Utolsó kommentek

  • Rio Arnett: Klassz az oldal, jó, hogy sok minden egy helyen megvan. Csupán figyelmetekbe ajánlanék egy oldalt,... (2012.05.27. 11:03) Sorozatokról röviden
  • DeadBodiesEverywhere: Szia, megvettem a kártyát, szétvágtam microsim -nek, beraktam az Ipadba, szépen működik, A forgal... (2011.02.02. 19:08) Mire jó az iPad?
  • Dewla: Elég szarul van leírva, és az eladók sincsenek a toppon általában. A csomagokat is a 3000-ből vesz... (2010.12.29. 00:55) Mire jó az iPad?
  • DeadBodiesEverywhere: Értem. Vhogy nekem ez a csomag és 5ft/MB nem jött át mint különbség. Azt hittem h rátöltöm a 3000... (2010.12.28. 23:10) Mire jó az iPad?
  • Dewla: Hi, Nem így működik. A ReloadNet-nek két féle működési lehetősége van. Rakszr rá mondjuk 5000 ft-... (2010.12.28. 06:55) Mire jó az iPad?
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

Nike+

Konnektor.org - Dewla Blog Podcast

Nincs megjeleníthető elem

Podcast Feed


All time favorites

Star Trek: Voyager, DS9, TNG
Buffy
Angel
Veronica Mars
Firefly
Sopranos

A Gémeskút újra él!

2009.06.02. 11:07 Dewla

Sajnálatos módon a nagy lelkesedéssel írt kiválló játékblog (amelynek én is vendégbloggere vagyok) a Gémeskút, miután nevet és dizájnt váltott hirtelen elfelejtett frissülni. Valahogy mindannyian egyszerre hagytuk abba az írást. Engem az ilyesztett meg, hogy WordPress motor alatt még nem írtam blogot, nem volt kedvem tanulgatni. De most az idei E3 kapcsán új lendületett kapott az oldal, Prezzey közvetítette a Microsoft keynote-ot, aztán Tmarxell írt a Ubisoft bejelentésekről. Újra elindult tehát a pezsés az oldal kapcsán, szóval én is leírtam gondolataimat a Microsoft nagy bejelentéséről a Project Natalról, melyet itt lehet elolvasni.

Remélem újra beindul az oldal, megpróbálok én is néhány játékteszttel szolgálni. Amikről írhatnék: GTA IV Chinatown Wars, X-Men Wolverine, Resident Evil 5...

P.S: A WordPressel kapcsolatos aggályaim teljesen alaptalannak bizonyultak, sokka-sokkal jobb a felület, mint a blog.hu


Szólj hozzá!

Címkék: game

A bejegyzés trackback címe:

https://dewla.blog.hu/api/trackback/id/tr181158579

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása