Utolsó kommentek

  • Rio Arnett: Klassz az oldal, jó, hogy sok minden egy helyen megvan. Csupán figyelmetekbe ajánlanék egy oldalt,... (2012.05.27. 11:03) Sorozatokról röviden
  • DeadBodiesEverywhere: Szia, megvettem a kártyát, szétvágtam microsim -nek, beraktam az Ipadba, szépen működik, A forgal... (2011.02.02. 19:08) Mire jó az iPad?
  • Dewla: Elég szarul van leírva, és az eladók sincsenek a toppon általában. A csomagokat is a 3000-ből vesz... (2010.12.29. 00:55) Mire jó az iPad?
  • DeadBodiesEverywhere: Értem. Vhogy nekem ez a csomag és 5ft/MB nem jött át mint különbség. Azt hittem h rátöltöm a 3000... (2010.12.28. 23:10) Mire jó az iPad?
  • Dewla: Hi, Nem így működik. A ReloadNet-nek két féle működési lehetősége van. Rakszr rá mondjuk 5000 ft-... (2010.12.28. 06:55) Mire jó az iPad?
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

Nike+

Konnektor.org - Dewla Blog Podcast

Nincs megjeleníthető elem

Podcast Feed


All time favorites

Star Trek: Voyager, DS9, TNG
Buffy
Angel
Veronica Mars
Firefly
Sopranos

iPhone 1.1.3

2008.01.29. 11:19 Dewla

Tegnap este némi kutatás után azt találtam, hogy a hardveresen (pl. TurboSIM) függetlenített iPhone-okat lehet frissíteni 1.1.3, továbbra is függetlenek maradnak. Bele is vágtam az update-be és azt kell hogy mondjam tök simán ment minden. Az új firmware-el érezhetően gyorsabb lett a telefon, gyorsabban megy be a menükbe, még gyorsabban tölti be pl. az sms-eket, és a Safari böngésző is gyorsabban tölti be az oldalakat. Eddig is nagyon penge volt a telefon sebessége, de most még egy picit sikerült rádobni. Az új featurák között a legfontosabb a home képernyőn az ikonok szabad rendezgetése, valamint az, hogy létrehozhatunk olyan ikonokat a home screenen amik egy weboldalra mutatnak. További upgrade, hogy a google maps-be bekerült a hybrid nézet azaz egyszerre láthatjuk a műholdképet és az utcák nevét, valamint az, hogy most már több embernek is küldhetünk egyszerre sms-t. Összességében nem egy világot megváltó újítás, de egyértelműen javította a telefon használhatóságát.

2 komment

Címkék: iphone

A bejegyzés trackback címe:

https://dewla.blog.hu/api/trackback/id/tr98316070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fogtunder 2008.01.29. 11:37:12

hali,

nekem 1.1.2 otb van, valamilyen plug'n'play kártyával, magyarán nem kellett külön programozni, mint a turbosimet, csak be a kártyával, aztán ihaj-csuhaj.

azt szeretném kérdezni, hogy neked milyen módon lett független a telód, mert én is szívesen felraknám az 1.1.3-at, de rohadtul nincs kedvem elcseszni semmit.

Dewla · http://konnektor.org 2008.01.29. 11:58:53

Nekem is 1.1.2 OTB ban, TurboSIM-mel. Szerintem nem tudsz elcseszni semmit. Bármikor vissza lehet menni 1.1.2-re ahogy én olvastam. Nem iTunes-ból frissítettem, hanem itt követtem a lépéseket:

www.iclarified.com/entry/index.php?enid=609

süti beállítások módosítása