Utolsó kommentek

  • Rio Arnett: Klassz az oldal, jó, hogy sok minden egy helyen megvan. Csupán figyelmetekbe ajánlanék egy oldalt,... (2012.05.27. 11:03) Sorozatokról röviden
  • DeadBodiesEverywhere: Szia, megvettem a kártyát, szétvágtam microsim -nek, beraktam az Ipadba, szépen működik, A forgal... (2011.02.02. 19:08) Mire jó az iPad?
  • Dewla: Elég szarul van leírva, és az eladók sincsenek a toppon általában. A csomagokat is a 3000-ből vesz... (2010.12.29. 00:55) Mire jó az iPad?
  • DeadBodiesEverywhere: Értem. Vhogy nekem ez a csomag és 5ft/MB nem jött át mint különbség. Azt hittem h rátöltöm a 3000... (2010.12.28. 23:10) Mire jó az iPad?
  • Dewla: Hi, Nem így működik. A ReloadNet-nek két féle működési lehetősége van. Rakszr rá mondjuk 5000 ft-... (2010.12.28. 06:55) Mire jó az iPad?
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

Nike+

Konnektor.org - Dewla Blog Podcast

Nincs megjeleníthető elem

Podcast Feed


All time favorites

Star Trek: Voyager, DS9, TNG
Buffy
Angel
Veronica Mars
Firefly
Sopranos

Bemutatkozunk...

2009.04.29. 16:05 Dewla

Sanyi vagyok 3 éves fiú pumi keverék. Hatalmas lelkem van, imádom a kenyeret és hiába lakom kertes házban akkor is követelem a nap 2x-i sétát mert nem vagyok hajlandó a saját lakhelyem kertjébe nagydolgozni. Kalandos életem volt. Régi gazdáimtól elvesztem, de Eszter és Dewla felszedtek az utcáról és az internet segítségével megtalálták a gazdáimat. Sajnos a régi gazdáim nem tudtak megtartani, így egy évvel később ismét Eszteréknél kötöttem ki. Most nagyon boldog kutya vagyok, csak az autózást nem bírom túl jól.

 Lüszi vagyok 3 év körüli hosszú szőrű tacskó keverék. Az orvos szerint már voltam anyuka is, de erről még a gazdáimnak sem árultam el semmit. What happens in Vegas stays in Vegas. Félek rendes tányérból enni és Sanyi nélkül sehova sem megyek. A Megasztáros Tóth Lüsziről neveztek el, mert olyan apró vagyok mint ő. Ki tudja mióta kóboroltam már az utcán amikor bekúsztam egy szimpatikusnak tűnő társasház kertjébe. Épp körbe néztem volna, amikor az egyik házból brutálisan rám rontott Sanyi ami ellen én hangos sikoltással tiltakoztam. Bár ez a találkozás nem volt túl kellemes, életem innentől pozitív fordulatot vett, hiszen Sanyi gazdái befogadtak. Hiába ragasztották tele a környéket a Pages-ben található "talált kutya" sablon színes lézernyomtatóval kinyomtatott lapjaival, senki nem jelentkezett. Azóta már kertes házban lakom, nagyon szeretek kint lenni és sétálni. Sanyival elválaszthatatlanok vagyunk. Néha azért megcibálom a szakállát. Csak tudnám Sanyi miért nem mindegy neki hova rakja le a kakit. Vehetne példát rólam.

Ibu vagyok, a fekete házi cica. 3 hetes koromban mentettek meg a kocsik alól jelenlegi gazdáim, amikor már azt hittem vége mindennek. Ide kattintva megnézheted hogy néztem ki picin. Lassanként megszoktam az embereket és Sanyi is nagyon helyes volt velem kis koromban. Azóta már én gyepálom a két kutyát ha épp úgy tartja kedvem. Kedvenc helyem az ablakpárkány ahonnan szemmel tartom a háziakat. Bármit megeszek amit elém raknak, de legjobban Eszter nyakláncát szeretem csócsálni. Még nem adtam fel, hogy jöjjön belőle anyatej. Ars poeticám az, hogy minek túlbonyolítani a világot ha nem muszáj. Ignorance is bliss. 

 


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dewla.blog.hu/api/trackback/id/tr51093794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása