Utolsó kommentek

  • Rio Arnett: Klassz az oldal, jó, hogy sok minden egy helyen megvan. Csupán figyelmetekbe ajánlanék egy oldalt,... (2012.05.27. 11:03) Sorozatokról röviden
  • DeadBodiesEverywhere: Szia, megvettem a kártyát, szétvágtam microsim -nek, beraktam az Ipadba, szépen működik, A forgal... (2011.02.02. 19:08) Mire jó az iPad?
  • Dewla: Elég szarul van leírva, és az eladók sincsenek a toppon általában. A csomagokat is a 3000-ből vesz... (2010.12.29. 00:55) Mire jó az iPad?
  • DeadBodiesEverywhere: Értem. Vhogy nekem ez a csomag és 5ft/MB nem jött át mint különbség. Azt hittem h rátöltöm a 3000... (2010.12.28. 23:10) Mire jó az iPad?
  • Dewla: Hi, Nem így működik. A ReloadNet-nek két féle működési lehetősége van. Rakszr rá mondjuk 5000 ft-... (2010.12.28. 06:55) Mire jó az iPad?
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

Nike+

Konnektor.org - Dewla Blog Podcast

Nincs megjeleníthető elem

Podcast Feed


All time favorites

Star Trek: Voyager, DS9, TNG
Buffy
Angel
Veronica Mars
Firefly
Sopranos

Újévi Post a Nintendóról

2008.01.01. 16:31 Dewla

Először is had kívánjak minden olvasónak nagyon boldok és kütyükben gazdag új évet!

Az elmúlt időszakban a Nintendo termékei gyakorlatilag kimaradtak a számomra. Általános iskolás koromban volt Game Boy-om, imádtam (Tetris link kábelen mekkora volt...), de eladtam és ha jól emlékszem CD írót vettem belőle. Azóta az összes Nintedo kézi és asztali konzol kimaradt. Számomra valahogy sosem volt alternatíva a PS2 vagy pl. az XBOX-al szemben. Gyenge grafika, nem lehetett rá másolni a programokat (éppen belefért akkoriban a konzol ára, játékra nem maradt volna. Viszont így pl. olyan nevek mint Zelda, Mario és Metroid teljesen kimaradtak.

Az változást az idézte elő, hogy egyszer elkezdtem nézegetni a Gamespoton hogy mi lehet minden idők legjobb játéka. Jelenleg 10 ponttal a Zelda Ocarina of Time N64 volt az első. Talán sosem kapott más játék a Gamespoton 10-et. Ezért beszereztem egy Emulátort, és a megfelelő romokat. Aztán valamiért nem a Zeldát kezdtem el rajta nyomni, hanem a Paper Mariot, amit aztán írtam is, hogy nemrég befejeztem. Ekkor merült fel, hogy hoppá én itt kihagyok valmit amin nem kéne. Aztán mostanra egyszercsak két héten belül lett Wii-m és DS-em is. A Wii-hez aztán vettem Gamecube kontrollert és mem. kártyát hogy menjenek a GC-os játékok is. Az alábbi játékokkal rendelkezem a két Nintedo gépre:

Wii: Super Mario Galaxy, Super Paper Mario, Zelda: Twillight Princess, Zelda: Wind Waker (GC), Metroid Prime 3.

DS: More Brain Training, New Super Mario Bros, Zelda: Phantom Hourglass.

Beszerzendő lista: Zelda: Minish Cap (Gameboy Advance) és meg fogom venni a Zelda Ocarina of Time-ot a Wii Shop-ból 10 dollárért, valamint a Brain Training Wii-s változata.

Aki ismeri ezeket a játékokat az tujda hogy így egybe rászabadulni ezekre az nagyon durva. Előtte ugye végignyomtam a Halo3-at a Call of Duty 4-et, Assassin's Creedet...

A két világ olyan mint a tűz és a jég. A boxos játékokról a következő jelzők ugranak be: brutál grafika és hang, hiperrealisztikus akció, adrenalin, robbanás, gyilok.

Nintendós címekről: tündérmese, vicces, szórakoztató, okos sztori, mosolygás, nagyon ötletes, kedves.

Azt hiszem elég érzékletes a különbség. Ezen kívül még egy nagyon fontos dolog van ami kiemelten hangsúlyos a Nintendo esetében. Ez pedig a játékÉLMÉNY. Azért csupa nagybetűvel az élmény, mert azt látom a Wii esetében és a DS esetében is, hogy a konkurenciához képest (mondjuk X360 és PSP) feladták a grafikai erőt és durván rámentek az élményszerű játékra. Értem ezalatt a Wii vitathatatlanul innovatív és szórakoztató irányítását, és a DS érintőképernyőjét és mikrofonját. (az milyen már hogy úgy kell leporolni a térképet a Zeldában, hogy ráfújsz...) Mind a DS mind a Wii esetében én azt érzem, hogy ezek miatt egyszerűen jobban részese vagy a játéknak mint a hagyományos címek esetében. Amikor a Zeldában a térképre jegyzetelesz hogy mi hol van, vagy amikor a Metroidban te tekered el a kulcsot a zárban azzal hogy forgatod a Wiimote-ot...Más hozzáállás és be kell valjam, hogy nekem nagyon bejöm. Apám amikor melgátta a DS-t nem értette miért kell nekem 10 éveseknek való cucc.

Lehet lelki állapot függő, lehet az újdonság varázsa hat még rám, de a Mass Effect befejezése óta nem kapcsoltam be a boxot egyáltalán. Egyszerűen elvarázsolt Mario és Zelda, és remélem sokáig kitart még a varázs!

P.S: Sidebar updated

2 komment

Címkék: game wii geekdom

A bejegyzés trackback címe:

https://dewla.blog.hu/api/trackback/id/tr95281041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

prezzey · http://www.prezzey.net 2008.01.06. 17:11:46

"Apám amikor melgátta a DS-t nem értette miért kell nekem 10 éveseknek való cucc."

Az én kedves rokonaim kétféleképpen reagáltak.

1. 'Milyen kicsi az a két képernyő, lehet ezen látni valamit?' Ők voltak azok, akik nem szoktak játszani. Megmutattam a Luminous Arc-ot és kicsit meglepődtek.
Intro (ez mennyibe kerülhetett, azok az átalakulások teljesen A-kategóriás animébe illenek... amúgy nem cserélték le az európai kiadásban sem!):
www.youtube.com/watch?v=ksGAa7iI1So
Gameplay:
www.youtube.com/watch?v=VAhepXBhWGQ

2. 'Hát ez aranyos, meg érdekes, de most erre pénzt kiadni?' Ez volt öcsém, akinek a gépei több áramot fogyasztanak, mint az összes többi elektromos berendezésünk együttvéve, ha még a szomszédokat is hozzácsapjuk; ő két héten belül vett magának sajátot. (Muszáj volt neki, mert addigra már többet játszott az enyémmel, mint én magam - mondom, 'vagy nekem veszel egy másikat, vagy magadnak!')

Szerintem amik még mindenképp ajánlottak DS-re, az a Phoenix Wright sorozat (nehéz beszerezni) meg az Advance Wars Dual Strike. Az a baj, hogy sok olyan játék van, ami kellemes, jó, színvonalas, de azért egy idő után mégsem az igazi - most épp a Luminous Arc kapcsán érzek így, de a Mario & Luigi Partners in Time is ilyen volt, meg a Magical Starsign, stb.

FFXII Revenant Wings legyen már Európában, habár még be kell fejeznem a sima FFXII-t, egyelőre alig tudok leszakadni a PS2-ről (most kaptam).

Dewla · http://konnektor.org 2008.01.06. 17:55:07

Ja igen FFXII az nagyon komoly anyag! Még én sem fejeztem be, valahogy mindig halogatom, hogy folytassam, szerintem kb. a harmadánál járhatok. Most a Zeldák vannak napirende, de tuti sorra fog kerüni a FF XII befejezése is...
süti beállítások módosítása