Utolsó kommentek

  • Rio Arnett: Klassz az oldal, jó, hogy sok minden egy helyen megvan. Csupán figyelmetekbe ajánlanék egy oldalt,... (2012.05.27. 11:03) Sorozatokról röviden
  • DeadBodiesEverywhere: Szia, megvettem a kártyát, szétvágtam microsim -nek, beraktam az Ipadba, szépen működik, A forgal... (2011.02.02. 19:08) Mire jó az iPad?
  • Dewla: Elég szarul van leírva, és az eladók sincsenek a toppon általában. A csomagokat is a 3000-ből vesz... (2010.12.29. 00:55) Mire jó az iPad?
  • DeadBodiesEverywhere: Értem. Vhogy nekem ez a csomag és 5ft/MB nem jött át mint különbség. Azt hittem h rátöltöm a 3000... (2010.12.28. 23:10) Mire jó az iPad?
  • Dewla: Hi, Nem így működik. A ReloadNet-nek két féle működési lehetősége van. Rakszr rá mondjuk 5000 ft-... (2010.12.28. 06:55) Mire jó az iPad?
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

Nike+

Konnektor.org - Dewla Blog Podcast

Nincs megjeleníthető elem

Podcast Feed


All time favorites

Star Trek: Voyager, DS9, TNG
Buffy
Angel
Veronica Mars
Firefly
Sopranos

Crysis és egy korszak vége

2007.11.22. 09:11 Dewla

Sikerüt kipróbálnom a fent nevezett játékot. Kezdem először a jóval. A játék remek. Izgalmas, jók a hangok, van hangulata. A grafika és az effektek gyönyörűek. Tényleg.

DE.

Egyszerűen teljesen kiábrándítónak találtam a játék futásának a teljesítményét.

Konfigom:

Core2Duo 2.2 Ghz-ről 3.0-ra húzva
2GB DDR2 900 Mhz körül járatva
Geforce 8800GTS 320Mb
Viewsonic 20.1 TFT natív felbontás 1600x1200

Ezen a konfiguráción az élvezhető játékmenetet 1024x768-as felbontásban médium felbontás mellett sikerült elérni (természetes élsimítás kikapcsolva). Így ámr az effektek sem gyönyörűek, és mondjuk egy Call of Duty 4-hez hasonlítva egyenesen fájdalmas. Tudom, hogy valószínűleg a rengeteg és részletes textúra miatt a 320MB-os kártya a szűk keresztmetszet. Eltöltöttem vagy egy órát (!) azzal, hogy ha felrakom 1280x1024-be de egy két dolgot leszedek low-ra, akkor mi lesz, vagy mi van ha 1024-ben a shadow és a texture marad médiumon de pár dolgot felrakok high-ra. És itt ebben a pillanatban valami eltörött bennem. Felrémlett előttem, hogy kéne egy új vid. kártya, 70-100 ezer forint között lenne az ára. Megvenném. Beszerelném. Újra kéne installálni a Windowst. Hangos lenne, és melegedne. Kéne rá venni halk de nagy teljesítményű mondjuk Zalman heatpipe izét (15 ezer). Az új kártyához már lehet kevés lenne a 400W-os táp, meg amúgy is jó lenne egy halkabb, az egyébként remekül teljesíő Coolermaster Realpower mellett (30 ezer). Betelt a pohár, erre nekem egyszerűen nincs szükségem. Nem akarok ilyenekkel foglalkozni. Nem éri meg.

És ekkor mintegy megvilágosodás szerűen kiléptem a játékból. Ültem a monitor előtt, bámultam az Asztalt. és azt gondoltam: Nem fogok a Crysis-el játszani. You can't have it all. Felrémlettek utolsó szánalmas próbálkozásaim a Loki-val a Nevewinter Nights küldetéslemezzel. És ekkor éreztem, hogy roppant könnyedén az összes PC-s játék mint egy könnyű toll éppen olyan amilyen a Forrest Gump főcímében repked kiröppen az életemből.

Egy korszak lezárult.


1 komment

Címkék: rant game

A bejegyzés trackback címe:

https://dewla.blog.hu/api/trackback/id/tr84237844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dago 2007.11.26. 10:06:35

fogadjunk, hogy jobban érzed magad! :)
azert ez nagy genyosag volt mindig is a PC-n, hogy elore dolgoznak a fejlesztok, de te most akarod kiprobalni az uj gammat, naná.
az viszont slideshow.
en a doom3-nal adtam fel. :)))
süti beállítások módosítása