Utolsó kommentek

  • Rio Arnett: Klassz az oldal, jó, hogy sok minden egy helyen megvan. Csupán figyelmetekbe ajánlanék egy oldalt,... (2012.05.27. 11:03) Sorozatokról röviden
  • DeadBodiesEverywhere: Szia, megvettem a kártyát, szétvágtam microsim -nek, beraktam az Ipadba, szépen működik, A forgal... (2011.02.02. 19:08) Mire jó az iPad?
  • Dewla: Elég szarul van leírva, és az eladók sincsenek a toppon általában. A csomagokat is a 3000-ből vesz... (2010.12.29. 00:55) Mire jó az iPad?
  • DeadBodiesEverywhere: Értem. Vhogy nekem ez a csomag és 5ft/MB nem jött át mint különbség. Azt hittem h rátöltöm a 3000... (2010.12.28. 23:10) Mire jó az iPad?
  • Dewla: Hi, Nem így működik. A ReloadNet-nek két féle működési lehetősége van. Rakszr rá mondjuk 5000 ft-... (2010.12.28. 06:55) Mire jó az iPad?
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

Nike+

Konnektor.org - Dewla Blog Podcast

Nincs megjeleníthető elem

Podcast Feed


All time favorites

Star Trek: Voyager, DS9, TNG
Buffy
Angel
Veronica Mars
Firefly
Sopranos

Stevenote: Let's Rock

2008.09.10. 15:30 Dewla

Nyilván akit érdekel már rég tudja, hogy mi történt tegnap este. Steve Apu elég nagy felhajtást rendezett alig valamiért. A fontosabbak: új Nano, új touch, új iTunes, és új iPhone szoftver, valamint néhány új játék. Tényleg nem valami nagy durranás, főleg ha belevesszük, hogy titkon új gépeket várt mindenki. Vegyük akkor sorra az újdonságokat.

Új Nano, pont olyan, mint a kiszivárgott narancssárga kép. Szerintem jó irány, nem véletlenül térnek vissza a hosszúkás formára és felejtik el az alacsony szélest. Bár azzal hirdetik, hogy ezen aztán landscape módban nézzük majd a tv sorozatokat, azért azt én mazochizmusnak tekinteném, szerintem az iPhone kijelzője éppen a minimum az élvezhető film/sorozatnézéshez. Mindenestre jó hogy vékony, meg sok a szín. Nano-chromatic-nak hívják, kíváncsi vagyok mit szóltak az Apple-nél, amikor már tudták, hogy így fogják hívni, egyszercsak megjelent a semmiből a Google a Chrome-mal...

Új Touch, bevallom, nekem a korábbi nem igazán tetszett a sötétszürke peremével. Valahogy nem ált össze egységessé. Viszont a mostani már tök jó, vannak benne jó feature-ök, mint pl. az integrált Nike+, meg van belőle 32 gigás is. A csillogó-villogó hátlap is jól néz ki, és még vékonyabb is lesz. Egy jó ráncfelvarrás. Akinek

iTunes 8. A Cloneshit-en Trn lefikázza, hogy az egész újdonság egy sosem használt nézet és egy ministore. Ezzel vitatkoznom kell. Nekem pont a coverflow nézet volt az, amit gépen sosem használtam, mert nagyon kevés album borítóját láttam egyszerre. Látványos, de használhatatlan 20 fölötti album esetében. Az új grid view szerintem tök jó, én azonnal átálltam erre, így böngészem a zenéimet. A másik új feature a Genius. Valóban része ennek egy ministore rész, amikor az iTunes Store-ból ajánl olyan számokat amik jól passzolnak ahhoz a dalhoz amin épp álunk. Ez nem túl nagy dolog, de ami érdekesebb, az a Genius playlist létrehozása. Rábökünk egy olyan számra amihez épp kedvünk van, majd megnyomjuk a Genius gombot. Ekkor az iTunes létrehoz egy olyan playlistet a zenéinkből (alapesetben 25 számot, de változtatható), amelyek passzolnak a kiválasztott számhoz. Akinek viszonylag komolyabb mennyiségű mp3-a van, annak szerintem ez egy nagyon jó dolog. Leírom hogyan használtam én a Geniust ma reggel. Leültem a géphez, kicsit álmosan-fáradtan. A kocsiban olyan zenéket akartam hallgatni, amelyik egy picit felébreszt. Kiválasztottam tehát a Veronica Mars főcímdalát (The Dandy Warhols: We Used To Be Friends), majd nyomtam egy Genius gombot. Aztán Save Playlist, végül bepipáltam, hogy ezt a playlistet szinkronizálja az iPhone-ra. Ma elég sokat autóztam össze-vissza, és végig ezt a playlistet hallgattam, és nagyon élveztem. Nagyon élveztem, hogy nem tudom milyen szám jön, de egy sima Shuffle All-hoz képest azért mégis jobb, mert nem rak be mondjuk Depeche Mode után Diana Krall-t. Legalább 5-6 olyan számot hallottam amiről azt sem tudtam, hogy megvan. Biztos az adott album sokadik száma, ahova eddig sosem jutottam el. És szerintem ez a legjobb dolog benne, hogy egy adott hangulathoz rendezhetjük a zenéinket, valamint megismerhetjük a brutál nagyságú zenegyűjteményünk korábban nem hallgatott elemeit. Szóval lehet a Genius-ra legyinteni, de szerintem egy nagyon okos és hasznos feature. Én biztos sokat fogom használni.

Jön még pénteken az iPhone-ra a 2.1-es szoftver, bugfixek, semmi komoly. Azért tök jó, hogy ahogy kijön egyből nyomom az update-et. Nem kell várnom a Dev Team-re, hogy jöjjön a jailbreak, nyomok egy update gombot Pwn és minden egyéb nélkül és kész.

A keynote-nak volt még egy része, ahol új játékokat, többek között egy focit, és egy Need for Speed-et jelentettek be. Szintén dicséretes, az Apple próbál a Nintendo babérjaira törni, és komoly hordozható játékkonzolként feltüntenit az iPhone/iPod Touch párost. Szerintem egy olyan gépet amin lényegében nincsenek gombok nem igazán lehet komolyan venni játékkonzolként. Inkább a Nokia Ngage holttestében ez egy újabb rúgás, tehát a mobiltelefonos játékokkal játszóknak fontos ez. Nincs szerintem senki aki komolyan gondolná, hogy inkább egy Touch-ot vesz játszani, mint egy DS-t.

Maga a beszéd kevesebb, mint egy órát tartott, mindenki várt valami forradalmit, ez most elmaradt. A "Let's Rock" címből lehetett sejteni, hogy nem most fogják bemutatni az új Macbook Pro-t. Talán még karácsony előtt frissítik a hordozható gépeket. Sőt a legjobb az lenne, ha valamikor októberben frissítenék a hordozható gépeket. A jelenlegi Macbook Pro ára esett egy nagyot, jelenleg 390.000 körüli pénzért egy elég jó ajánlat, sőt, most a Macbook Air is már 339.000 Ft-ért vihető, ami NAGYON jó ár. Biztos azt is frissítik nemsokára. Én várok egyenlőre az új MBP-ra, remélem megéri.


5 komment

Címkék: mac iphone

A bejegyzés trackback címe:

https://dewla.blog.hu/api/trackback/id/tr31657321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-Thingol- · http://iTouch.hu 2008.09.10. 16:30:39

touch-ból eddig is volt 32 gigás

Dewla · http://konnektor.org 2008.09.10. 19:01:43

igen tudom, azt úgy általában értettem a touch-ra, bár most hogy visszaolvasom ez nem derül ki :)

-Thingol- · http://iTouch.hu 2008.09.10. 21:36:47

"annak benne jó feature-ök, mint pl. az integrált Nike+, meg van belőle 32 gigás is." nem tudom mire gondoltál, de nagyon az jött le, hogy eddig mintha szerinted nem lett volna :D

ui: mieza vérronda captcha?!

JesusTheSuperstar 2008.09.14. 18:27:21

Egy uj nano nem elég nagy bejelentés ^^? Egyébként M.O-n mikor lehet kapni? Mert nem igazán láttam sehol .

Dewla · http://konnektor.org 2008.09.16. 10:59:20

Szeritnem még kb. 3-4 hét mire ideérnek az első szállítmányok, és végre lehet is kapni.

Thingol, nemtom mit machinál a blog.hu...
süti beállítások módosítása