Utolsó kommentek

  • Rio Arnett: Klassz az oldal, jó, hogy sok minden egy helyen megvan. Csupán figyelmetekbe ajánlanék egy oldalt,... (2012.05.27. 11:03) Sorozatokról röviden
  • DeadBodiesEverywhere: Szia, megvettem a kártyát, szétvágtam microsim -nek, beraktam az Ipadba, szépen működik, A forgal... (2011.02.02. 19:08) Mire jó az iPad?
  • Dewla: Elég szarul van leírva, és az eladók sincsenek a toppon általában. A csomagokat is a 3000-ből vesz... (2010.12.29. 00:55) Mire jó az iPad?
  • DeadBodiesEverywhere: Értem. Vhogy nekem ez a csomag és 5ft/MB nem jött át mint különbség. Azt hittem h rátöltöm a 3000... (2010.12.28. 23:10) Mire jó az iPad?
  • Dewla: Hi, Nem így működik. A ReloadNet-nek két féle működési lehetősége van. Rakszr rá mondjuk 5000 ft-... (2010.12.28. 06:55) Mire jó az iPad?
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

Nike+

Konnektor.org - Dewla Blog Podcast

Nincs megjeleníthető elem

Podcast Feed


All time favorites

Star Trek: Voyager, DS9, TNG
Buffy
Angel
Veronica Mars
Firefly
Sopranos

Új sorozat: Monk

2008.01.29. 11:05 Dewla



Mag a sorozat persze csak nekem új. Amerikában már a 6. évadát tapossa nagy sikerrel. A sorozatos blogokon régóta méltatják ezt a sorozatot, de valahogy sosem volt szimpatikus. Talán elsősorban azért, mert a magyar címe: Monk a flúgos nyomozó. Ebből én egy teljesen idióta dologra gondoltam, amire nekem semmi szükségem. Itt látszik egyébként a magyar címadók felelőssége. Szerintem rengetegen bele se kezdenek a sorozat nézésébe, csak a magyar címe miatt. Akiket pedig vonz egy ilyen cím, hogy flúgos nyomozó azoknak meg tuti nem tetszik. Amerikában a címe egyébként ennyi: Monk. Nem értem miért kellett alcímet adni már eleve neki...

Most, hogy kifutott az Angel, ismét állandó sorozat nélkül maradtunk. Eszter azt mondta, hogy ő valami nyomozóst szeretne. Kettő jutott eszembe, az egyik az Angelt alakító David Boreanaz főszereplésével készült Bones, a másik pedig a Monk, amikről nagyon jó kritikákat olvastam, de a magyar címe miatt eddig nem volt hozzá kedvem. Bepróbáltuk mind a kettőt, és lényeg a lényeg a Monk az első dupla pilot rész után teljsen megfogott mind a kettőnket. Miről is van szó?

A sorozat főszereplője Tony Shalhoub (talán a legtöbb embernek a Men in Black-ből lehet ismerős, ő játszotta azt az illegális árukkal kereskedő boltost akinek visszanőtt a feje amikor szétlőtték) alakította Adrian Monk. Az ő karaktere talán a legérdekesebb. A feleségét rejtélyes körülmények között megölték, és ez annyira traumatizálta Monk-ot, hogy teljsen labilis személyiséggé vált. Csomó kényszeres dolga van, fél a bacilusokatól, meg kell érintenie minden oszlopot ami mellett elmeny, kézfogás után mindig megtörli a kezét, rendmániás, stb. Hasonló ebből a szempontból, mint Jack Nicholson karaktere a Lesz ez még így se c. filmben. Picit olyan, mint egy nagy gyerek. Viszont Monk ugyanakkor a világ egyik legzseniálisabb detektíve, páratlan megfigyelőkészséggel, zseniális következtetésekkel. Azért jó kombináció ez, mert a sorozat Monk fogyatékossága miatt sok komikus és kedvesen vicces helyzetbe kerül, de persze a szerencsétlenkedő és néha bénázó figura mindent megfigyel, észrevesz és zseniálisan oldja meg a bűneseteket. Ez a vonatkozás picit Culombo-ra emlékeztető. Van tehát egy Lesz ez még így se szerű figuránk összegyúrmázva Culombo-val. Ugye hogy így már picit érdekesebbnek hangzik annál hogy "flúgos nyomozó"???

Egyenlőre az első évad végén tartunk és szerencsére kint már a 6. megy, szóval még vagy 80 rész szórakozás garantált.

Szólj hozzá!

Címkék: sorozatok

A bejegyzés trackback címe:

https://dewla.blog.hu/api/trackback/id/tr19316050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása