Utolsó kommentek

  • Rio Arnett: Klassz az oldal, jó, hogy sok minden egy helyen megvan. Csupán figyelmetekbe ajánlanék egy oldalt,... (2012.05.27. 11:03) Sorozatokról röviden
  • DeadBodiesEverywhere: Szia, megvettem a kártyát, szétvágtam microsim -nek, beraktam az Ipadba, szépen működik, A forgal... (2011.02.02. 19:08) Mire jó az iPad?
  • Dewla: Elég szarul van leírva, és az eladók sincsenek a toppon általában. A csomagokat is a 3000-ből vesz... (2010.12.29. 00:55) Mire jó az iPad?
  • DeadBodiesEverywhere: Értem. Vhogy nekem ez a csomag és 5ft/MB nem jött át mint különbség. Azt hittem h rátöltöm a 3000... (2010.12.28. 23:10) Mire jó az iPad?
  • Dewla: Hi, Nem így működik. A ReloadNet-nek két féle működési lehetősége van. Rakszr rá mondjuk 5000 ft-... (2010.12.28. 06:55) Mire jó az iPad?
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

Nike+

Konnektor.org - Dewla Blog Podcast

Nincs megjeleníthető elem

Podcast Feed


All time favorites

Star Trek: Voyager, DS9, TNG
Buffy
Angel
Veronica Mars
Firefly
Sopranos

Razer Lachesis

2008.05.15. 15:05 Dewla

Egy ideje már sajnálatos módon eltört a Logitech MX Revolution egerem vevőegysége. Csak amerikából lehetne rendelni, de kishazánk nem szerepel a szállítandó országok listáján. Ha szerepelne se lenne megoldva a helyzet, mert a fórumokat olvasva több ember rendelte már meg amerikában hónapokkal ezelőtt és még nem kapott semmit. Kénytelen voltam hát az iMac-hez adott Mighty Mouse-t használni. A Mighty Mouse szép. Nagyon szép. Igazi Apple design. Viszont azt kell, hogy mondjam botrányosan szar. Az vagány, hogy az egér teljes teste klikkel, meg hogy a jobb klikk úgy van, hogy az egyik újjad felemeled az egérről. Ezzel minden jót el is mondtam róla. Mint egér alig ér valamit. Pontatlan, érzéketlen. Főleg egy felsőkatagóriás Logitech után. Kellett tehát valami. Bentjártamkor az XMS-ben azt mondták, hogy a Razer a tuti, és van direkt Mac-hez való fehér egerük. A fehér egér még rendben volt, de az oldala full kéken világított, aminek segítségével igencsak gagyi hatást keltett, főleg az alu iMac mellett. A másik opció a Razer legújabb hiperszuper lézeres végtelensok dpi-s Lachesis egere volt, mondták, hogy na az aztán. Viszont ahoz nincs még OS X-es driver, de bármelyik pillanatban megjöhet. Hagytam magam rábeszélni, tekintve, hogy a fekete egér+a fehéren világító görgő és embléma nagyon tetszett, sosem volt még Razer egerem és mindenhol halálra dícsérik. Az egér különlegessége, hogy a tetején van két gomb, ahol hardveresen lehet állítani az egér felbontását a nagyon lassú, de iszonyat precíz és a szuperérzékeny között.

Kicsomagolást követően éreztem, hogy ez itt inkább a hard-core pc-s játékosoknak szól, nem letisztultság a dobozon, hanem szörnyek, fragok, fps-ek. A Mac-re rádugva az egér testén lévő Razer logó elkezdett pulzálni. Úgy néz ki, mintha lélegezen az egér. Mac-es támogatás gyakorlatilag nem létezik az egérhez. A két gomb meg a görgőn kívül semmi nem működött. Némi utánaolvasást követően rájötte, hogy az egeret ha PC-n bekonfiugráljuk, akkor az egérben megmaradnak a beállítások. Nosza rádugutam egy Win-es notebookra, firmwaret frissítettem (egy egérben!), bekonfigoltam mindent amit akartam egy egyébként botrányosan gányul kinéző szoftverben. Kikapcsoltam a pulzáló razer logót, mert két hét elteltével már inkább idegesített a tudat, hogy amíg én alszom a szobába a gép meg megy, az egér szépen pulzál egyedül a sötétben de minek. A konfigurálást követően már csak a Steermouse nevű programot kellett felrakni a mac-re, ami lényegébe egy ilyen advanced egérkezelő, és máris minden működött. A Steermouse csak pár napig engedi magát működni, így ha továbbra is kívánjuk élvezni a programozható gombok kínálta lehetőségeket, akkor az 20 dollárunkba fog még fájni.

Az egér fogása és ergonómiája nekem elsőre picit szokatlan volt, nem találtam rajta a rendes fogást, néha tú elöl, néha túl hátul akartam fogni. Ez egy pár nap után elmúlt, megszoktam és szertem is a fogását. Az egér finom matt műanyag borítása nagyon jó. A precizitása és az érzékenysége tényleg nagyon ott van, bár én tuti nem fogom real-time állítgatni az érzékenységet. Miután az oprendszerben is lehet állítani az érzékenységet, valamint a pointer sebességét, és még az egéren lévő kapcsolókon is, picit olyan érzés, mint amikor egy olyan autóban próbáljuk megtalálni az ideális vezetési pozíciót ahol az ülést kismillió irányba dönthetjük. Egyszerűen túl sok a variáció.

Összességében tetszik nem bántam meg, hogy megvettem, de nem vagyok tőle elájulva. Teszi a dolgát, a mighty mouse-nál sokkal-sokkal jobb. Az OS X támogatás hiánya, a picit Windowst idéző barkács megoldás, valamint a túl sok beállítási lehetőség miatt 3.5/5. De legalább nem világít kéken az oldala.

Szólj hozzá!

Címkék: gadget

A bejegyzés trackback címe:

https://dewla.blog.hu/api/trackback/id/tr34470872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása