Utolsó kommentek

  • Rio Arnett: Klassz az oldal, jó, hogy sok minden egy helyen megvan. Csupán figyelmetekbe ajánlanék egy oldalt,... (2012.05.27. 11:03) Sorozatokról röviden
  • DeadBodiesEverywhere: Szia, megvettem a kártyát, szétvágtam microsim -nek, beraktam az Ipadba, szépen működik, A forgal... (2011.02.02. 19:08) Mire jó az iPad?
  • Dewla: Elég szarul van leírva, és az eladók sincsenek a toppon általában. A csomagokat is a 3000-ből vesz... (2010.12.29. 00:55) Mire jó az iPad?
  • DeadBodiesEverywhere: Értem. Vhogy nekem ez a csomag és 5ft/MB nem jött át mint különbség. Azt hittem h rátöltöm a 3000... (2010.12.28. 23:10) Mire jó az iPad?
  • Dewla: Hi, Nem így működik. A ReloadNet-nek két féle működési lehetősége van. Rakszr rá mondjuk 5000 ft-... (2010.12.28. 06:55) Mire jó az iPad?
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

Nike+

Konnektor.org - Dewla Blog Podcast

Nincs megjeleníthető elem

Podcast Feed


All time favorites

Star Trek: Voyager, DS9, TNG
Buffy
Angel
Veronica Mars
Firefly
Sopranos

Electro World

2008.07.22. 12:54 Dewla

Egész egyszerűen gagyinak tartom azt, hogy egy Electro World kaliberű műszaki áruház megengedi magának, hogy retusált (pl. nincs webcam) Macbook Pro-val reklámozzon úgy, hogy Apple számítógépeket nem is lehet náluk kapni. Azt már kezdi megszokni az ember, hogy szinte minden hirdetésben ha laptop van, akkor az Apple a logó nélkül. Ezeket teszik be a marketingesek, mert ezek néznek ki a legjobban/keltik fel a birtoklási vágyat.

De azért aki konkrétan árul notebookot ott azért ez nagyon gagyi dolog. Rakjon oda egy Lenovo-t vagy mittomén mit.


11 komment

Címkék: mac

A bejegyzés trackback címe:

https://dewla.blog.hu/api/trackback/id/tr58579864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

prezzey · http://www.prezzey.net 2008.07.23. 00:34:56

Szerintem itt arról van szó, hogy milyen stock fotók vannak a nagy adatbázisokban; nem fognak nekiállni saját képeket készíteni, mert nekik másmilyen termékeik vannak... azért kötelező kiretusálni a márkára utaló jeleket a stockfotós adatbázisokban h ne kelljen ilyenekkel vesződni később. Aki ez ellenére is felismeri, az meg úgyis ért hozzá hogy mit akar venni.

Mordon 2008.07.23. 20:41:35

"retusált (pl. nincs webcam) Macbook Pro-val reklámozzon"

PowerBook-ot nem láttál még?

Dewla · http://konnektor.org 2008.07.23. 22:27:53

Hú, jogos :) Eszembe sem jutott, hogy ilyen régi gépet is használhatnak fotózásra...

Ráadásul még azért is gondoltam a webcam leretusálását, mert egy másik hirdetésben meg iMac volt, és arról is le volt retusálva a webcam.

evone · http://evone.bleach.hu 2008.07.26. 08:21:41

es g5os imacet se lattal meg gondolom? :DDD

amugy nem tudom mibajod a lenovol. assze jobban jartam ezzel a thinkpaddal mint egy apple notival amire 1 ev garit adnak, es szar a szerviz itthon. raadasul ugyanaz a kategoria mint az mbp, hardveresen ugyanazt es tobbet is tud. ( thinkpad t61 )

www.synthtopia.com/news/05_05/Apple_g5.html

Dewla · http://konnektor.org 2008.07.26. 09:51:13

evone, azért egy alu imac-et meg tudok különböztetni egy G5-östől, mert az inkriminált hirdetésben alu imac volt. Na mind1.

A post nem egy Apple vs. többiek témájú. Egy szóval sem mondtam, hogy a Lenovóval baj lenne, csak rakja ki az ott kapható márkákat az EW a saját plakátjára. Ha egy Apple bolt plakátján egy Lenovo noti lett volna akkor a poszt utolsó mondata úgy szólt volna hogy "Rakjon oda egy Macbookot vagy mittomén mit".

Evone, ha te úgy érzed jobban jártál a Lenovoval, akkor jól tetted, hogy azt vetted. Mindenki azt vegye ami neki a legjobb.

Egyébként azt elhiszem, hogy hardveresen hasonló kategória, mint a mpb, külső anyaghasználatban és megmunkálásban szerintem esélytelen.

De a legfontosabb különbség talán az OS X. És azért ez elégy nagy különbség. Sok-sok poszt és vita van róla, hogy miért jobb, miért nem jobb. A lényeg, az OS X szerethető, míg a Vistával együtt lehet élni ha muszáj.

Egy MBP tényleg nagyon drága, valamit csökkent az árából, hogy out of the box lehet rengeteg mindenre használni (iLife), míg egy Vistás gépen a trial office-on és trial vírusirtón kívül nincs túl sok minden. Ez valamelyest csökkenti az árkülönbözetet. Ezzel együtt még mindig drága a MBP ezzel egyetértek.

A szervíz felvetéssel is egyetértek, borzalmasak az állapotok idehaza. Akik megszerették az Apple gépeket azok úgyis olyat vesznek és reménykednek hogy nem romlik el. Akinek fontos, hogy ha elromlik a gépe 1 héten belül meglegyen csinálva annak az apple kilőve. Én pl. már nem tudnám elképzelni, hogy magamnak valaha is win-es gépet vegyek. Persze lehet 5 év múlva az új win óriási király lesz és sorra mindenki visszavált, de azért nem erre fogadnék.

evone · http://evone.bleach.hu 2008.07.26. 16:53:40

tipikus apple user. :)

fogdoss meg egy thinkpadet, a macbook proval ugyanabban az arkategoriaban van a t61, de mind1 is mert az osszes thinkpad ugyanolyan minosegu. max az olcsobbakon ( r szeria ) hamarabb meglatszik az ido vasfoga. es miert kell egy pc-s laptopot azonositani a vistaval? lattam en mar macbookot xpvel kiallitva. :D en ne mvitazni akarok, de itthon nem eri meg a macbook pro 500 ezerert, nem nyujt tobbet, max az osxel, de aki erte hozza annak ugyis mind1. a macbook meg egy vicc itthon. nem eri meg..

amugy meg nem szeretem a windowst, de kihoztam a boltbol a gepet, bekapcsoltam es out of the box rajta volt a vista minden driverrel faszan, csak a user nevete kellet birni meg regelni magad a lenovo adatbazisaba :D no comment, az apple sem tokeletes,

appledefects.com/ < olvass

Dewla · http://konnektor.org 2008.07.26. 23:20:17

evone, igazad van itt végtelen hosszan telefloodolhatnánk a kommenteket :) Nekem sem volt szándékomban vitatkozni, és meggyőzni sem akarlak, hogy rosszul döntöttél, mert mindenkinek más a jó döntés. Csak azért írtam, hogy sokan vesznek Apple gépet más okok miatt, nem csak azért mert szép, vagy mert menő. A Macbook pro alu borítása szerintem messze kiemeli az összes műanyag noti közül minőségben (nem összeszerelési, hanem anyag). Persze lehet valakinek meg pont az nem jön be.

Az oké, hogy a Vista rajta van OOB minden driverrel, de más semmi nincs rajta. Tehát alapból alig lehet valamira használni egy frissen telepített Win-es gépet. Vagy veszel mellé egy csomó progit, hogy használható legyen, vagy vadászol ingyenes megoldásokat hozzá. Egy Mac-el rengeteg mindent lehet csinálni rögtön ahogy előveszed a dobozból.

Árakat ne is mond...most néztem 1990 dollár a MBP kint...az 280.000 Ft...azért az már versenyképes vétel.

evone · http://evone.bleach.hu 2008.07.26. 23:32:55

hat ezaz, kinti arak szerint egy kategoria, megis itthon az also kategorias macbookal lehet osszehoz az ara szerint, pedig az kb semmit nem tud. az igenytelen glossy kijelzorol nem is beszelve. ami miatt mar az uj imactol is hanyok... pedig a regi szep nagy feher 24"es mien kiraly volt, gonyoru kijelzo, dehat a glossy eleg gagyiva tette az osszhatast :\

prezzey · http://www.prezzey.net 2008.07.28. 17:27:23

Én biztos jobban jártam a Lenovóval (X60T), mert az Apple-nek a mai napig nincsen tablet convertible-je, és kósza emlékeim szerint Steve Jobs valami olyasmit mondott, hogy nem is lesz, mert az egy zsákutca. Persze biztos kisebb a felvevőpiaca, mint az iPodnak, meg többe is kerül az előállítása, de azért picit bosszant, mert szívesen vettem volna olyat, vagy legalábbis komolyan megfontoltam volna.

Mondjuk úgy hogy már fölgyömöszöltem rá a Debiant, úgy csodálatosan használható az X60T, de a Windows katasztrófa volt rajta. (XP-n állandóan meghaltak a tablet funkciók driverei, folyton reinstall, restore, stb., felajánlották hogy tesznek rá Vistát, de addigra már ott voltam, hogy ennyi szenvedéssel a Linuxot is be tudom állítani és az stabil is lesz. Úgyhogy lett Linux, nagyon szép és jó, öcsémnek már Vista volt gyárilag a Lenovóján és pár nap szenvedés után neki is Debian lett belőle.)

Habár most már lehet hogy egy Macre is Debiant raknék ;)

2008.07.30. 21:48:09

ha bármilyen notit választhatnék, kőcség nélkül, akkor az a lenovo x300 volna. kőcséggel is az lesz, előbb-utóbb (inkább utóbb). pedig a mekóest én is vágynám, de legalább ilyen fontos a trackpoint, a billentyűzet, a masszivitás, a kis lámpa az lcd tetején stb., stb., stb.
süti beállítások módosítása