Utolsó kommentek

  • Rio Arnett: Klassz az oldal, jó, hogy sok minden egy helyen megvan. Csupán figyelmetekbe ajánlanék egy oldalt,... (2012.05.27. 11:03) Sorozatokról röviden
  • DeadBodiesEverywhere: Szia, megvettem a kártyát, szétvágtam microsim -nek, beraktam az Ipadba, szépen működik, A forgal... (2011.02.02. 19:08) Mire jó az iPad?
  • Dewla: Elég szarul van leírva, és az eladók sincsenek a toppon általában. A csomagokat is a 3000-ből vesz... (2010.12.29. 00:55) Mire jó az iPad?
  • DeadBodiesEverywhere: Értem. Vhogy nekem ez a csomag és 5ft/MB nem jött át mint különbség. Azt hittem h rátöltöm a 3000... (2010.12.28. 23:10) Mire jó az iPad?
  • Dewla: Hi, Nem így működik. A ReloadNet-nek két féle működési lehetősége van. Rakszr rá mondjuk 5000 ft-... (2010.12.28. 06:55) Mire jó az iPad?
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

Nike+

Konnektor.org - Dewla Blog Podcast

Nincs megjeleníthető elem

Podcast Feed


All time favorites

Star Trek: Voyager, DS9, TNG
Buffy
Angel
Veronica Mars
Firefly
Sopranos

Milyen az iPhone 3GS?

2009.08.13. 10:00 Dewla

Nem akarok most belemenni részleteiben belemenni most az összehasonlításba, mivel annyira sok helyen leírták már a tapasztalatokat. Mivel a magyarországi start kicsit későbbre sikeredett, ezért hónapok óta lehet olvasni a különböző teszteket. Legutóbb Lénárd Gábor (gaba) írt egy tök jó tesztet, amivel én mindenben egyetértek, lényegében csak őt tudnám ismételni. Gaba tesztjét ide kattintva lehet elolvasni.

Talán a gyorsaságról mondanék annyit, hogy teljesen olyan érzés, mint amikor az ember még a PC barkácsolós korszakában összerakott egy új gépet. Új proci, új alaplap, új videó kártya. Ilyenkor az egyszeri gépnyomó szívét nagy boldogság töltötte el, hogy mennyivel gyorsabb az új gép. Mennyivel gyorsabban bootol! Még a Total Commander is gyorsabban töltődik! Minden valahogy jobban pörög. "Snappier" ahogy az angol mondja. Na ez az érzés van a 3GS-nél. Akinek ez a fajta fps és mhz hajszoló mém nincs meg, annak szerintem nem sokat ad hozzá a 3GS sebessége az élményhez. Én a TV-n is maximumra rakom a 100Hz Motion Plus-t, mert olyan lesz tőle a film vagy a játék, mintha nagyon sok fps-el menne. A minél folyamatosabb mozgás iránti igény pedig már túl mélyen bennem van. Ha az esti hiradó mozgása lesz ilyen dokumentum filmszerűen folyamatos nekem már az is jó. Van aki ki nem állhatja. Ő biztos nem futtatta le több százszor a 3DMark-ot, és nem örült amikor egy gépfejlesztésnél az előző 3DMark 60+ fps-el ment.

Hogy világos legyen a sebességbeli különbség, készítettem egy videót, amin egyszerre indítom el az iGo My Way 2009-et egy 3G-n és egy 3GS-en. Érdemes megfigyelni, hogy miután betöltődött mindkettő eszközön az iGo, mennyivel reszponzívabb a 3GS:

 

 

Persze mondom, nagy valószínűséggel az emberek nagy többségének ez a fajta sebességkülönbség alig ad hozzá az eszközhöz. De akinek mélyen a tudatába égett a gyorsabb gép iránti vágy, az nagyon tudja élvezni az új eszköz sebességét.


Szólj hozzá!

Címkék: iphone

A bejegyzés trackback címe:

https://dewla.blog.hu/api/trackback/id/tr481306607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása