Itt a blogon az egyik legkeresettebb poszt az otthoni kávézásról szóló. Azóta több más helyen, de többek között itt is panaszkodtam, hogy az általam választott nagytudású, ám nem tradicionális kávéfőző gyártótól származó Solac CA4815-ös gépem nem épp megbízható. Három évesen, kb. 4000 főzött kávé után eddig 6-7x járta mega márkaszervízt különböző problémákkal. A legutóbbi szervízjárásomat követően amikor hazavittem, már bekapcsoláskor ismét valami hibát jelzett. Ekkor elkeseredett levélben fordultam a Solac importőr HTM Kft-hez, aki legnagyobb meglepetésemre azt mondta, hogy egy gép ilyen arányú meghibásodása egyedi eset, és pár nap múlva egy új gép vár a márkaszervízben.
Ez nagyon gáláns gesztus volt a HTM Kft-től, már rég nem garanciális a gépem, nem vagyok VIP vevő náluk, egyszerűen jófejségből és méltányosságból adtak egy új gépet a három éves helyett eléggé lehasznált helyett. Big respect nekik!
Egyébként nagyon érdekes, hogy már egy ráncfelvarrott modellt kaptam. Apró újítások vannak a külsejében (remélem a belsejében is javítottak egy két dolgot), és a szemes kávé tároló dícséretes módon légmentesen zárható.
Bajban vagyok most ha megkérdezik ajánlom-e a gépemet másnak. Az importőr és a szervíz nagyon rendesek és korrektek, de ideális esetben nem nagyon kellene velük találkoznom. Most kivárok inkább, hogy az új gép hogy szuperál és tényleg csak az előző volt-e egy szerencsétlen darab...
Utolsó kommentek