Pár nappal ezelőtt befejeztem életem első Zelda játékát, a Nintendo DS-re kijött Phantom Hourglass-t és azt kell mondjam remek kis stuff, tele humorral, ötlettel, szórakoztató rejtvényekkel. A touch-screenes vezérlést szerintem nagyon jól integrálták a játékba, a bumeráng útját pl. először rá kell rajzolni a képernyőre, és utánna elengedni a gombot. Már írtam, hogy időnként a mikrofon is be van vonva (le kell fújni a port a térképről, el kell fújni a gyertyát, oda kell kiabálni valakinek ), ami szintén tök jó ötlet. A legviccesebb talán az amikor a fölső képernyőn lévő sign-t kell átrakni az alső képernyőn lévő térképre, és ezt úgy kell megtenni, hogy összecsukjuk a DS-t. Azt már látom, hogy minden Zelda játék elég hasonló abban a tekintetben, hogy az elején kezdünk kevés életerővel és no itemmel, aztán ahogy haladunk a játékban nő az életerőnk (ha a secreteket is megtaláljuk akkor mégjobban), valamint különböző tárgyakat találunk amik lehetővé tesznek újabb helyszínek felfedezését. A tárgyak is hasonlóak a játékokban, íj, bumeráng, ásó, kard, grappling hook, de azért vannak elétérések is. Tehát a három kipróbált Zelda játékból le merem vonni a következtetést, hogy a basic concept elég hasonló a játékokban, de valahogy mégis tök másmilyenek. Szóval akinek van DS-e ne hagyja ki a Phantom Hourglass-t, én gyakorlatilag elsősorban a Zelda cuccok miatt vettem a DS-t, és ha más nem is lenne rá, már akkor is megérte volna. A játék végén megnéztem a gamefaqs-on a secreteket, és persze elképesztő mennyiségű dolgot nem fedeztem fel, de azt hiszem ezekért nem fogom újra elővenni.
A Zelda menetrendemnek megfelelően mostanság kellene befejezni a Wii-s Twillight Princess-t de az utóbbi időben keveset toltam, szóval valahol a háromnegyedénél lehetek, bele kell húzni :)
Közben már elkezdtem a Link to the Past-ot nyomni a DS-en, ami azért elég kemény mert a most befejezett Phantom Hourglass 2007-es stuff, míg a Gameboy Advance-re kijött Link to the Past 2003-as. Alább látható a screenshotokból a különbség. Elsőre azt gondoltam 2008-ban egy nem fog tudni lekötni egy ilyen grafikájú játék, de azt kell mondjam tévedtem, nagyon ott van a cucc végig fogom vinni, aztán a jön a már sokkal szebb Minish Cap, közben meg valószínűleg a Wii-s Twillight Princess után fog sokkot okozni a N64-es Ocarina of Time.
A Zelda menetrendemnek megfelelően mostanság kellene befejezni a Wii-s Twillight Princess-t de az utóbbi időben keveset toltam, szóval valahol a háromnegyedénél lehetek, bele kell húzni :)
Közben már elkezdtem a Link to the Past-ot nyomni a DS-en, ami azért elég kemény mert a most befejezett Phantom Hourglass 2007-es stuff, míg a Gameboy Advance-re kijött Link to the Past 2003-as. Alább látható a screenshotokból a különbség. Elsőre azt gondoltam 2008-ban egy nem fog tudni lekötni egy ilyen grafikájú játék, de azt kell mondjam tévedtem, nagyon ott van a cucc végig fogom vinni, aztán a jön a már sokkal szebb Minish Cap, közben meg valószínűleg a Wii-s Twillight Princess után fog sokkot okozni a N64-es Ocarina of Time.
Phantom Hourglass:

Link to the Past:


Utolsó kommentek