Utolsó kommentek

  • Rio Arnett: Klassz az oldal, jó, hogy sok minden egy helyen megvan. Csupán figyelmetekbe ajánlanék egy oldalt,... (2012.05.27. 11:03) Sorozatokról röviden
  • DeadBodiesEverywhere: Szia, megvettem a kártyát, szétvágtam microsim -nek, beraktam az Ipadba, szépen működik, A forgal... (2011.02.02. 19:08) Mire jó az iPad?
  • Dewla: Elég szarul van leírva, és az eladók sincsenek a toppon általában. A csomagokat is a 3000-ből vesz... (2010.12.29. 00:55) Mire jó az iPad?
  • DeadBodiesEverywhere: Értem. Vhogy nekem ez a csomag és 5ft/MB nem jött át mint különbség. Azt hittem h rátöltöm a 3000... (2010.12.28. 23:10) Mire jó az iPad?
  • Dewla: Hi, Nem így működik. A ReloadNet-nek két féle működési lehetősége van. Rakszr rá mondjuk 5000 ft-... (2010.12.28. 06:55) Mire jó az iPad?
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

Nike+

Konnektor.org - Dewla Blog Podcast

Nincs megjeleníthető elem

Podcast Feed


All time favorites

Star Trek: Voyager, DS9, TNG
Buffy
Angel
Veronica Mars
Firefly
Sopranos

iPhone, mint játék platform

2009.04.28. 16:02 Dewla

Nem akarok nagyon részletesen belemenni, tele van minden azzal, hogy az iPhone mennyire lenyomja a PSP-t, és átveszi a hatalmat a mobil játékpiacon (is). Ez nyilvánvalóan túlzás, de elsősorban az AppStore sikerének köszönhetően jelentős tényezővé nőtte már most ki magát. Jól szemlélteti ezt, hogy olyan blockbuster játékoknak jött ki iPhone változata, mint az Assasin's Creed, vagy a Metal Gear Solid.

Amiről viszont írni akartam igazából, hogy közeleg a nyár és a WWDC és mindenki azt spekulálja, hogy mit fog tudni az új iPhone. Persze még az sem biztos hogy most lesz. De tegyük fel lesz. Az Apple alkatrész rendeléseiből már a fél világ tudja, hogy 5 MP-es kamera várható. Valószínűleg 32 és 16 gigás változatok lesznek és video chat, ja és beépített Nike+, aminek én örülök, de azért elég kevés embert érint. 

Amire én tippelek, hogy van rá esély szerintem, hogy a következő iPhone-ba belekerülhet egy combosabb 3D vezérlő, hogy valóban PSP vagy még jobb grafika legyen elérhető az iPhone-ra. Persze ez hozná magával azt a problémát, hogy a korábbi iPhone-okon nem futnának a progik, vagy minden komolyabb grafikai programnak két féle változatát kéne megírni, de azért szerintem még így sem kizárt. Egy erősebb grafikai gyorsítóból akár egy új oprendszer is profitálhatna nem csak a játékok.

Én tényleg látok esélyt rá, hogy az Apple rátesz még egy lapáttal és ha már tényleg karnyújtásnyira került a mobil játékpiacból egy jelentős szelet kiharapása akkor élni fognak vele.

Ez persze csak egy gondolat kísérlet volt, abban már egyáltalán nem vagyok biztos, hogy idén nyáron új iPhone-t fogunk látni. Viszont a 3.0-ás szoftvert már nagyon várom. Csak ezen a héten kellett volna a tethering, mms, és a kontakt küldés is.


2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dewla.blog.hu/api/trackback/id/tr751091700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

adf9uy 2009.04.28. 22:03:01

Szia Dewla!

Februárban akadtam rá a blogodra, mikor iPhone cikkek után keresgéltem a neten. Annyira lekötöttek az írásaid, hogy pár nap alatt végigolvastam az egészet és azóta is gyakran megnézem, hogy született-e már újabb cikk. Mostanában mintha kicsit hanyagoltad volna a blogot, de úgy látom újból megindult valami. Ennek nagyon örülök, mivel már épp reklamálni akartam, hogy hol maradnak az újabb postok.
Szóval szeretnék gratulálni a bloghoz, csak így tovább!
Egy hűséges olvasód

Dewla · http://konnektor.org 2009.04.28. 22:24:23

Köszi a bíztatás. Igazából az a baj, hogy ritkán van időm és erőm nagyobb lélegzetű komolyabb írásokhoz. De most próbálok változtatni azon, hogy ha nincs is időm hosszabb posztokra, akkor is legyen 2-3-4 naponta valami.
süti beállítások módosítása