Utolsó kommentek

  • Rio Arnett: Klassz az oldal, jó, hogy sok minden egy helyen megvan. Csupán figyelmetekbe ajánlanék egy oldalt,... (2012.05.27. 11:03) Sorozatokról röviden
  • DeadBodiesEverywhere: Szia, megvettem a kártyát, szétvágtam microsim -nek, beraktam az Ipadba, szépen működik, A forgal... (2011.02.02. 19:08) Mire jó az iPad?
  • Dewla: Elég szarul van leírva, és az eladók sincsenek a toppon általában. A csomagokat is a 3000-ből vesz... (2010.12.29. 00:55) Mire jó az iPad?
  • DeadBodiesEverywhere: Értem. Vhogy nekem ez a csomag és 5ft/MB nem jött át mint különbség. Azt hittem h rátöltöm a 3000... (2010.12.28. 23:10) Mire jó az iPad?
  • Dewla: Hi, Nem így működik. A ReloadNet-nek két féle működési lehetősége van. Rakszr rá mondjuk 5000 ft-... (2010.12.28. 06:55) Mire jó az iPad?
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

Nike+

Konnektor.org - Dewla Blog Podcast

Nincs megjeleníthető elem

Podcast Feed


All time favorites

Star Trek: Voyager, DS9, TNG
Buffy
Angel
Veronica Mars
Firefly
Sopranos

iPhone unlock

2007.11.30. 17:28 Dewla


Sikerült a képen látható Turbo SIM-mel működésre bírni az iPhone telefon részét, így az eszköz mostmár fully functional. Nem volt egyszerű menet, voltak benne olyan pillanatok amikor azt hittem sok pénzt dobtam ki az ablakon, (elvégre nem mindennap metéli szét az ember a SIM kártyáját darabokra) de végül győzedelmeskedtem és amikor megjelent a T-Mobile felirat a telefonon, akkor azért nem kicsit lettem boldog.

A dolog egyébként úgy zajlik, hogy először a gyári at&t sim-et kell levágni a képen látható módon, majd a TurboSIM-el együtt betenni az iphone-ba. Az iPhone-t aktiválni és jailbreak-elni kell, és a terminálból mindenféle varázsparancsok segítségével be kell programozni a TurboSIM-et. Ezt követően TurboSIM+AT&T kivesz, T-Mobile kártya kivág a képen látható módon, majd TurboSIM-el együtt visszatesz. Ekkor kell frissíteni 1.1.2-re, és már megy is. Elvileg. Nekem az istennek nem akarta megtalálni a hálózatot, nem érzékelte a sim kártyát. Tisztogatás sokszori kivesz betesz, semmi. Elég szűkös az iPhone-on a hely, szorul nagyon amikor becsúsztatod. Emiatt kezdtem aggódni, hogy a sok ki és betevés miatt megsérült a TurboSIM. De aztán az egyszercsak az egyik igazgatás után működött. Nincs az a pénz most amiért kivenném a simkártyát. Óriási kő esett le a szívemről, sokáig azt hittem nem fog menni, és akkor 100.000 Ft kb kidobott pénz.

A hatásról annyit, hogy eddig aki látta azonnal akart egyet.Design terén valamit nagyon tud az Apple. Képesek olyan eszközöket gyártani amik az agy egy bizonyos részén triggerelik a birtoklási vágyat, és onnantól nincs menekvés. Brainwash rulz!

Update: Ha nem vettem volna TurboSIM-et még tavaly akkor még a mai napig nem tudnám szoftveresen függetleníteni az iPhone-t. Sokan tanácsolták, hogy várjak úgyis mindjárt kijön a szoftos unlock, de nem volt igazuk. További előnye a TurboSIM-nek, hogy fel tudtam rakni az 1.1.3-at ami egy tök jó kis frissítés.

5 komment

Címkék: iphone

A bejegyzés trackback címe:

https://dewla.blog.hu/api/trackback/id/tr4248075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dago 2007.12.03. 16:02:16

de akkor ez most a hardveres unlock? tehat a lóvés? azaz magas verzioszam fölött mar csak ezzel lehet elinditani a tel. funkciot?

Dewla · http://konnektor.org 2007.12.03. 18:52:29

Lóvés, magyarországon 1 helyen lehet kapni, 17k-ba került. A kb. 2-3 hete a boltokban kaphatóakhoz csak ez a megoldás van eddig. Persze ez változhat.

Sanyiii 2007.12.20. 10:19:40

Szia! Meg tudnád mondani hogy merre található ez az egy hely? szandor@gmaill.com :)

Köszi

iPhone 2007.12.21. 11:17:13

Szia,

tegnap kaptam a nagy USA-ból egy 1.1.2-es (sajnos) iPhone-t.
Turbo Sim-et viszont sehol nem találok, mindenhol azt írják hiánycikk...
Nem tudnál segíteni nekem ebben. Természetesen fizetek érte..

egy csalódott iPhone owner

Dewla · http://konnektor.org 2007.12.21. 22:55:20

Ide is beírom, mert már ketten kérdezték. Én a www.pdaplaza.hu oldalon találtam, ahol most már nincsen, viszont iphone+turbo sim kombót most is árulnak. Szóval lehet ha megkeresitek, akkor még adnak el külön is.

Ha ez nem jön be, akkor marad a www.bladox.com-ról a rendelés online.

Várható votl hogy hiánycikk lesz egyébként most hogy még mindig nincs megoldás az 1.1.2. szoft unlockra. Ugyan ez a turbo sim volt az ami először működött mint unlock megoldás, és akkor is teljesen kipucolták őket...
süti beállítások módosítása