Utolsó kommentek

  • Rio Arnett: Klassz az oldal, jó, hogy sok minden egy helyen megvan. Csupán figyelmetekbe ajánlanék egy oldalt,... (2012.05.27. 11:03) Sorozatokról röviden
  • DeadBodiesEverywhere: Szia, megvettem a kártyát, szétvágtam microsim -nek, beraktam az Ipadba, szépen működik, A forgal... (2011.02.02. 19:08) Mire jó az iPad?
  • Dewla: Elég szarul van leírva, és az eladók sincsenek a toppon általában. A csomagokat is a 3000-ből vesz... (2010.12.29. 00:55) Mire jó az iPad?
  • DeadBodiesEverywhere: Értem. Vhogy nekem ez a csomag és 5ft/MB nem jött át mint különbség. Azt hittem h rátöltöm a 3000... (2010.12.28. 23:10) Mire jó az iPad?
  • Dewla: Hi, Nem így működik. A ReloadNet-nek két féle működési lehetősége van. Rakszr rá mondjuk 5000 ft-... (2010.12.28. 06:55) Mire jó az iPad?
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

Nike+

Konnektor.org - Dewla Blog Podcast

Nincs megjeleníthető elem

Podcast Feed


All time favorites

Star Trek: Voyager, DS9, TNG
Buffy
Angel
Veronica Mars
Firefly
Sopranos

Hétfő reggel...

2007.12.17. 17:32 Dewla

Lejárt a kocsim műszakija. Elvittem a márkaszervízbe vizsgáztatni, hogy ha valami baja van akkor ott van hozzá alkatrész. A vizsgához kell a törzskönyv, amit az adásvételt követően elmulasztottam átvenni. Szóval ma reggel az okmányirodában kezdtem, mert ott csücsölt a törzskönyv közel két éve egy fiókban. (shame on me!) Odafele persze végtelen nagy dugó mindenhol. DAMMIT.

Megkaptam a 750-es sorszámot. Azt írta 1 ember várakozik. Na ez tök jó gondoltam és békésen elkezdtem PSP-zni. 45 perc után megkérdeztem a recepcióst, hogy ugyan nincs e valami hiba a rendszerben, mire ő azt mondta a gép szerint valaki ott van az ügyintézőnél azóta. 12 órakor elegánsan kiakasztottak egy ebédszünet táblát, és 12.30-ig nem fogadtak ügyfeleket (DAMMIT, ez Balkán!). Egyébként elképesztő helyzet, váróban kb. 30 ember ácsorog, mire 12-kor kirajzanak az ügyintézők kajálni vagy a büfébe, és addig mindenki ott vár amíg megkajálnak. Én gondolkodóba estem, hogy vajon az 1 órája bent 750-es sorszámú ember vajon velük ebédel vagy csak engem szivatnak? Közben csörög a telefon, a márkaszervíz az, közli hogy rossz hírük van. Valami olyasmit mondott, hogy túl hangosak a kerekek (gurulás közben búg), és így nem megy át a vizsgán. Ki kell cserélni a két hajtott kerék esetén a csapágyakat. Viszont a baj az, hogy ezt csak az egész kerékcsonkkal  együtt tudják cserélni (egybe van préselve vagy mi az isten, nem bírtam koncentrálni, mert a végösszeget vártam...), cakli pakli vizsgával együtt 280.000-el fáradhatok a kasszához ha készen van. DAMMIT!. Kérdem mi az ok, fazon azt mondja hát a jó magyar utak. DAMMIT. Valószínú csak csütörtökre lesz kocsim. DAMMIT.

1 óra 15 perc és az ebédszünet elteltével odamentem a recepicóra reklamálni, hogy ugye 1 ember van előttem az ablaknál, de az ablak bezárt fél órára ebédelni, szóval lássuk be valami nem stimmel. Nem tudot mit mondani, de közben miközben hebegett habogott pont megjelent az én számom. Bemegyek, személyi megmutat, törzskönyv megkap, aláír. Nettő 2.5 perc alatt. DAMMIT. Szerencséjük, hogy nem vagyok Jack Bauer. (WHO ARE YOU WORKING FOR??? WHERE IS MY CAR REGISTRATION???!!!)

I hate mondays. DAMMIT!

6 komment

Címkék: rant dammit

A bejegyzés trackback címe:

https://dewla.blog.hu/api/trackback/id/tr44267166

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ági 2007.12.18. 13:42:10

hmmmm Okmányirodába időpontra kell menni! Neten lehet 2 klikkeléssel időpontot kérni :) Rám is csúnyán néztek a minap, mikor a 40 embert megelőzve, engem szólítottak 2 perc várakozás után :)

ifa 2007.12.18. 16:14:20

Szerintem nem szabad márkaszervízbe vinni, vannak jó szakik, akik gyári alkatrészt is jóval a márkaszervíz ára alatt meg tudják szerezni. Lehet a feléből kijöttél volna, s vehettél volna egy Shure fülest :) Azt utáltam legjobban, amikor a gyári szervízből úgy jött vissza az autóm, hogy hiányoztak belőle a csavarok.
Hivatalok: Majd egyszerűbb lesz a helyzet ha kiköltözöl Pestről, ott ha várnod is kell egy jót beszélgetsz közben.

2007.12.20. 12:23:41

hátpersze. lásd vörösvári okmányiroda. thank god, h többnyire nem oda kell már sorban állnom.

Dewla · http://konnektor.org 2007.12.20. 12:29:31

Ajjaj és én Pilisborosjenőre fogok költözni ha minden jól megy...na mindegy hátha megszáll a rezignált nyugalom a vidéki élettel :))

alternaiv 2007.12.20. 15:27:31

Rád meg két évet várt az a törzskönyv, DAMMIT :D

Dewla · http://konnektor.org 2007.12.20. 19:14:04

:D:D Szegény törzskönyv...tényleg az ő szempontjait is figyelembe kellett volna vennem
süti beállítások módosítása