Utolsó kommentek

  • Rio Arnett: Klassz az oldal, jó, hogy sok minden egy helyen megvan. Csupán figyelmetekbe ajánlanék egy oldalt,... (2012.05.27. 11:03) Sorozatokról röviden
  • DeadBodiesEverywhere: Szia, megvettem a kártyát, szétvágtam microsim -nek, beraktam az Ipadba, szépen működik, A forgal... (2011.02.02. 19:08) Mire jó az iPad?
  • Dewla: Elég szarul van leírva, és az eladók sincsenek a toppon általában. A csomagokat is a 3000-ből vesz... (2010.12.29. 00:55) Mire jó az iPad?
  • DeadBodiesEverywhere: Értem. Vhogy nekem ez a csomag és 5ft/MB nem jött át mint különbség. Azt hittem h rátöltöm a 3000... (2010.12.28. 23:10) Mire jó az iPad?
  • Dewla: Hi, Nem így működik. A ReloadNet-nek két féle működési lehetősége van. Rakszr rá mondjuk 5000 ft-... (2010.12.28. 06:55) Mire jó az iPad?
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

Nike+

Konnektor.org - Dewla Blog Podcast

Nincs megjeleníthető elem

Podcast Feed


All time favorites

Star Trek: Voyager, DS9, TNG
Buffy
Angel
Veronica Mars
Firefly
Sopranos

[Wien] Starbucks

2008.03.31. 10:29 Dewla

A Maria Hilferen két darab Starbucks egység található. A Starbucks ugyebár a kávézók mekije, Amerikában minden sarkon van. Én nem szégyellem bevallani, hogy kimondottam kedvelem ezt a láncot, és nagy bánatomra szolgál, hogy itthon nincs jelen a cég. Miért is jó a Starbucks? Egyrészt kimondottan finom a kávé. Másrészt nagyon nagy a választék, egy kávé kérése biztosan jó terápiás kezelés lehet döntésképteleneknek (annyi lehetőség van). Milyen kávé, mekkora, milyen tej, szirup, hab, szimpla-dupla, stb. A berendezés mindenhol nagyon otthonos, fotelek szófák kanapék. Valahogy a látogatók közönsége is számomra nagy általánosságban szimpatikus. Jó zene szól, van wifi. Egyszóval idális hely arra, hogy beüljön az ember egy kávéra, elolvassa a napi újságot, megnézze az e-mailjeit. Kellemes környezet, jó hangulat, finom italok és ételek. És ami nagyon fontos, hogy az ember ugyan ezt várhatja a Starbuckstól, függetlenül attól, hogy Bécsben, Londonban, vagy New Yorkban van. Persze egy Starbucks szerű helyet más névvel nem olyan nehéz összehozni, Budapesten is vannak ilyenek, Farger, Gloria Jeans, stb. Viszont érdekes volt látni Bécsben is, hogy a név nagyon nagy vonzerő, és míg a Starbucks péntek délelőtt is tele volt, a környékbeli kávéházak pedig kongtak az ürességtől. És persze én is a Starbucksba ülte be megenni a reggeli Veggie Delight szenyót, hozzá nagy dupla szójatejes lattét, és két bögrét is vettem szuvenír gyanánt, valamint egy zacskó szemes kávét. Tisztában vagyok vele, hogy a Strabucks-t zömében a saját imidzse visz és tesz vonzóvá, de szerintem az is nagyban hozzájárul a sikeréhez, hogy a minőség és a környezet és a kiszolgálás szintjétől a világ bármely pontján ugyan azt lehet várni.

Egy ideje már hangoztatom, hogy magyarországon Starbucks-t nyitni bomba üzlet lenne. Annyit kellene csak tudni a helynek, hogy frekventált helyen legyen (Ráday, Liszt Ferenc tére, Váci utca, Westend, stb). Szerintem bárhol nyílna, a forgalom garantált lenne amiatt, hogy "itt vagy egy darab Amerika". Ha a közelben munkahelyek is lennének, tuti rengetegen ugranának be reggel és vinnék papírpohárban a kávét magukkal a munkahelyre. Persze folymatosan vannak hírek, hogy jön-jön-jön, de valahogy sosem ér ide. Lehet pl. a Wendy's kudarca riasztja el. Vagy az a tény, hogy itt a Friday's egy elit helynek számít, míg kint egy népétterem, a mekinél eggyel jobb. Lehet 500 forintért akarnának adni egy presszót és félnek, hogy ennyiért a kezdeti lelkesedés után senki nem venne. Én azért reménykedek, hogy nemsokára lesz és nem lesz túl drága. Itt a belvárosban a Farger-t (kiejtése: farger, nem farzsé vagy fardzser) tudnám ajánlani annak aki hasonló helyet keres, fiatal szimpatikus felszolgálók, otthonos környezet, finom kávé, kutyák jönnek-mennek, remek atmoszféra. Csak a cigifüst ne lenne...

1 komment

Címkék: más

A bejegyzés trackback címe:

https://dewla.blog.hu/api/trackback/id/tr24404242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dago 2008.03.31. 17:56:58

2 eve iszom a kofit a starbucks bogrembol idebent a mh-en. en eszpresszo parti vagyok, de ez a bogre pont az a meret, ami nem nagy egy eszpresszonak (jo egy kis tejjel), de hosszu kavenak sem olyan literes veder, ha mégis...

es hiaba az arany lavazza otthon, a starbucks zsenialisan jo kavekat nyomat, es lehet kütyüzni a helyen (kave utani frissitő - értsd: sima rágó starbucksos femdobozban :))
süti beállítások módosítása