Utolsó kommentek

  • Rio Arnett: Klassz az oldal, jó, hogy sok minden egy helyen megvan. Csupán figyelmetekbe ajánlanék egy oldalt,... (2012.05.27. 11:03) Sorozatokról röviden
  • DeadBodiesEverywhere: Szia, megvettem a kártyát, szétvágtam microsim -nek, beraktam az Ipadba, szépen működik, A forgal... (2011.02.02. 19:08) Mire jó az iPad?
  • Dewla: Elég szarul van leírva, és az eladók sincsenek a toppon általában. A csomagokat is a 3000-ből vesz... (2010.12.29. 00:55) Mire jó az iPad?
  • DeadBodiesEverywhere: Értem. Vhogy nekem ez a csomag és 5ft/MB nem jött át mint különbség. Azt hittem h rátöltöm a 3000... (2010.12.28. 23:10) Mire jó az iPad?
  • Dewla: Hi, Nem így működik. A ReloadNet-nek két féle működési lehetősége van. Rakszr rá mondjuk 5000 ft-... (2010.12.28. 06:55) Mire jó az iPad?
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

Nike+

Konnektor.org - Dewla Blog Podcast

Nincs megjeleníthető elem

Podcast Feed


All time favorites

Star Trek: Voyager, DS9, TNG
Buffy
Angel
Veronica Mars
Firefly
Sopranos

Dexter, Season 2

2008.04.17. 11:13 Dewla

Valami oknál fogva csak mostanra sikerült befejezni a kedvenc sorozatgyilkosomról szóló sorozat a Dexter legutóbbi 2. évadát. Nem akarok túlzottan áradozni, de nálam a sorozat egész egyszerűen a zseniális karegóriába tartozik. Humor, filozófia, izgalom, remek karakterek, elképesztően jó szinészi alakítások, jó forgatókönyv, megdöbbentő és szürreális, tragikus, komikus egyszerre. Egész egyszerűen szinte érezni a tv előtt a fülledt Miami atmoszférát. Szinte ott izzadunk a rendőrörsön a szereplők között ezen a hullámvasúton.

 12 rész az egész, nincs túl nyújtva, minden résznek súlya van, mindegyikben történik valami fontos. A töltelék rész ismeretlen fogalom a Dexterben. Darálni nem érdemes a sorozatot, egyszerre 1-2 rész, aztán hagyni ülepedni.

 Nálam a Dexter továbbra is 10/10. Dexter for President!

Elvileg szeptemberben jön a 3. évad. Remélem bírják tartani a színvonalat.

2 komment

Címkék: sorozatok

A bejegyzés trackback címe:

https://dewla.blog.hu/api/trackback/id/tr88429646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

koh 2008.04.18. 17:57:49

Eggyetértek. Bár én már nagyon rég kivégeztem de nagyon várom a 3. évadot és remélem, ahogy te is írtad a szinvonal megmarad. Bár most hogy Madöfakker Dóx nincs egy kicsit kételkedem :) Naggyon jó sorozat volt. Klasszis, egyedi, miami hangulat ahogy mondod :D

Nem lehet mit hozzátenni Zseniális 10/10

Béün 2009.03.14. 20:32:40

Szerintem is marhajó sorozat,pedig én egyáltalán nem vagyok sorozat junkie. Az egész családom függő, és a fél osztály is. 10/10,természetesen.
süti beállítások módosítása