Utolsó kommentek

  • Rio Arnett: Klassz az oldal, jó, hogy sok minden egy helyen megvan. Csupán figyelmetekbe ajánlanék egy oldalt,... (2012.05.27. 11:03) Sorozatokról röviden
  • DeadBodiesEverywhere: Szia, megvettem a kártyát, szétvágtam microsim -nek, beraktam az Ipadba, szépen működik, A forgal... (2011.02.02. 19:08) Mire jó az iPad?
  • Dewla: Elég szarul van leírva, és az eladók sincsenek a toppon általában. A csomagokat is a 3000-ből vesz... (2010.12.29. 00:55) Mire jó az iPad?
  • DeadBodiesEverywhere: Értem. Vhogy nekem ez a csomag és 5ft/MB nem jött át mint különbség. Azt hittem h rátöltöm a 3000... (2010.12.28. 23:10) Mire jó az iPad?
  • Dewla: Hi, Nem így működik. A ReloadNet-nek két féle működési lehetősége van. Rakszr rá mondjuk 5000 ft-... (2010.12.28. 06:55) Mire jó az iPad?
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

Nike+

Konnektor.org - Dewla Blog Podcast

Nincs megjeleníthető elem

Podcast Feed


All time favorites

Star Trek: Voyager, DS9, TNG
Buffy
Angel
Veronica Mars
Firefly
Sopranos

Kávéfőző megint

2010.11.10. 14:12 Dewla

Itt a blogon az egyik legkeresettebb poszt az otthoni kávézásról szóló. Azóta több más helyen, de többek között itt is panaszkodtam, hogy az általam választott nagytudású, ám nem tradicionális kávéfőző gyártótól származó Solac CA4815-ös gépem nem épp megbízható. Három évesen, kb. 4000 főzött kávé után eddig 6-7x járta mega  márkaszervízt különböző problémákkal. A legutóbbi szervízjárásomat követően amikor hazavittem, már bekapcsoláskor ismét valami hibát jelzett. Ekkor elkeseredett levélben fordultam a Solac importőr HTM Kft-hez, aki legnagyobb meglepetésemre azt mondta, hogy egy gép ilyen arányú meghibásodása egyedi eset, és pár nap múlva egy új gép vár a márkaszervízben.

Ez nagyon gáláns gesztus volt a HTM Kft-től, már rég nem garanciális a gépem, nem vagyok VIP vevő náluk, egyszerűen jófejségből és méltányosságból adtak egy új gépet a három éves helyett eléggé lehasznált helyett. Big respect nekik!

Egyébként nagyon érdekes, hogy már egy ráncfelvarrott modellt kaptam. Apró újítások vannak a külsejében (remélem a belsejében is javítottak egy két dolgot), és a szemes kávé tároló dícséretes módon légmentesen zárható.

Bajban vagyok most ha megkérdezik ajánlom-e a gépemet másnak. Az importőr és a szervíz nagyon rendesek és korrektek, de ideális esetben nem nagyon kellene velük találkoznom. Most kivárok inkább, hogy az új gép hogy szuperál és tényleg csak az előző volt-e egy szerencsétlen darab...


Szólj hozzá!

Címkék: más

A bejegyzés trackback címe:

https://dewla.blog.hu/api/trackback/id/tr962438454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása