Utolsó kommentek

  • Rio Arnett: Klassz az oldal, jó, hogy sok minden egy helyen megvan. Csupán figyelmetekbe ajánlanék egy oldalt,... (2012.05.27. 11:03) Sorozatokról röviden
  • DeadBodiesEverywhere: Szia, megvettem a kártyát, szétvágtam microsim -nek, beraktam az Ipadba, szépen működik, A forgal... (2011.02.02. 19:08) Mire jó az iPad?
  • Dewla: Elég szarul van leírva, és az eladók sincsenek a toppon általában. A csomagokat is a 3000-ből vesz... (2010.12.29. 00:55) Mire jó az iPad?
  • DeadBodiesEverywhere: Értem. Vhogy nekem ez a csomag és 5ft/MB nem jött át mint különbség. Azt hittem h rátöltöm a 3000... (2010.12.28. 23:10) Mire jó az iPad?
  • Dewla: Hi, Nem így működik. A ReloadNet-nek két féle működési lehetősége van. Rakszr rá mondjuk 5000 ft-... (2010.12.28. 06:55) Mire jó az iPad?
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

Nike+

Konnektor.org - Dewla Blog Podcast

Nincs megjeleníthető elem

Podcast Feed


All time favorites

Star Trek: Voyager, DS9, TNG
Buffy
Angel
Veronica Mars
Firefly
Sopranos

iSync

2008.01.11. 10:48 Dewla


Életem párja nyugdíjazta az amúgy kiválló SonyEricsson P900-as készülékét. Már nem működött rendesen, bajok voltak vele, megcsináltatni már nem érte meg. Az új készüléke egy Nokia E61i lett. Szíve szerint iPhone-t vett volna, de amire neki kell (e-mail írás pl.) arra egyszerűen nem praktikus. A feladat adott volt, P900-ból mindent átszinkronizálni az új telefonba. Már előre féltem, hogy a Macbookon futó windowst először össze kell szemetelni az SE féle PC Suite-tal, outlookba be, majdpedig újra összeszemetelni a Nokia féle PC Suite-tal, majd outlookból vissza. Ilyenkor persze eltűnnek a +jelek a telefonszám elől, úgyis felcseréli a vezeték+keresztneveket, stb. Hirtelen ötlettől vezérelve bebootoltam a MacBookot OSX-re, hogy megnézzem ott hogy működik ez. És kiderült hogy SOKKAL jobban. 10 perc alatt kész voltam úgy, hogy nem kellett programot a mac-re installálnom, és kábelt sem kellett elővennem. Először összepárosítottam a Bluetooth-on keresztül a P900-at a MacBook-ak, aztán ráböktem a sync gombra, és kb. 4 perc alatt 450 contactot és számtalan naptárbejegyzés szinkronja megvolt, majd ugyen ezt megejtettem az E61i-vel és kész. Nem vesztel el a + jelek, nem cserélte fel a kereszt és vezetéknevet. Egyszerűen működött a beépített eszközök hardver és szoftver segítségével 3rd party applikáció felinstallálása nélkül. Szerintem ez nagy dolog.

P.S: Az E61i-n firmwaret is kellett frissíteni, persze a Nokia Updater csak Win alatt működött. Az update-et a Parallalesből ablakban futó lecsupaszított  Win XP alól oldottam meg, és tökéletesen ment. Egyszerűen semmi nem hiányzik Mac alatt, ami mégis arra ott van a virtualizált windows, ami jobban működik mint a virtual PC windows alatt. Bedugtam az USB-s telefon kábelt és a Parallels rákérdezett, hogy új USB eszközt észlelt, OS X alatt szeretném használni vagy az ablakban futó win alatt.

Szólj hozzá!

Címkék: mac gadget

A bejegyzés trackback címe:

https://dewla.blog.hu/api/trackback/id/tr98293195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása