Utolsó kommentek

  • Rio Arnett: Klassz az oldal, jó, hogy sok minden egy helyen megvan. Csupán figyelmetekbe ajánlanék egy oldalt,... (2012.05.27. 11:03) Sorozatokról röviden
  • DeadBodiesEverywhere: Szia, megvettem a kártyát, szétvágtam microsim -nek, beraktam az Ipadba, szépen működik, A forgal... (2011.02.02. 19:08) Mire jó az iPad?
  • Dewla: Elég szarul van leírva, és az eladók sincsenek a toppon általában. A csomagokat is a 3000-ből vesz... (2010.12.29. 00:55) Mire jó az iPad?
  • DeadBodiesEverywhere: Értem. Vhogy nekem ez a csomag és 5ft/MB nem jött át mint különbség. Azt hittem h rátöltöm a 3000... (2010.12.28. 23:10) Mire jó az iPad?
  • Dewla: Hi, Nem így működik. A ReloadNet-nek két féle működési lehetősége van. Rakszr rá mondjuk 5000 ft-... (2010.12.28. 06:55) Mire jó az iPad?
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

Nike+

Konnektor.org - Dewla Blog Podcast

Nincs megjeleníthető elem

Podcast Feed


All time favorites

Star Trek: Voyager, DS9, TNG
Buffy
Angel
Veronica Mars
Firefly
Sopranos

Sorozatok update

2008.05.29. 10:18 Dewla

Sorozatfronton nálam jeleneg az alábbi a helyzet:

Új nézős sorozat a Stargate Atlantis, már a negyedik (eddig a legutolsó) évad közepén járunk, nemsokára vége. Rácsúsztunk rögtön az első rész után. Érdekes, humoros, izgalmas. A magam részéről a régi "McGyver"-es Stargate sorozat helyből utálós, valamiért nem tudtam megszeretni, pedig igen nagy fan bázisa van. Az a feketebőrű, plecsnis homlokú fazon halálra idegesített (na nem a bőrszíne, hanem az arckifejezése miatt). A Star Trek-kel is így voltam, így tehát elképzelhető egy bepróbálás valamikor. Lehet itt is hasonló lesz a helyzet, mint a Star Trek-kel. a Voyager a kedvességével és a bájával berántott, aztán már bírtam nézni és élvezni a Next Generation-t is. Anyhoo az SG Atlantis egy nagyon szerethető és jó sorozat ajánlani tudom minden Sci-Fi-re fogékény embernek. Ha befejeztük elképzelhetőnek tartok egy full review-t.

Az általam követett szitkomoknak asszem mindnek megvolt már az idei fináléja. Az idén futók közül néztem a 30 Rock-ot, a How I Met Your Mother-t, a The Big Bang Theory-t, a Scrubs-ot, a My Name is Earl-t, és a Rules of Engagement-et. Ezeket mind nagyon szerettem, és jó volt, hogy mindig volt otthon valamelyikből épp 1-1 új rész. Talán a legjobban a Big Bang Theory tetszik, de ez "szakmai" ártalom, mert baromira bejön a geek-nerd humor. Ha objektíve kéne rangsorolnom, akkor azt mondanám, hogy a 30 Rock hozza a legmagasabb színvonalat. Érdekes módon a sokak által nagyon szeretett Two and a Half Men-t erőltetem-erőletetem, de valahogy nem bírom megszeretni. Egyszerűen gyengének érzem a poénokat, azzal együtt, hogy Charlie Sheen nagyon jó tényleg. Nem elég vicces nekem.

Holnapra már látni fogom a dupla (!) lost finálét, nagyon durva lesz, már előre látom, hogy teljes megőrülés lesz az izgalomtól. Remélem a cliffhanger inkább olyan típusú lesz, amint jól el lehet majd gondolkodni, nem pedig "pont a legizgisebb résznél" lövik le az évadot. Mindenesetre fogok róla írni, ha tényleg akkorát fog ütni, mint sejtem.

Újabb szereplő a sorozathorizontomon a Futurama. A sorozatot a Simpsonst is jegyző Matt Groening jegyzi. Eddig valahogy kimaradt, majd elkaptam egy részt valamelyik magyaron, és kb. 2 perc után láttam, hogy ez zseniális. Rögtön megszereztem mind az 5 évadot, és az iPhone-ra konvertálva nézem kb. 1 rész/nap tempóban. Nehéz szavakban leírni miért jó a sorozat, de talán azért, mert az egész egy végtelenül cinikus görbe tükör, hihetetlenül humoros körítéssel. Olyan szintű alázás megy benne, mint a South Parkban, de sokkal elegánsabban kevésbé vulgárisan. Egy példa: A jövőben ahol a sorozat játszódik a régen élt emberek fejeit újra életre tudják kelteni egy befőttes üvegben. Az egyik részben Richard Nixon feje (!) szerez magának egy robot testet, majd elindul a 3000-edik év elnökválasztásán és meg is nyeri (mert a szép csillogó robot testtel maga mellé tudja állítani a robot szavazókat). Persze az alap szitáció (egy 2000-ben élő ember 3000-be kerül) adja azt a fajta helyzetkomikumot, hogy a XX. században mennyi hülyeség volt, valamint azt, hogy gyakorlatialg ősi történelemként tekintenek vissza napjainkra. Gyakran becsúsznak filmparódiák is (pl. az Armageddon egy a XX. századbeli a földről kilőtt de most visszatérő szemétkupac témáján keresztül figurázták  ki). Nem is akarok több poént lelőni, egyszerűen remek a sorozat, nézni kell! Lehet kedvet kapok a Simpsons-hoz is ezek után, bár az az első évad után nem fogott meg túlságosan. Bár ami 19 évadot ért meg az tudhat valamit.

Battlestar Galacica fronton kivárásra helyezkedtünk az első 3 rész megnézését követően. Olyan iramban startolt el az igen kiváló (én simán merem kultikusnak is nevezni) Sci-Fi sorozat negyedig befejező évada, hogy az nem mindennapi. Éppen emiatt nehezen tudtuk volna tolerálni az 1 rész/hét adagot. Önmegtartóztatás van, és gyűtjögetés, majd ha meglesz egyben az egész akkor nekiugrunk darálni, nem kell minden héten izgulni.

Amazonról a gyenge dollár miatt berendeltem a teljes Firefly és a teljes Black Donellys sorozatot. Lassan úgy érzem itt az ideje egy Firefly újranézésnek. A Black Donelly's a Firefly-hoz hasonlóan egy méltatlanul korán lelőtt sorozat. Öt ír testvérről szól, akik belekeverednek a szervezett alvilágba. Picit Ravasz az agy érzésem volt vele kapcsolatban, de az első rész nagyon megfogott. 16 dollárt megért az elkészült egyetlen évad.

Amiket nézni kéne, de nem haladok vele (talán majd ha az Atlantisz kifutott): Mad Men, Friday Night Lights, Las Vegas utolsó 10 része, Breaking Bad.

2 komment

Címkék: sorozatok

A bejegyzés trackback címe:

https://dewla.blog.hu/api/trackback/id/tr96493081

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FlasH 2008.05.29. 20:48:07

eees The Office? Ezt nagyon hianyolom. A tobbi rendben van, bar en TBBT helyett My Name is Earlt nezek. A TBBT pilotja durvan elijesztett.

Dewla · http://dewla.blog.hu 2008.05.29. 22:49:42

Ó, bakter, a My Name is Earl kimaradt a felsorolásból...végig tudtam, miközben írtam, hogy egyet kihagyok amit a S1 óta folyamatosan nézek. Updatelem is a postot :)

The Office angol változatát követem szép lassan. Megnéztem az amerikait is (1. részt) túlzottan ugyan az volt, hogy mindkettőt nézzem, és az angol jobban bejött. Ahhoz meg csak úgy jutok hozzá ahogy itthon veszem dvd-n. Egyébként nagyon druván jó az Office.
süti beállítások módosítása