Utolsó kommentek

  • Rio Arnett: Klassz az oldal, jó, hogy sok minden egy helyen megvan. Csupán figyelmetekbe ajánlanék egy oldalt,... (2012.05.27. 11:03) Sorozatokról röviden
  • DeadBodiesEverywhere: Szia, megvettem a kártyát, szétvágtam microsim -nek, beraktam az Ipadba, szépen működik, A forgal... (2011.02.02. 19:08) Mire jó az iPad?
  • Dewla: Elég szarul van leírva, és az eladók sincsenek a toppon általában. A csomagokat is a 3000-ből vesz... (2010.12.29. 00:55) Mire jó az iPad?
  • DeadBodiesEverywhere: Értem. Vhogy nekem ez a csomag és 5ft/MB nem jött át mint különbség. Azt hittem h rátöltöm a 3000... (2010.12.28. 23:10) Mire jó az iPad?
  • Dewla: Hi, Nem így működik. A ReloadNet-nek két féle működési lehetősége van. Rakszr rá mondjuk 5000 ft-... (2010.12.28. 06:55) Mire jó az iPad?
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

Nike+

Konnektor.org - Dewla Blog Podcast

Nincs megjeleníthető elem

Podcast Feed


All time favorites

Star Trek: Voyager, DS9, TNG
Buffy
Angel
Veronica Mars
Firefly
Sopranos

Ankara

2007.12.12. 11:38 Dewla

Azért volt eddig ilyen csend az elmúlt három napban, mert hivatalos úton Ankarában voltam. Sajnos gyakorlatilag semmit sem sikerült Törökországból látnom, de az üzleti utak már csak ilyenek.

Az iPhone remek utitárs volt, néztem róla filmet, hallgattam zenét sokat, wifi nagyon jól jött külföldön, bár a vételi erősségével nem voltam maradéktalanul kibékülve, persze lehet a szálloda lefedettsége nem volt az igazi és a folyosó végére már nem ért el a wifi tökéletesen vagy az iphone-t mint eszközt nem szerette a router. Itthon még nem volt a wifivel baj...

Az útra a PSP-t, az iPhone-t, és az iWoz c. könyvet vittem magammal. Ha jól belegondolok a PSP-re igazából már nem is lett volna szükségem, de azért feltettem rá két újabb játékot és az egyikre teljesen rácsúsztam, és éjjelig nyomtam a hotelszobában. Részletesen a következő postban.

A közeljövőben fogok írni egy hosszabb összegzést arról, hogy milyennek találom az iPhone-t így hosszabb használat után. Megpróbálok ojjektív lenni.

Egyébként a repülőn visszafele Ankara és Isztambul között a mellettem ülő faszinak iPhone-ja volt, egy Shure fülhallgatóval egyetemben, szóval ő is vágta mitől döglik a légy. Jut eszembe a fülesekről is lesz poszt nemsokára.

Addig bedobok egy kérdést a köznek, mégpedig azt, hogy tudja e valaki hogy a képen látható sátortelepek miért vannak Törökországszerte? A megfejtők között egy éves Game, Gadget, TV előfizetést sorsolunk ki.


Szólj hozzá!

Címkék: más

A bejegyzés trackback címe:

https://dewla.blog.hu/api/trackback/id/tr50261446

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása