Utolsó kommentek

  • Rio Arnett: Klassz az oldal, jó, hogy sok minden egy helyen megvan. Csupán figyelmetekbe ajánlanék egy oldalt,... (2012.05.27. 11:03) Sorozatokról röviden
  • DeadBodiesEverywhere: Szia, megvettem a kártyát, szétvágtam microsim -nek, beraktam az Ipadba, szépen működik, A forgal... (2011.02.02. 19:08) Mire jó az iPad?
  • Dewla: Elég szarul van leírva, és az eladók sincsenek a toppon általában. A csomagokat is a 3000-ből vesz... (2010.12.29. 00:55) Mire jó az iPad?
  • DeadBodiesEverywhere: Értem. Vhogy nekem ez a csomag és 5ft/MB nem jött át mint különbség. Azt hittem h rátöltöm a 3000... (2010.12.28. 23:10) Mire jó az iPad?
  • Dewla: Hi, Nem így működik. A ReloadNet-nek két féle működési lehetősége van. Rakszr rá mondjuk 5000 ft-... (2010.12.28. 06:55) Mire jó az iPad?
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

Nike+

Konnektor.org - Dewla Blog Podcast

Nincs megjeleníthető elem

Podcast Feed


All time favorites

Star Trek: Voyager, DS9, TNG
Buffy
Angel
Veronica Mars
Firefly
Sopranos

Amikor az Apple gáz

2009.02.19. 11:56 Dewla

Nem minden alap nélkül lehet engem Apple-fanboy-nak nevezni. Szeretem az Apple termékeket, szépek, könnyű és öröm őket használni. Nemrég nem értettem egyet abban hogy az Apple ---va drága, vagy nem. Szerintem nem az. Arról van szó, hogy egy Macbook Pro-t nem egy 100.000 Ft-os linuxos Fujitsu-Siemens tesco-ban kaphatő laptophoz kell hasonlítani hanem mondjuk egy HP Elitebook-hoz. Az az összehasonlítás is félre visz, ha azt nézzük, hogy Macbook-ban X proci van Y ram, akkor keresek egy akármilyen noname laptopot amiben ugyan az a proci és ugyan annyi ram van, az is erősen félre visz. Én pl. egész egyszerűen mindig megdöbbenek a Macbook Pro ordítóan gyönyörű kijelzőjén. A legjobb amit eddig laptopon láttam. Persze valakinek ez mindegy, mert a laptop csak munkaeszköz. Na nekik nem való az Apple. Én minden nap örömmel veszem kézbe/ölbe a gépem, magamban elismerően bólogatok amikor felgyullad a világító billentyűzet, vagy amikor rájövök, hogy szinte jobban szeretem kezelni a gépet a hihetetlen fejlett touchpaddel, mint külső egérrel.

Egyébként nem is erről akartam írni.

A lényeg, hogy tényleg szeretem az Apple-t. A cég messze nem tökéletes, gyakran művel gáz dolgokat (DRM az iTunesban pl). Ez egyik ilyen botrányos dolog ami a fehér Macbookok házával történik. Ahol mágnesesen záródik a ház ott túl gyenge az anyag és időnként elreped. Bár az Apple meghosszabította az ilyen gépek házának cseréjét azért elképesztő, hogy egy ilyen a minőséget hangsúlyozó cég ki bír adni egy ilyen szarvas széria hibás terméket.

Eszter fehér Macbook-jának nem sokkal a vásárlás után elrepedt a burkolata. Szólt a szervíznek, majd 3 hónap (!) után meg is jött az alkatrész és kicserélte az Almárium. Mondták, hogy most már nem kell aggódnia, új fajta megerősített burkolatot kapott. Erre pár nappal ezelőtt újra elrepedt. Almárium a következőt mondja:

"Most két hétig nem üzemelt a szervíz, ezért egy picit várjon és később jelentkezzen, mert két hét alatt 50 (!) darab gyűlt össze."

 

Mennyire tömeges lehet ez a hibajelenség, ha kis hazánkban, ahol azért az Apple messze nem számít tömeg terméknek két hét alatt ennyi gyűlik össze. Shame on you Apple, remélem valaki nagyon nem kapott prémiumoat Cupertinóban.


Szólj hozzá!

Címkék: mac rant

A bejegyzés trackback címe:

https://dewla.blog.hu/api/trackback/id/tr3952526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása