Utolsó kommentek

  • Rio Arnett: Klassz az oldal, jó, hogy sok minden egy helyen megvan. Csupán figyelmetekbe ajánlanék egy oldalt,... (2012.05.27. 11:03) Sorozatokról röviden
  • DeadBodiesEverywhere: Szia, megvettem a kártyát, szétvágtam microsim -nek, beraktam az Ipadba, szépen működik, A forgal... (2011.02.02. 19:08) Mire jó az iPad?
  • Dewla: Elég szarul van leírva, és az eladók sincsenek a toppon általában. A csomagokat is a 3000-ből vesz... (2010.12.29. 00:55) Mire jó az iPad?
  • DeadBodiesEverywhere: Értem. Vhogy nekem ez a csomag és 5ft/MB nem jött át mint különbség. Azt hittem h rátöltöm a 3000... (2010.12.28. 23:10) Mire jó az iPad?
  • Dewla: Hi, Nem így működik. A ReloadNet-nek két féle működési lehetősége van. Rakszr rá mondjuk 5000 ft-... (2010.12.28. 06:55) Mire jó az iPad?
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

Nike+

Konnektor.org - Dewla Blog Podcast

Nincs megjeleníthető elem

Podcast Feed


All time favorites

Star Trek: Voyager, DS9, TNG
Buffy
Angel
Veronica Mars
Firefly
Sopranos

Assassin's Creed

2007.11.19. 11:45 Dewla




Befejeztem a fent nevezett játékot a hétvégén, és azt kell, hogy mondjam hatalmas élmény volt! Aki csak teheti nézze meg/próbálja ki/szerezze be, mert szerintem egy új szintre emelkedtek a videó játékok az AC-el. Lenyűgöző látvány és hang, remek játékmenet, letehetetlen.

A sztori nagyon érdekes, a jövőből emlékezünk vissza egy gép segítségével az ezer évvel korábbi eseményekre. A készítők bejelentették, hogy a játék egy trilógia első része, és a sztori ennek megfelelően nyitott is marad a végére. Nem írok most részletekbe menő review-t, akit érdekel az online szaksajtóban ezeket elolvashatja, szinte mindenhol kiemelkedően magas pontokat kapott. Szóval aki teheti vesse bele magát! Jó hír, hogy jön PC-re is valamikor 2008-ban.
Az utóbbi időkben volt Halo3, Call of Duty 4 és Assassin's Creed, három zseniális alkotás, kiváncsi vagyok lehet e ezt még fokozni az idén.

Végezetül még két kép a játékból:


















Ja és még valami. Érdekes trivia fact, az egyik jövőbeli szereplőnek Lucynak a hangját a nagy kedvenc Kristen Bell adja (Hősök, Veronica Mars). Sőt még a karaktert is róla mintázták:

Szólj hozzá!

Címkék: game x360

A bejegyzés trackback címe:

https://dewla.blog.hu/api/trackback/id/tr4234035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása