Utolsó kommentek

  • Rio Arnett: Klassz az oldal, jó, hogy sok minden egy helyen megvan. Csupán figyelmetekbe ajánlanék egy oldalt,... (2012.05.27. 11:03) Sorozatokról röviden
  • DeadBodiesEverywhere: Szia, megvettem a kártyát, szétvágtam microsim -nek, beraktam az Ipadba, szépen működik, A forgal... (2011.02.02. 19:08) Mire jó az iPad?
  • Dewla: Elég szarul van leírva, és az eladók sincsenek a toppon általában. A csomagokat is a 3000-ből vesz... (2010.12.29. 00:55) Mire jó az iPad?
  • DeadBodiesEverywhere: Értem. Vhogy nekem ez a csomag és 5ft/MB nem jött át mint különbség. Azt hittem h rátöltöm a 3000... (2010.12.28. 23:10) Mire jó az iPad?
  • Dewla: Hi, Nem így működik. A ReloadNet-nek két féle működési lehetősége van. Rakszr rá mondjuk 5000 ft-... (2010.12.28. 06:55) Mire jó az iPad?
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

Nike+

Konnektor.org - Dewla Blog Podcast

Nincs megjeleníthető elem

Podcast Feed


All time favorites

Star Trek: Voyager, DS9, TNG
Buffy
Angel
Veronica Mars
Firefly
Sopranos

Garanciális ügyek...

2009.04.21. 12:05 Dewla

A Microsoft visszaszállította számomra a Frankfurti javító műhelyből végre az Xbox360-as játékkonzolt. Két hétig nem volt otthon box, és bár jól elvoltam nélküle, nyomtam a DS-t, meg a Wii-t, azért hiányzott a HD játékélmény. Szinte el is felejtettem milyen durván jó a Resident Evil 5-nek a grafikája. De lehet csak a tartós Wii-zés után tűnik brutálnak, pár nap és újra megszokom.

Egyik jön másik megy, hirtelen az igen kiválónak gondolt MBP dvd olvasója nem hajlandó dupla rétegű dvd-ket írni. Pontosabban elrontja őket. Gari van meg minden, de három napig nem lesz gépem. Bakker. 

A tönkrement KODAk V1253 típusú fényképezőgépemnek az összes papír átnézését követően sem találtam meg a garancia jegyét. Így saját kezembe vettem az irányítást és szétszedtem. Majd én rájövök miért nem jön ki az optika bekapcsoláskor. Amint egyre jobban szedtem szét, hogy hozzáférjek az optikát mozgató mechanizmushoz egyre kisebbnek látszott az esély, hogy újra össze tudjam rakni. Egy reménysugár hatására (megmozdult az optika, mintha jó lenne) elkezdtem összerakni, de hiú remény volt, csak azt az egy mozdulatot tette valamiért. Újra elkezdtem bányászni  a gép mélyére, aztán eljött egy pont amikor valami 2 mm-es rugó kipattant a helyéről és ott éreztem, hogy most tettem végleg tönkre a gépet. Jó gép volt amikor működött az árához képest főleg, de nálam a Kodak leírta magát, több gépet nem veszek tőlük. Viszont most a csak a régi Casio gépünk van, ami viszont gyatra minőségű videót rögzít. Kéne egy jó fényképező amivel már jó videót lehet rögzíteni. A múltkor írtam a Casio akár 1200 fps-t rögzítő gépéről, azt még mindig elfogadnám. Ha olcsóbban kéne néznem, akkor most a Canon Powershot SX1 IS lenne a befutó. Full HD videó, brutál zoom és Canon. A Casio most 200 körül van, ez a Canon 140. Nem lesz egyik sem, válság van. Azért nézzük meg zoomban mit tud a Canon, szerintem elképesztő. A zenéért közben elnézést kérek. A tükörreflexes-objektív csereberélős világ még mindig messze van tőlem. Bár tisztában vagyok vele, hogy ezek a bridge gépek az előszoba, de az engem még nem mozgat. Az viszont, hogy tök jó képeket és full HD videót készítek egy eszközzel az már igen.


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dewla.blog.hu/api/trackback/id/tr871077763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása