Utolsó kommentek

  • Rio Arnett: Klassz az oldal, jó, hogy sok minden egy helyen megvan. Csupán figyelmetekbe ajánlanék egy oldalt,... (2012.05.27. 11:03) Sorozatokról röviden
  • DeadBodiesEverywhere: Szia, megvettem a kártyát, szétvágtam microsim -nek, beraktam az Ipadba, szépen működik, A forgal... (2011.02.02. 19:08) Mire jó az iPad?
  • Dewla: Elég szarul van leírva, és az eladók sincsenek a toppon általában. A csomagokat is a 3000-ből vesz... (2010.12.29. 00:55) Mire jó az iPad?
  • DeadBodiesEverywhere: Értem. Vhogy nekem ez a csomag és 5ft/MB nem jött át mint különbség. Azt hittem h rátöltöm a 3000... (2010.12.28. 23:10) Mire jó az iPad?
  • Dewla: Hi, Nem így működik. A ReloadNet-nek két féle működési lehetősége van. Rakszr rá mondjuk 5000 ft-... (2010.12.28. 06:55) Mire jó az iPad?
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

Nike+

Konnektor.org - Dewla Blog Podcast

Nincs megjeleníthető elem

Podcast Feed


All time favorites

Star Trek: Voyager, DS9, TNG
Buffy
Angel
Veronica Mars
Firefly
Sopranos

Megvolt: Zelda, Phantom Hourglass

2008.01.18. 10:43 Dewla

Pár nappal ezelőtt befejeztem életem első Zelda játékát, a Nintendo DS-re kijött Phantom Hourglass-t és azt kell mondjam remek kis stuff, tele humorral, ötlettel, szórakoztató rejtvényekkel. A touch-screenes vezérlést szerintem nagyon jól integrálták a játékba, a bumeráng útját pl. először rá kell rajzolni a képernyőre, és utánna elengedni a gombot. Már írtam, hogy időnként a mikrofon is be van vonva (le kell fújni a port a térképről, el kell fújni a gyertyát, oda kell kiabálni valakinek ), ami szintén tök jó ötlet. A legviccesebb talán az amikor a fölső képernyőn lévő sign-t kell átrakni az alső képernyőn lévő térképre, és ezt úgy kell megtenni, hogy összecsukjuk a DS-t. Azt már látom, hogy minden Zelda játék elég hasonló abban a tekintetben, hogy az elején kezdünk kevés életerővel és no itemmel, aztán ahogy haladunk a játékban nő az életerőnk (ha a secreteket is megtaláljuk akkor mégjobban), valamint különböző tárgyakat találunk amik lehetővé tesznek újabb helyszínek felfedezését. A tárgyak is hasonlóak a játékokban, íj, bumeráng, ásó, kard, grappling hook, de azért vannak elétérések is. Tehát a három kipróbált Zelda játékból le merem vonni a következtetést, hogy a basic concept elég hasonló a játékokban, de valahogy mégis tök másmilyenek. Szóval akinek van DS-e ne hagyja ki a Phantom Hourglass-t, én gyakorlatilag elsősorban a Zelda cuccok miatt vettem a DS-t, és ha más nem is lenne rá, már akkor is megérte volna. A játék végén megnéztem a gamefaqs-on a secreteket, és persze elképesztő mennyiségű dolgot nem fedeztem fel, de azt hiszem ezekért nem fogom újra elővenni.

A Zelda menetrendemnek megfelelően mostanság kellene befejezni a Wii-s Twillight Princess-t de az utóbbi időben keveset toltam, szóval valahol a háromnegyedénél lehetek, bele kell húzni :)

Közben már elkezdtem a Link to the Past-ot nyomni a DS-en, ami azért elég kemény mert a most befejezett Phantom Hourglass 2007-es stuff, míg a Gameboy Advance-re kijött Link to the Past 2003-as. Alább látható a screenshotokból a különbség. Elsőre azt gondoltam 2008-ban egy nem fog tudni lekötni egy ilyen grafikájú játék, de azt kell mondjam tévedtem, nagyon ott van a cucc végig fogom vinni, aztán a jön a már sokkal szebb Minish Cap, közben meg valószínűleg a Wii-s Twillight Princess után fog sokkot okozni a N64-es Ocarina of Time.

Phantom Hourglass:


































Link to the Past:

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dewla.blog.hu/api/trackback/id/tr37301906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása