Utolsó kommentek

  • Rio Arnett: Klassz az oldal, jó, hogy sok minden egy helyen megvan. Csupán figyelmetekbe ajánlanék egy oldalt,... (2012.05.27. 11:03) Sorozatokról röviden
  • DeadBodiesEverywhere: Szia, megvettem a kártyát, szétvágtam microsim -nek, beraktam az Ipadba, szépen működik, A forgal... (2011.02.02. 19:08) Mire jó az iPad?
  • Dewla: Elég szarul van leírva, és az eladók sincsenek a toppon általában. A csomagokat is a 3000-ből vesz... (2010.12.29. 00:55) Mire jó az iPad?
  • DeadBodiesEverywhere: Értem. Vhogy nekem ez a csomag és 5ft/MB nem jött át mint különbség. Azt hittem h rátöltöm a 3000... (2010.12.28. 23:10) Mire jó az iPad?
  • Dewla: Hi, Nem így működik. A ReloadNet-nek két féle működési lehetősége van. Rakszr rá mondjuk 5000 ft-... (2010.12.28. 06:55) Mire jó az iPad?
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

Nike+

Konnektor.org - Dewla Blog Podcast

Nincs megjeleníthető elem

Podcast Feed


All time favorites

Star Trek: Voyager, DS9, TNG
Buffy
Angel
Veronica Mars
Firefly
Sopranos

There is just not enough time...

2007.11.14. 16:47 Dewla


Kövektező a helyzet jelenleg. Egyre több játékkal érzem úgy, hogy kötelező kipróbálni. Egy játékban való elmélyedés, még akkor is ha a felénél abbahagyom (általában mert jön egy újabb, persze ebben az esetben nem volt elég érdekes) 6-8 óra. Sorra jön az új játék boxra, Assassin's Creed (ez külön postot fog kapni nemsokára), Mass Effect, Beowulf. Közben még be sem fejeztem a Bioshockot, az Eternal Sonatanak meg 16 óra játék után a 3/4-énél tartok. PC-nk közben ott figyel a HL2 Ep2, mostanában jön ki a Crysis. PS2-re ki kéne próbálni a Persona 3 nevű állítólag überbrutál jó JRPG-t. Közben érzem, hogy az egész Zelda sorozat ki marad az életemből, és ezt pótolni kéne. Néha rám jön, hogy kéne venni egy Wii-t, mert Mario Galaxy, Super Paper Mario, Zelda azért biztos jó, és az egész biztos nagyon vicces. A PSP-re most egyenlőre semmi jó nincs, szóval szemezgettem nem olyan régen egy Nintendo DS-sel azon is vannak kötelezően jó darabok.

A konklúzió az, hogy a hardcore gamer vonalon up to date próbálok maradni, de érzem, hogy a Nintendo által képviselt fun/casual gamer irányba is szívesen bekapcsolódnék, hiszen imádom az olyan játékokat is, ahol nincs über brutál grafika, csak nagyon jó sztori, jó játékmenet, jó level design. De ha bevállalnám a Nintendo vonalant az még további elúszást jelentene, tovább növekedne a "kéne nyomni" lista, valamint erőteljes anyagi áldozattal is járna.

Emelett 27 közeli sorozatot próbálok követni, és a számuk nem csökken idővel...

Kérdem én hogy lehet minderre idő munka+sport+magánélet mellett? (mert ezek nyilvánvalóan fontosabbak mint a game)

Hogy lehet így mondjuk havi 1 könyvet elolvasni? Ott sorakoznak az elolvasandó könvyek a polcon: Asimov összes, Müller Péter összes, 2 Popper Péter könyv. És a hétvégén Bécsben jártam és ott megvettem Steve Wozniak az Apple társalapiítójának önéletrajzát iWoz c. önéletrajzát.

(az megvan mekkora ez a cím: I was (én voltam), I Woz (Én Woz), és iWoz mint iPod, vagy iMac. Zseniális na.)

Érdemes lenne azért több kevesebb rendszerességgel az írott sajtót is követni, HVG, napilapok, ilyesmi. Magazinokat is jó lenne nézni, IPM, NatGeo, stb.

Kérdem én:

ÉS EZT ÍGY HOGY??

u.i: mekkora szerencse, hogy MMORPG-re nincs igényem....

4 komment

Címkék: rant game sorozatok x360

A bejegyzés trackback címe:

https://dewla.blog.hu/api/trackback/id/tr47229060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dago 2007.11.15. 10:13:48

egy szót mondok ehhez: gyerek.
:)) onnantól kész.

na jó mondok még egyet: társasjáték/kártyajáték (real, nem netes!)

dewla, meg kell érezni a lemondás felszabadító, mámorát! ha ki tudod mondani, a "leszarom, ha lemaradok" mondatot úgy, hogy nem rándul görcsbe a gyomrod, sínen vagy! ;)

dago 2007.11.15. 10:20:16

ja igen, és de hülye vagyok: ZENE!
nem rádióhallgatás, hanem hangszeren játszás brámin bármit!

ez is ide kivánkozik:
www.mno.hu/portal/527421#

jól megnyugtatlak, mi? :))

Dewla · http://konnektor.org 2007.11.15. 11:13:54

Persze, nyilván egy csomó mindent még lehagytam. Egyenlőre a lemondás még nem megy, most a durva filter az első lépcső, nem engedek be bármit és ha valami szar akkor gyorsan eldobás.

Gitár ott porosodik, havi 1 óra az adagom...

Póker van, társasról (catan) majd lehet írok egy postot egyszer :)

Végül egyébként a rengetek minden közül úgyis azt csinálja az ember ami fontos és ami szórakoztatja, a többire meg nem marad idő, csak ezen nem szabad bánkódni, a frusztrációt kell legyűrni, mindegy hogy az azért van mert mondjuk egy hete nem haladtam az asimovval, vagy azért mert már 4 rész PB halmozódott fel..

prezzey · http://www.prezzey.net 2007.12.18. 20:02:31

Persona 3 az jövő héten lesz nálunk a blogon, a MIou tolja most és nem lehet róla levakarni. Megszűnt az élet, a külvilág, minden, csak a Persona van :D Szóval azt _ne_ próbáld ki ;)

A gyerek nem biztos hogy jó ötlet elszakadni a gép elől... az első pár évben igen, de hosszú távon nem, mert eltanulja tőled a játékot és ötévesen agyonver multiban :) Ketten fogtok a gép előtt ülni, és ugyanott vagy. De persze a gyerek mint olyan jó ötlet, csak nem erre a célra ;)

(PS. Az új Wiis Zelda szerintem nem egy atomvillanás - szép, jó, de nem olyan kiemelkedő, mint amennyire nyomatták -, viszont a Super Paper Mario az egyszerűen zseniális, most kezdtük el öcsémmel és váááá.)
süti beállítások módosítása