Utolsó kommentek

  • Rio Arnett: Klassz az oldal, jó, hogy sok minden egy helyen megvan. Csupán figyelmetekbe ajánlanék egy oldalt,... (2012.05.27. 11:03) Sorozatokról röviden
  • DeadBodiesEverywhere: Szia, megvettem a kártyát, szétvágtam microsim -nek, beraktam az Ipadba, szépen működik, A forgal... (2011.02.02. 19:08) Mire jó az iPad?
  • Dewla: Elég szarul van leírva, és az eladók sincsenek a toppon általában. A csomagokat is a 3000-ből vesz... (2010.12.29. 00:55) Mire jó az iPad?
  • DeadBodiesEverywhere: Értem. Vhogy nekem ez a csomag és 5ft/MB nem jött át mint különbség. Azt hittem h rátöltöm a 3000... (2010.12.28. 23:10) Mire jó az iPad?
  • Dewla: Hi, Nem így működik. A ReloadNet-nek két féle működési lehetősége van. Rakszr rá mondjuk 5000 ft-... (2010.12.28. 06:55) Mire jó az iPad?
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

Nike+

Konnektor.org - Dewla Blog Podcast

Nincs megjeleníthető elem

Podcast Feed


All time favorites

Star Trek: Voyager, DS9, TNG
Buffy
Angel
Veronica Mars
Firefly
Sopranos

iPhone 3GS bemutató

2009.07.31. 10:23 Dewla

Egy kép nélküli gyors benyomást írok csak az iPhone 3GS hazai bemutatójáról. Mivel a sima 3G-t az elsők között (egész pontosan 64.) vásároltam meg, ezért meghívtak a 3GS sajtóbemutatójára.

A T kitette magáért, ahhoz képest hogy úgy külön nem volt beharangozva, elég jól szervezett happenninget szervezett. A sajtótájékoztató a Leroyban volt, ahol közben finom reggelit fogyaszthattak el a résztvevők. Az egyetlen dolog amire nem gondoltak, hogy mi van ha valakit a sajtótájékoztató is érdekel és vásárolni is szeretne? Ezek eléggé kizárták egymást, mivel az ember vagy sorban áll, vagy reggelizik a Leroyban. 

Ami érdemleges elhangzott, hogy kezdettől fogva lehet dominóban is kapni 159.900 (16Gb) és 189.900 (32 GB)-os áron, valamint hogy személyre szabott upgrade lehetőséget is kínálnak a meglévő, még élő hűséggel rendelkező vásárlóknak. Ez azt jelenti, hogy valamennyi plusz pénzt kell fizetni a telefon ára mellett, újra indul a 2 év hűség és már vihetjük is a telefont. A fizetendő összeg sok mindentől függ, milyen telefont vettünk, mennyi van még a hűségből, milyen díjcsomagunk volt, most milyet akarunk, van e platinakártya, stb. Ezt én nagyon rugalmas és ésszerű lépésnek tartom. A T jól érzékeli milyenek is a potenciális iPhone vásárlók.

A sajtótájékoztatón már ki volt állítva egy demo 3GS, nyomkodtam kicsit és azt kell mondjam nagyon meggyőző a sebessége. Minden villámgyorsan, késlekedés nélkül történik. A magamfajta gépnyomónak akinek azért még a vérében van az FPS, mint mértékegység igazi előrelépés az ilyesmi.

Fél tíz magasságában amikor eljöttem akkor olyan 40-50 körüli ember állhatott sorba, ami a péntek délelőttöt tekintve nem is rossz. tízesével engedték be a népet, szerintem a vége 2-3 órát is ácsoroghat majd mire sorra kerül.

Én 11 órakor vásárolok 32 GB-os fekete készüléket a Budafoki úti üzletben, kerülve a csillogást és a reflektor fényt. Monstre összehasonlító teszt várható, ugyanis mindhárom generációs iPhone lesz így a háztartásban.


2 komment

Címkék: iphone

A bejegyzés trackback címe:

https://dewla.blog.hu/api/trackback/id/tr271279180

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ládzze 2009.08.08. 18:40:35

Először járok erre, de fogok még mert tetszik a blog, Dew! :)

tammasibela 2009.08.10. 18:13:20

Ja igényes. Én még csak haveroknál nézegettem a iphone-t de amit láttam az tetszik.


------------------------
medkit.hu
süti beállítások módosítása