Utolsó kommentek

  • Rio Arnett: Klassz az oldal, jó, hogy sok minden egy helyen megvan. Csupán figyelmetekbe ajánlanék egy oldalt,... (2012.05.27. 11:03) Sorozatokról röviden
  • DeadBodiesEverywhere: Szia, megvettem a kártyát, szétvágtam microsim -nek, beraktam az Ipadba, szépen működik, A forgal... (2011.02.02. 19:08) Mire jó az iPad?
  • Dewla: Elég szarul van leírva, és az eladók sincsenek a toppon általában. A csomagokat is a 3000-ből vesz... (2010.12.29. 00:55) Mire jó az iPad?
  • DeadBodiesEverywhere: Értem. Vhogy nekem ez a csomag és 5ft/MB nem jött át mint különbség. Azt hittem h rátöltöm a 3000... (2010.12.28. 23:10) Mire jó az iPad?
  • Dewla: Hi, Nem így működik. A ReloadNet-nek két féle működési lehetősége van. Rakszr rá mondjuk 5000 ft-... (2010.12.28. 06:55) Mire jó az iPad?
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

Nike+

Konnektor.org - Dewla Blog Podcast

Nincs megjeleníthető elem

Podcast Feed


All time favorites

Star Trek: Voyager, DS9, TNG
Buffy
Angel
Veronica Mars
Firefly
Sopranos

iTunes bajok...

2009.01.14. 10:41 Dewla

Úgy látszik mostanában rám jár a rúd. Gondolom az elmúlt másfél évnyi probléma mentes és álomszerű Mac használat után, most aztán kapok a zsákból. Történt ugyanis tegnap, hogy rádugom az iPhone-t a gépre, nyomok egy syncet meg rátöltök egy két Simpsons részt (20. évadnál járnak, én most tartok a második közepén...). Nyomok egy szinkront, erre azt írja, hogy az általam vásárolt applikációk és zenéket autorizálnom kell. Beírtam a jelszót jól, de újra és újra feldobta az azonosításért kiáltó ablakot. Végül pofátlan módon miután úgy érezte, hogy nem jogosan használom az általam vásárolt zenéket és alkalmazásokat, ezeket szépen le is szedte a telefonról. Kipróbáltam mi a helyzet az iTunes-ban és ott is mindig feldobta a fenti ablakot, amikor DRM-es zenéket akartam lejátszani, holott be voltam jelentkezve az iTunes Store-ba. Valami annyira eltört az iTunes-ban, hogy próba képpen vettem egy Victor Wooten számot, és miután megvettem és kifizettem az 1 dollárt nem tudtam lejátszani mert azonosítást kért. A probléma nem ismeretlen, még a hivatalos Apple Support oldalon is sok ilyen panasz van, igaz azok szinte mind az iTunes 7-es verziójára vonatkoznak, most meg már a 8-asnál tartunk.

Jött az ismerős recept tegnapról: fórum túrás, mindenféle próbálgatás. Amiket tettem:

  • Disk Utility-ben repair permissions
  • /Users/Shard könyvtárral matatás
  • /Library/Music könyvtár permissionjeinek variálása
  • Quicktime újratelepítés (mert ugye a tegnapi Quicktime variálást követően jött elő a baj)
  • iTunes újratelepítés
  • Többszöri újraindítás

Aztán hirtelen megjavult, visszaszinkronizáltam mindent, azóta köszöni jól van. Furcsa, hogy tényleg másfél évig minden gond nélkül használtam mindent, aztán most hirtelen jönnek a bajok. Na remélem, most egy időre megint jó lesz minden.

Egyébként nagyon érdekes, hogy amíg Win-t használtam mennyire gyűlöltem az iTunes-t. Használhatatlan, feleslegesen túlbonyolított, korlátozott lassú szarnak gondoltam: "Mi az már, hogy nem tudok Total Commanderben az iPodon létrehozni könyvtárakat aztán belepakolni az mp3-at jól? Miért kell nekem library-vel foglalkozom???" Aztán Mac alatt hirtelen értelmet nyert az egész (Handrás egyébként még a gép vásárlás előtt megmondta, hogy ez lesz). Ha az iTunes a rendszer integrált része, nem csak egy adatbázis az mp3 könytáradról hanem maga az mp3 gyűjteményed, akkor meg lehet érteni mi a vízió mögötte. Számomra az iTunes esetében az derült ki, hogy Steve jobban tudta mi kell nekem mint én. Bár most megtréfált az iTunes, remélem több baj nem lesz vele.


1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dewla.blog.hu/api/trackback/id/tr74876651

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jofkov · http://www.digitalbridge.hu 2009.01.16. 23:31:06

Ezzel az iTunessel mindig csak baj van:-)

Azert jo,hogy megjavult.
süti beállítások módosítása