondjuk 5000 ft-... (2010.12.28. 06:55) Mire jó az iPad?
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

Nike+

Konnektor.org - Dewla Blog Podcast

Nincs megjeleníthető elem

Podcast Feed


All time favorites

Star Trek: Voyager, DS9, TNG
Buffy
Angel
Veronica Mars
Firefly
Sopranos

GTA 4 final mission

2008.05.19. 11:39 Dewla

A Gémeskúton áradoztam a játékról, viszont egyetlen egy dolog nagyon el lett rontva benne. Ez pedig az utolsó küldetés. Megpróbálok úgy írni róla, hogy ne lőjem le a játék sztoriját. Az egész olyan, mintha nem maradt volna idő és fantázia rá. Túl hosszú, bárhol meghal az ember előről kell kezdeni, kezdődik egy hosszú lövöldözős résszel, majd motoros üldözős, majd helikopteres üldözős. Bárhol elrontjuk az egészet kell előről kezdeni. Viszont van benne egy hiba ami nekem nagyon fájó, FŐLEG a teljes játék makulátlan színvonlát tekintve. A lövöldözős részt követően az üldözendő főgonosz egy motorcsónakban várja, hogy ha Niko egy bizonyos ponthoz ér, akkor elkezd menekülni, nekünk meg motorral kell mennünk utána. Miután megöltük a tesőröket, de még nem értünk olyna közel, hogy elkezdjen menekülni, lehet látni, hogy ő ott ül a motorcsónakban. Távcsöves puska elő, pontos lövés a fejbe, nem hal meg, hanem elkezd menekülni, mintha már közel lennénk. Persze túl nagy az előnye, így elmenekül, küldetés újrakezd. Na gondoltam magamban, most nem bízom a véletlenre, ugyan arról a helyről immár rakétavetővel lőttem meg az apró motorcsónakot. Hatalmas robbanás szerte szét repül a motorcsónak. Megyek közelebb, közel érek, látom, hogy a muksó él és épp úszik a partra. Beleeresztek egy gigantikus sorozatot, nem használ, valamiért sérthetetlen. Ekkor egy pillanatra újra kapom az utasítást, hogy pattanjak fel a motorra, majd rögtön a mission failed-et kapom, mert a motor felrobbant amikor a hajót eltaláltam a rakétavetővel. A főgonosz csávó meg szépen kimászik továbbra is sérthetetlenül. Megint újra kell kezdenem és végigcsinálnom úgy a küldetést napellenzősen ahogy azt a fejlesztők kigondolták, nem kreatívkodva mindenfele.

Azt gondolom, hogy egy ilyen bután és lineárisan szkriptelt befejező küldetés egész egyszerűen nem méltó ehhez a zseniális játékhoz. Számos küldetést zártam rövidre rakétavetővel, holott eredetileg a fejlesztők szerint még egy csomót kellett volna üldöznöm, utána kiszállt volna a kocsiból, még gyalog is kellett volna futnom utána. Ehhez képest a legelején megküldtem a kocsiját egy rakétával és mission accomplished. Ez kimondottan tetszett a játékban, hogy nem erőltetik rám azt amit ők kitaláltak, hanem ha én rájövök valami más módszerre ami működőképes, akkor azt hagyják megcsinálni. És akkor az utolsó küldetést meg ilyen. Érthetelten. Hogy az Angry Video Game Nerd-et idézzem: WHAT WHERE THEY THINKING????

2 komment

Címkék: game

A bejegyzés trackback címe:

https://dewla.blog.hu/api/trackback/id/tr45476574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

prezzey · http://www.prezzey.net 2008.05.19. 20:54:55

Hú, én a Mass Effecttel kapcsolatban paráztam, hogy elszúrják a végét (azt írtam is a mai cikkben), de annak pont nem.

Hát, kár a GTA4 végéért, mondjuk engem a multi érdekel a leginkább... tényleg, kb. hány óra volt a történetet végigtolni?

Dewla · http://dewla.blog.hu 2008.05.19. 23:05:01

Igen, Mass Effectnek jó a vége. Komolyan itt anyázok a tv előtt már egy ideje...az egész játék alatt nem anyáztam annyit, mint ennél az egy küldetésnél. A full sztorit végitolni szerintem kb. 20 óra lehet give or take.
süti beállítások módosítása